جستجوگر پیشرفته سایت



طراحی سایت

طراحی سایت صفر تا صد

با نازل ترین قیمت در کمترین زمان ممکن

با پشتیبانی هاست و سایت 24 ساعته

ادرس سایت ما جهت سفارش 

http://tarahnajm.ir/

آدرس اینستاگرام

https://www.instagram.com/_mohammadrezanajm_/

تلفن تماس

09902165594


تعداد بازديد : 142
دانلود بازی تروریستی Terrorist Takedown 2

Terrorist Takedown 2 دانلود بازی تروریستی Terrorist Takedown 2

Terrorist Takedown 2 عنوان بازی پر از هیجان در سبک شوتر اول شخص و هم چنین اکشن برای PC بوده که City Interactive آن را عرضه کرده است. در این بازی باید در نقش یک فرمانده آمریکایی با نیرو هایتان به لهستان سفر کنید و با گروهک های ترورسیتی که در آن جا فعالیت می کنند، از بین ببرید. این تروریست ها تعدادی از افراد غیر مسلح و مردم بی گناه را برای رسیدن به خواسته های شومشان گروگان گرفته اند و قصد آذار و اذیت مردم این منطقه و رسیدن به هدف خود را در سر دارند. اکثریت تروریست های موجود در بازی Terrorist Takedown 2 دارای سلاح های معمولی با تجهیزات اولیه هستند ولی به دلیل پر تعداد بودنشان، منطقه را به طور کامل به تسخیر خود در آورده اند و کسی نمی تواند جلودارشان باشد.

ولی سلاح ها و تجهیزاتی که شما و نیرو های آمریکایی از آن ها بهره می برید، بسیار مدرن و فوق پیشرفته هستند و ارزش یکی از نیرو های شما بیشتر از چندین نیروی تروریست هاست. در بازی Terrorist Takedown 2 داستان نسخه اول را ادامه خواهید داد. در اولین نسخه از این بازی، جنگ های بسیاری در لهستان با گروهک های تروریستی در قالب چندین مراحل جالب و هیجان انگیز رخ داد و تا حدی نسل این افراد پست فطرت از آن جا ریشه کن شد. ولی با گذشت زمان و تجدید قوای تروریست ها، باری دیگر برای دست یابی به اهدافشان، حملات و درگیری های گسترده ای را در منطقه به وجود آورده اند. گرافیک بازی Terrorist Takedown 2 نسبت به ورژن قبل، پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده است و گیم پلی آن، کاربر را به طور کامل با محیطی کاملا نظامی و جنگ های تروریستی موجود در کشور لهستان و هم چنین سلاح های مورد استفاده در این نوع جنگ ها آشنا می سازد.

دانلود در ادامه ی مطالب
تعداد بازديد : 241
دانلود آپدیت بازی جذاب FarCry 3 بنام Farcry3 Update v1.04 برای کامپیوتر

دانلود آپدیت بازی جذاب FarCry 3 بنام Farcry3 Update v1.04 برای کامپیوتر

Far Cry 3 Update v1.04-RELOADED : آپدیت جدید بازی زیبای far cry3 که امکانات بیشتری به بازی میدهد..

تعداد بازديد : 458
دانلود بازی Remember Me برای PC

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

تعداد بازديد : 179
Urban Freestyle Soccer 2 - بازی فوتبال خیابانی

http://vatandownload.com/img/dlarchive/soccer.jpg

شاید نوبت آن رسیده باشد که دیگر دست از بازی های رسمی و استادیومی بردارید و به سراغ بازی های خیابانی و مهیج بروید بازی هایی که در آن هر حرکتی آزاد و بسیار مهیج است. می توانید تمامی تکنیک های خود را در این بازی به رخ حریفان بکشانید و در خیابان های شهری که هر کجای آن آزاد است فوتبال کنید. در بازیUrban Freestyle Soccer قانون به کلی وجود ندارد و تمامی حرکاتی که انجام می دهید برای افزایش سرعتبازی است و به هیچ عنوان خطا محسوب نمی شود اما در کل بازی بی قاعده ای نیز به شمار نمی رود. در هر تیم 4 نفر بازی کن وجود دارد که بسته به توانایی های خود با توپ بازی می کند. محیط بازی یک محیط کاملا با کیفیت همراه با موسیقی های خاص این ورزش که می توانید به صورت گروهی و یا انفرادی از بازی با آن لذت ببرید.

تعداد بازديد : 165
اوج هیجان در بازی اتومبیل رانی Blur

http://vatandownload.com/img/dlarchive/blur-game.jpg

دانلود قوی ترین و جذاب ترین  بازی اتومبیل رانی و رالی ! !!!

( بخش ویژه وطن دانلود )

امروز بازی معرفی میکنیم که به نظر خیلی ها از need for Speed هم جذاب تره !  اگر به بازی های ماشین علاقمند هستید این بازی را از دست ندهید . این بازی توسط تیم وطن دانلود تست شده است و اگر امکان دانلود را نیز ندارید میتوانید از فروشگاه سایت خریداری کنید .

سرانجام Activision بازی زیبای Blur را منتشر کرد.در این بازی Bizarre جدیدترین طرح Blur یعنی wheel - to - wheel را قرار داده است.که میتونید ماشین را از پایه دگرگون کنید.شما میتوانید در این بازی با ۲۰ نوع اتوموبیل وجود دارد که با سلاح ها ی پیشرفته و جدیدی مجهز شده اند.ماشین ها توانایی های زیادی دارند که با کمک این توانایی ها وبرق ماشین ها را از دور خارج کنید.ما تکلیفمان را انجام داده ایم تا این بازی همان سبک قدیمی و سنتی خود را داشته باشد.و برای Gamer هیجان و استایل جدیدی را به ارمغان آوردیم.Martyn Chudley مدیر خلاق Bizarre می گوید مایک سبک جدید را برای گیمر ها به ارمغان آوردیم ما از تمام تجربه های خودما استفاده کردیم تا Gamer ها هر چه بیشتر از این بازی لذت ببرن شخصیت ها بازی در اتوموبیل هایشان کارهای خاصی انجام میدند!ما میدانیم که یک مسابقه تفریحی برای هرکسی میتواند هیجان آور باشد.شما در بازی میتونید از جاده منحنی برین و دزدکی بدون این که کسی بفهمه به ماشین ها ضربه بزنید و یا با سلاح هاتون آن ها را دگرگون کنید.بازی در مکان های LA، San Francisco، UK,Barcelona اتفاق می افتد. گیمرها میتوانند به صورت آنلاین ۲۰ نفره بازی کنند. همچنین قابلیت اجرای بازی به صورت ۴ نفره split-screen وجود دارد

شما در امان نیستید. هیچ چیز جز سرعت برای شما مفهومی ندارد. مسابقه ای دیوانه وار که شفار خون شما را بالا میبرد در انتظار شماست. مسابقه ای هیجان انگیز و دیوانه وار با مانورها و حرکات مارپیچ که چیزی جز دیوانگی را برای شما ندارد. بازی مسابقه ای که شما را وارد یک مسابقه ی برق آسا و تکاندهنده می کند. مسابقه ای که در آن باید ۲۰ ماشین دیگر در طول مسابقه شکست دهید ولی این تنها قسمتی از گیم پلی اینبازیست. در طول مسیر آیتمهای مختلفی قرار داده شده که بازیباز به کمک آنها می تواند بر حریفان صدمه وارد کرده و حتی آنها را از دور مسابقه خارج کند.
خودروهای موجود در بازی بیشترین شباهت را به مدلهای واقعی خود دارند. و این شباهت تنها مختص خودروها نیست , چرا که جاده های بازی هم طیف وسیعی از مناطق مختلف دنیا از قبیل لس آنجلس , فرانسیسکو , انگلستان و حتی اسپانیا را شامل می شوند.
علاوه بر حالت اکشن گونه ی بازی که از حرکات پرشی مختلف تشکیل شده (و همچنین صدمات قابل مشاهده بر بدنه ی خودروها) , نوعی حالت داستان گویی مبتکرانه توسط سازندگان در بازی قرار داده شده که باعث میشه که هر بازیباز چه در داخل بازی و چه در زندگی واقعی بتواند با دوستان خود گفتگو کرده و مسابقه دهد و حتی دوستان و طرفدارانی برای خود جمع آوری کند.
علاوه بر حالت Single قسمت Multiplayer این بازی هم به بهترین وجه ممکن امکان بازی همزمان ۲۰ نفر در طول مسیر را محیا کرده و حتی پا را از این فراتر نهاده و قابلیت ساخت حالتهای مختلف گروهی را در اختیار بازیبازان قرار داده تا هر کی بنا بر سلیقه ی خود , مسابقاتش را طراحی نماید.

تعداد بازديد : 166
دانلود بازی اکشن Splinter Cell - Chaos Theory

 

بازی اکشن Splinter Cell

TOM CLANCY's Splinter Cell - Chaos Theory


قسمت سوم از بازی زیبای Splinter Cell با عنوان تئوری هرج و مرج، در سال 2008 میلادی به بازار آمد و توانست رتبه نسبتا خوبی را در بین رقبای خود کسب کند و همچنین نسبت به نسخه های قبلی خود توانست موفق جلوه کند. بنابراین انجام این بازی و تجربیات جالب و مهیجی که کاراکتر بازی با آنها روبرو می شود را به چشم ببینید.

در این بازی شما موظفید تا به یکی از خطرناک ترین و تبهکارترین صنایع تولید سلاح نظامی وارد شوید و فعالیت آنها را مختل سازید. شما طبق معمول در نقش sam fisher به عنوان یک مامور مخفی با مهارت های بسیار زیاد به این ماموریت فرستاده می شوید. صداگذاری شخصیت ها به قدری جالب است که شما را در داخل صحنه بازیقرار میدهد. این بازی قابلیت دو نفره شدن را نیز دارد.

یکی دیگر از قابلیت های سری سه گانه این بازی، کنترل خاص بازیکن نقش اول یعنی sam fisher است. همانطور که میدانید اکثر مراحل این بازی به صورت stealth یا مخفیانه است و در حین بازی با استفاده از قوه ذهن خود و قابلیت های بازیکنتان باید از دید دشمنان مخفی شوید. این مخفی شدن می تواند بر روی سقف یک راهرو و یا مخفی شدن پشت اجسام باشد. استفاده از ابزارهای بدون صدا برای کشتن دشمنان نیز همانند نسخه های قبلی بسیار جالب است. امیدواریم که از این بازی زیبا لذت ببرید.

تعداد بازديد : 191
پاتوق

برای دانلود فیلم و عکس و مطالب آموزنده و تفریحی به صورت رایگان به وبلاگ ما مراجه کنید

آدرس وبلاگ ما:   rezanameny.ozblog.com

باتشکر مدیر وبلاگ


تعداد بازديد : 976
دانلود PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده - Pro Evolution Soccer 2013

دانلود بازی بی نظیر PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده 
 Pro Evolution Soccer 2013
(بخش ویژه وطن دانلود )
شامل دو  نسخه ی RELOADED و  SKIDROW

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

بازی Pro Evolution Soccer  بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد

تعداد بازديد : 228
دانلود بازی پر طرفدار Shadowgrounds

 

بازی اکشن و جنگی Shadow Grounds Survivor - برگرفته از بازی Doom3

Shadow Grounds Surviver


وحشت سراپای وجودتان را خواهد گرفت. باید به همراه دوستانتان موجودات فرا زمینی را از سیاره تان ریشه کن کنید. خون و خونریزی در اوج خود است! کسانی که تا به حال بازی آلین شوتر کمپانی رفلکسیو را بازی کرده اند اگر این بازی را نیز تجربه کنند خواهند دید که سبکی مشابه هم دارند، با این تفاوت که در این بازی جزییات و سلاح ها و بسیاری ویژگی های دیگر به مراتب بسیار بهتر و جذاب تر از بازی آلین شوتر است. موضوع بازی در مورد سه فرد بازمانده از حمله وحشتناک موجودات فرازمینی و بیگانه هستش که این سه نفر تلاش می کنند تا این موجودات را نابود کرده و سیاره را نجات دهند. یکی از ویژگی های بارز بازی موسیقی آن می باشد که هیجان بازیرا مضاعف می کند. در این بازی باید با استفاده از سلاح های بسیار پیشرفته به جنگ با این بیگانگان رفته و آنها را نابود کنید. شما می توانید به جای هر کدام از سه شخصیت بازی که ویژگی های مخصوص خود را دارند ایفای نقش کنید. این بازی دارای گرافیک متوسط به بالا می باشد. اما هیجان و دلهره ای که در حین بازی به انسان دست می دهد کمتر می توان در بازی های دیگر یافت. در ادامه مطلب می توانید تصاویری را از این بازیزیبا ملاحظه نمائید.


ویژگی های بازی:
ـ وجود سه کاراکتر (نقش) بازی
ـ موسیقی زیبا و هیجانی بازی
ـ سازنده به جزییات بازی دقت بیشتری کرده، از خون و خونریزی گرفته تا اثرات اصابت امواج و گلوله ها 
ـ وجود انواع سلاح های لیزری خوش دست که کار کردن با هر کدام بسیار لذت بخش است

این بازی تضمینی است برای شما تا بیش از چندین ساعت را در جلوی کامپیوتر بگذرانید تا این بازیرا به انتها برسانید.
  

 

ادامه مطلب دانلود بازی پر طرفدار Shadowgrounds

تعداد بازديد : 159
دانلود بازی Serious Sam 3

 

بازی اکشن و هیجانی Serious Sam 3 - BFE

پس از استقبال بی نظیر از نسخه های اول و دوم، پس از 9 سال با نسخه ای متفاوت از Serious Sam

 

Serious Sam 3 ، عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در نوامبر سال 2011 میلادی میباشد.قطعا با نسخه های قبلی سری بازی های سریو سام آشنا هستید.هم اکنون ویرایش سوم این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Croteam ساخته شد.دو سری قبلی این بازی در سال های 2001 و 2002 منتشر شد . این در حالی است که استقبال از دو سری قبلی آن بسیار زیاد بود . شاید به دور از ذهن نباشد که بگوییم دو سری قبل بازی Serious Sam به یکی از زیباترین عناوین بازیهای رایانه ای دنیا مبدل شد . جالب تر آن است که بدانید درست بعد از 9 سال ، نسخه سوم آن منتشر شده است . داستان این نسخه ازبازی برگرفته شده از داستان سری اول میباشد که آیتم های فراوانی به آن افزوده شده است و این در حالی است که گرافیک بازی ، پیشرفت به سزایی داشته است.دشمنان شما ، به سان نسخه های قبلی موجودات ناشناخته هستند.نسخه های قبلی تحت عناوین Serious Sam 1 , Serious Sam 2 , Serious Sam HD The First Encounter and Second Encounter روانه بازار شد.سری بازی های سام ماجراجو از روزی که عرضه شد علاقه مندان بسیاری را در سطح جهان نصیب خود کرد.شما از همان اول که وارد بازی می شوید متوجه اصل داستان نمی شوید.شما باید راه درازی را پشت سر بگذارید تا دشمنان را نابود کرده و به سر دسته ی آنها برسید.در این راه طولانی شما از مقبره ها , دشت ها و کوهستان های زیادی باید عبور کرده و آیتم های جادویی زیادی را باید به دست بیاورید تا در این راه و رسیدن به غول آخر موفق شوید.

ژانر این بازی اول شخص است و شما با سلاح های متنوعی که در اختیار دارید، به جنگ دشمنان ناشناخته خود می روید. کنترل بازیکن در این بازی همانند نسخه های قبلی بسیار جالب و به سبک قدیم آن است. موتور گرافیکی بازی با توجه به افزایش توانایی رایانه ها در تحمل پردازش های سنگین، افزایش به سزایی داشته است. اگرچه شما می توانید گرافیک آن را برای انواع دستگاه ها طراحی کنید . یکی دیگر از جذابیت های اینبازی، تخیلی بودن محیط آن و بزرگی مکان هایی است که سام در آنها پا می گذارد. در ادامه مطلب تصاویری از این بازی، به همراه لینک های دانلود را مشاهده خواهید نمود.
  

 

ادامه مطلب دانلود بازی Serious Sam 3

تعداد بازديد : 307
دانلود بازی جذاب Alan Wake - نسخه Skidrow
http://vatandownload.com/image/img/y69r2lpedzl92xx4vvwq.jpg

رمدی یکی از معدود شرکت هایی به شمار می رود که تنها در کارنامه اش آثار تراز اول به چشم میخورد.نسخه ی اول و دوم مکس پین از نظر اکثریت یک شاهکار به شمار می روند.پس از سال ها سکوت سر انجام 6 سال پیش بود که این شرکت برای نخستین با اعلام کرد مشغول ساخت عنوانی جدید می باشد.اما بر خلاف تصور همگان این بازی جدید مکس پین 3 نبود.اینبار کارکنان رمدی دست روی موضوعی گذاشته اند که پیش از این در دنیایبازی های رایانه ای شاهدش بوده ایم.یک بازی دلهره آور که سعی دارد با استفاده از المان های روانشناسی ما را با نوع جدیدی از ترس و وحشت آشنا سازد.آرام،تنها و در دل جنگل در حال جستجو است.تنها صدایی که شنیده می شود،صدای پای آلن است و صدای باد ملایمی که به آرامی می وزد.گویی هیچکس در اطراف او نیست.هر از گاهی از روی خیال سرش را به پشت برمی گرداند تا مطمئن شود کسی او را تعقیب نمی کند.چند قدم جلوتر می رود.میشود از حالت چهره ی او و عرق روی پیشانی اش فهمید که نگران است.گویا اتفاقی در حال به وقوع پیوستن است،اما صبر کنید،مثل این که صدایی شنیده شد.به یکباره موجوداتی از دل زمین به بیرون آمدند.کلت خود را در میآورد.دست پاچه شده،اما هنوز خونسردی خود را حفظ کرده.چراغ قوه ی خود را روشن می کند و به سمت دشمنانش می گیرد،در کمال تعجب میبیند که آن ها درحال ذوب شدن هستند!خوش حال می شود و ... .

 

ادامه مطلب دانلود بازی جذاب Alan Wake - نسخه Skidrow

تعداد بازديد : 147
دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 ! - MAX PAYNE 3

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین (دانلود رایگان  به همراه لینک خرید پستی )

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازیMax Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

 دانلود در ادامه ی مطالب....

تعداد بازديد : 138
دانلود بازی Vessel - سربازی در اعماق آینده

http://vatandownload.com/image/img/yc47da8ycgms4ipqchaf.jpg


ماشین ها در زندگی انسان ها نقش مهمی را ایجاد میکنند اما در بازی Vessel شما میبینید زمانی که علم انسان ها پیشرفت میکند و رباط ها جزء از زندگی روزمره انسان ها میشوند چگونه هرج و مرجی بوجود می آید و بشریت رو به نابودیت و منقرض شدن میرود. اما این تمام ماجرای این بازی نیست، گیمر در این بازی به عنوان یک شخص شجاع و دلیر به جنگ با رباط ها میپردازد تا همنوعان خود را نجات دهد. بازی نسبت به حجم کمی که دارد از گرافیک فوق العاده ایی برخوردار است و گیمر را ساعت ها مجذوب و سرگرم خود میکند.این بازی دو بعدی شما را تا ساعت ها سرگرم خواهد کرد .

 

ادامه مطلب دانلود بازی Vessel - سربازی در اعماق آینده

تعداد بازديد : 147
دانلود جدیدترین نسخه از بازی زیبای Angry Bird 4 - Space

hiy0y93kchmdfefzpy7g.jpg


بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتاسر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد.نسخه جدید این بازی که به تازگی عرضه شده است تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و 60 مرحله را شامل می شود. همچنین 30 مرحله اضافه با نام بسته Danger Zone نیز برای خرید جداگانه وجود دارد که شامل مشکل ترین مراحل بوده و بر روی گوشی  Galaxy Note سامسونگ به صورت رایگان عرضه خواهد شد.در این بازی از میان 8 پرنده قبلی 5 پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و می تواند حین پرواز پس از مشخص کردن هدف با موس به سمت هدف به صورت مستقیم تغییر مسیر دهد و ...

 

ادامه مطلب دانلود جدیدترین نسخه از بازی زیبای Angry Bird 4 - Space

تعداد بازديد : 184
بازی WWE All Stars - ستارگان کشتی کج
توضیحات محصول
قيمت: 3900 تومان
تعداد: DVD 
تعداد بازدید: 6104
شناسه محصول: 456
اضافه شده به فروشگاه در تاریخ: 1390/6/27

اضافه کردن این محصول به سبد خرید شما خرید پستی پرداخت نقدی خرید با پیک موتوری

توضیحات:

سری بازیهای WWE کمپانی THQ حدود یک دهه که هر ساله به انتشار می رسند و گاهی شاهد دو یا چند عنوان طی یک سال بوده ایم. WWE All Stars خود را به عنوان اثری جانبی معرفی می کند که قرار است طرفداران پروپا قرص را راضی کند، حال این که WWE AS  بهترین عنوان چند سال اخیر برای دعوت دیگران به دنیای کشتی کج است. WWE AS از نظر گرافیک و انیمیشن و گیم پلی بازی خوبی به شمار می آید.
با ورود به منوی اصلی، بازی با مدل های متحرک از ستارگان WWE از شما پذیرایی می کند. حرکات این مدل ها شباهت زیادی به حرکات اصلی آنها دارد که حس جالبی را به شما القا می کند. حالت های داستانی این بازی Fantasy Warfare و Path Of Champions هستند. در POC می توانید با انتخاب سوپراستار، طی یک رقابت مرحله ای، به رقابت بپردازید. 3 مسیر برای این حالت تعریف شده است. یکی از آن ها شما را در مقابل Undertaker و دیگری Randy Orton و سومی شما را مقابل D-Generation-X قرار می دهد. گفتنی است که هدف شما در مبارزه با Undertaker کمربند World Champion و در مبارزه با Randy Orton کمربند WWE Champion و در مبارزه با DX کمربند Tag Teamمی باشد. حالت Fantasy Warfare قالبی قدیمی را با ظاهری جدید ارائه می دهد. این حالت طی مسابقاتی متنوع، سوپراستارهای دهه ی اخیر را مقابل ستارگان و افسانه های کشتی کچ قرار می دهد. هر قسمت از این مبارزات طبق شباهت های ظاهری، توانایی ها یا قهرمانان مشابه تنظیم شده اند. هر قسمت از این مبارزات با یک ویدئو دراماتیک از دوران قهرمانی دو کشتی گیر آغاز می شود که به نوبه ی خود جالب توجه هستند.

گیم پلی
تنظیم کنترل نیز دستخوش تغییر شده و بیشتر به بازی های مبارزه ای شباهت پیدا کرده است. دو دکمه برای ضربات سنگین و سبک و دو دکمه برای فنون گرفتنی سبک و سنگین تعبیه شده اند. برای فنون گرفتنی از پشت سر در این بازی جایی وجود ندارد. با ترکیب ضربات سنگین و جهت عقب می توانید یک ضربه فوق سنگین بزنید که نیاز به زمان مناسب دارد. دو نوار نیرو در بازی وجود دارد که یکی برای Finisher و دیگری برای Signature هست. با ضربات بیشتری که به حریف می زنید نیروی زیادی جمع می کنید. خط سلامتی نیز به بازی هم اضافه شده که در عین ترغیب بازیکنان به بهتر بازی کردن، مشکل سابق بازی، که مدت زمان بیش از حد برخی مسابقات راحل می کند. حرکات Signature به ترکیب مورب دکمه های X,B,A,Y الصاق شده اند. فینیشرها با ترکیب دو دکمه ی تریگر عقبی ذخیره شده و با تکرار آن انجام می شود.در گذشته اجرای فنون تمام کننده های High Flyer ها که به نوعی ورزشکاران آکروبات باز WWE به حساب می آیند، چندان ساده نبود. باید بعد از رها کردن حریف روی زمین به بالای گوشه ی رینگ رفته و از آنجا  اقدام می کردید.





بازی WWE All Stars - ستارگان کشتی کج

کمپانی سازنده: THQ 
محدوده سنی: 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP sp3/Windows 7
Processor:Core 2 Duo/ A64 X2 5200+ 
RAM: 2 GB
Hard Disk Space: 4 GB
Graohics: 512 MB Graphics memory


اضافه کردن این محصول به سبد خرید شما خرید پستی پرداخت نقدی خرید با پیک موتوری



تعداد بازديد : 2488
دانلود بازی Dead Island Riptide تلاش برای بقا
 دانلود بازی Dead Island Riptide تلاش برای بقا
نام بازی: Dead Island Riptide
پلتفورم : pc
ژانر: Action, RPG
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Techland
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد
زمانی را تصور کنید که از یک کابوس وحشتناک نتوانید بیدار شوید ! خود را در این سکشن از بازی قرار داده و ادامه ی ماجرا را دنبال نمایید. بازگشت به جمع زیادی از زامبی های و تلاش برای بقا و زنده مانده اهداف شما است. زامبی های تشنها به خون می توانند بسیار خطرناک باشند به گونه ای که تنها چند بازمانده برای مبارزه باقی مانده اند.
تعداد بازديد : 189
دانلود بازی London 2012 Olympics XBOX360 المپیک لندن 2012
 دانلود بازی London 2012 Olympics XBOX360 المپیک لندن 2012
|دانلود در قسمت هایی با حجم 1.46 گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

نام بازی: London 2012 Olympics XBOX360
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SEGA
Region: FREE
مد بازی : ---
حمایت توسط : SEGA
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

London 2012 یک بازی فوق العاده زیبا از سری بازی های المپیک است که این بار سال 2012 میلادی را در لندن روایت می کند. هیجان ای نبازی فوق العاده بالا است . بازی دارای مکد اینیویدال و گروهی می باشد . کنترل حرکت برای برخی از فعالیت ها و کنترل های بازی های سنتی برای برخی دیگر رعایت شده است . این بازی از سگا همچنین دارای موسیقی متن فیلم قوی از جمله آدل، Gorillaz، جاستین و Buckcherry هست .
ادامه ی نقد بازیLondon 2012 Olympics XBOX360   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
تعداد بازديد : 160
دانلود بازی THE AMAZING SPIDERMAN مرد عنکبوتی شگفت انگیز
 دانلود بازی THE AMAZING SPIDERMAN مرد عنکبوتی شگفت انگیز
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

نام بازی: THE AMAZING SPIDERMAN
پلتفورم : XBOX 360
ژانر:اکشن
تاریخ انتشار جهانی : Jun 26, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : Jun 26, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : Jun 26, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
مد بازی : 
حمایت توسط : Beenox
درجه بندی سنی : T (Mild Language, Mild Suggestive Themes, Violence)
قابلیت آنلاین:دارد

قدرت بی منتهای مرد عنکبوتی در سری بازی THE AMAZING SPIDERMAN تنها در محیط بازی و میدان نبرد و آن هم توسط شما به نمایش گذاشته می شود. THE AMAZING SPIDERMAN بازگشته تا با فن های بی نظیر شما را مبهوط خود نماید. ناگفته های پیتر پارکر را میتوان به وضوح مشاهده کرد.
ادامه ی نقد بازیLondon 2012 Olympics XBOX360   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
تعداد بازديد : 123
دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه
 دانلود بازی Le Tour de France 2012 تور دوچرخه سواری فرانسه

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|


نام بازی: Le Tour de France 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Racing
تاریخ انتشار جهانی : Jun 29, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان:  EN
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
Region: FREE
مد بازی :N/A
حمایت توسط : Cyanide
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

تور دوچرخه‌ای، دوچرخه‌سواری در فواصل طولانی است که لذت و استقامت را بر سودمندی و سرعت ترجیح می‌دهد. این تور می‌تواند یک سواری حمایتی یک روزه -مثلاً سواری برای خیریه- باشد که در آن تدارکات لازم در ایستگاه‌هایی در طول مسیر وجود دارند، یا سفری تک‌نفره یا گروهی که همهٔ وسایل، ابزارها، غذا، و پوشاک لازم باید حمل شوند. منابع مختلفی به تور اطراف فرانسه در دههٔ ۱۸۲۰ توسط نوجوانان ۱۵ و ۱۷ ساله اشاره دارند.
تعداد بازديد : 143
دانلود بازی Far Cry 3 آشوب در مجمع الجزایر آفریقا نسخه ی XBOX360
 دانلود بازی Far Cry 3 آشوب در مجمع الجزایر آفریقا نسخه ی XBOX360
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

نام بازی: Far Cry 3 COMPLEX
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: First-Person Shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

ساخت بازی های موفق یکی از مهمترین دستاوردهای یک شرکت بزرگ محسوب می شود مخصوصا بازی هایی که در قسمت های مختلف منتشر شوند از جمله بازی Far Cry 3 که در نسخه های قبلی خود سعی کرده است ادامه راه نسخه قبلی خود باشد و با حفظ سبک آن جذابیت های زیادی را هم به آن اضافه کند نسخه ی نخست این سری بازیست که توانست میانگین ۸۹ را در وب سایت گیم رنکیگنز به دست بیاورد
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
تعداد بازديد : 219
دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 تک تیرانداز حرفه ای
 دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 تک تیرانداز حرفه ای
نام بازی: Sniper: Ghost Warrior 2
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: City Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : City Interactive
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

گیم پلی S:GW 2 Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند.از هر جهت که به آن نگاه می کنیم یک پیشرفت قابل توجه به حساب می آید. 
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
تعداد بازديد : 149
دانلود بازی FiFA 13 فوتبال حرفه ای
 دانلود بازی FiFA 13 فوتبال حرفه ای
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|FULL UNLOCKED MULTI12|

|کرک بازی افزوده شد|
نام بازی: FIFA 13
پلتفورم : pc
ژانر: Sports Game, Association Football Simulation
نوع  فایل : کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single-player, Multiplayer
حمایت توسط : EA Canada
درجه بندی سنی :    ACB: G     ESRB: E     PEGI: 3     USK: 0
قابلیت آنلاین:دارد

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید.

دانلود بازی FiFA 13 فوتبال حرفه ای

تعداد بازديد : 128
دانلود PES 2013 فوتبال تکامل حرفه ای
 دانلود بازی PES 2013 فوتبال تکامل حرفه ای

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|نسخه ی کامل 
SKIDROW جایگزین نسخه ی دمو شد  |
|دی ال سی summer transfers افزوده شد  |
|دی ال سی boots افزوده شد  |
|پج ورژن 20. افزوده شد ،مشاهده ی ویژگی های پچ دوم، و دو DLC قبلی  از اینجا |

 دانلود PES 2013 فوتبال تکامل حرفه ای


نام بازی: PRO EVOLUTION SOCCER 2013
پلتفورم : pc
ژانر: Sports game
نوع  فایل : SKIDROW
زبان: MULTI
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
مد بازی : Single/Multiplayer
حمایت توسط : Konami
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه 2011 آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند. عرضه PES2012 نوید بخش بازگشت کونامی به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه 2013 که چند روزی از معرفی آن نمی گذرد قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد.
تعداد بازديد : 104
دانلود بازی خوک های جهنمی برای گوشی های جاوا Pigs of Doom Java
دانلود بازی خوک های جهنمی برای گوشی های جاوا Pigs of Doom Java
بازی خوک های جهنمی محصول کمپانی Handy Games می باشد که چندی پیش روانه بازار شد.این بازی از معدود بازی هایی است که دارای گرافیک و صدا گذاری خوب است و بر روی تمامی گوشی هایی که از پلتفرم جاوا استفاده می کنند قابل اجراست.برای دانلود این بازی جذاب به ادامه مطلب مراجعه کنید...
تعداد بازديد : 118
دانلود بازی کم حجم Gardens Inc. From Rakes to Riches
Gardens Inc. From Rakes to Riches

این بار نیز با یک بازی جالب دیگر در خدمت شما کاربران گرامی هستیمGardens Inc. From Rakes to Riches یک بازی کم حجم در سبک بازی های مدیریتی می باشد. که شما در نقش جیل پسر بچه 13 ساله هستید که هنگامی که به خانه پدر بزرگ خود می رود متوجه می شود که یک سرمایه دار بزرگ خانه آنها رو با کلک از دست آنها گرفته و آنان را بی خانمان نموده است. شما باید به پدر و مادر بزرگ جیل کمک کنید تا دوباره خانه ای بخرند و دوباره به زندگی قبلی خود باز گردند. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت میهن دانلود دریافت نمایید. برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه کنید.  .
تعداد بازديد : 175
دانلود بازی Treasure Seekers IV جویندگان گنج
دانلود بازی Treasure Seekers IV جویندگان گنج
وقت آن رسیده است که نِلی و تام جلوی فاجعه بالقوه را گرفته و یکبار دیگر جهان را در قسمت جدید جویندگان گنج نجات دهند.! به آنها کمک کنید تا به هدفشان برسند!
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
تعداد بازديد : 117
دانلود بازی Dishonored The Knife of Dunwall
 دانلود بازی Dishonored The Knife of Dunwall

نام بازی: Dishonored - The Knife of Dunwall
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Adventure
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bethesda Softworks
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Arkane Studios
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

گیم پلی Dishonored به شکلی طراحی شده که در لحظه باید تصمیم بگیرید که دست به چه کاری بزنید و به شما اجازه داده نمی شود که بازی را برای خود پیش بینی کنید. چرا که محیط های باز و راه های گوناگونی که در بازی وجود دارند، این اجازه را به شما نمی دهند. ممکن است در یک لحظه کار خاصی انجام دهید و بمیرید و دوباره همان کار را به شکل دیگری انجام دهید و زنده بمانید. در دموی به نمایش درآمده، دقیقاً می شد به این موضوع پی برد.
تعداد بازديد : 134