جستجوگر پیشرفته سایت



اس ام اس خنده دار سرکار گذاشتن جدید

اس ام اس خنده دار سرکار گذاشتن جدید

سلام عزیزم· پلیس یک جسد میمون شبیه انسان پیدا کرده· وقتی شنیدم خیلی نگران شدم· اگه سالمی یک پیامک بده از نگرانی در بیام·

------------------------------------------------------

هرگز به جزیره آدم خوار ها نزدیک نشو آخه تا بیای ثابت کنی ادم نیستی خوردنت

-----------------------------------------------------

                                                                           ....بقیه در ادامه مطالب....

تو رو به قیمت جون ؛ به همین یه لقمه نون تو رو به ماه آسمون ؛ به عاشقای بی نشون تو رو به حرمت چشمهات ؛ به همه ی مقدسات ؛ تو رو به خود خدا ؛ به هق هق شبونه هات ؛ قسمت میدم جوراب هاتو بشور خفمون کردی

------------------------------------------------------

عزیز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تورو از من بگیرن میگم چرا شما زحمت کشیدین خودم می آوردمش

------------------------------------------------------

طبق آخرین مصوبه دادگستری خل بودن جرم نیست آزادانه به کارت برس

------------------------------------------------------

یه روز میمیرى به خاك سپرده میشی بعد علف میشی و یه گاو میاد تو رو میخوره· بعد تو رو می·رینه بعد گ·وه میشی بعد من نگات میكنم میبینم اصلا عوض نشدى

--------------------------- اس ام اس خنده دار ---------------------------

دلت همچون باران است و دلم همچون کویر و میدانی که کویر بی باران زندست پس برو بمیر

------------------------------------------------------

قد تموم گلها خدا قد تموم عاشقا قد شب قد دعا قد دلهای باصفا قد من قد خودت قد کدوم بلندتره؟

------------------------------------------------------

بخدا جدی میگم: دیگه به من زنگ نمیزنی حالا شناختمت اشغال من دیگه نمیتونم باهات باشم با هر کی میخوای باشی باش افتاد اصلا ازت بدم میاد و دیگه نمیخوام اون قیافه زشت و نحستو ببینم خداحافظ اره عزیزم این اس رو دیروز دوستم واسه دوستش که دعواشون شده بود فرستاد خواستم تو هم بدونی

------------------------------------------------------

این روزا ریاضیم خیلی ضعیف شده نمیدونم چرا ولی دیگه نمی تونم آدم حسابت کنم

تعداد بازديد : 136
مطالب مرتبط
اس ام اس سرکاری نیمه شب ویژه جدید سال ۹۲
اس ام اس سرکاري نصف شب (1)
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش