جستجوگر پیشرفته سایت



شوخی شوخی جدی شد ...
تعداد بازديد : 111
برچسب ها : ,
عکس های لورفته از خیانت جنسی یک زن به همسرش+18

تعداد بازديد : 114
سقوط هواپیما
تعداد بازديد : 114
تجاوز جنسی پسر ۶ ساله به دختر عموی ۵ ساله + عکس

پسر شش ساله اهل مالزی به دختر عموی ۵ ساله خود تجاوز نمود.حرکت بی شرمانه از سوی پسربچه در رسانه های مالزی جنجال به پا نموده است.متخصصان بیمارستان اورولوژی کوالالامپور پس از برسی وضعیت دختر ۵ ساله صحت این ماجرا را تایید نمودند.حکایت بی شرمانه زمانی اتفاق افتاد که مادربزرگ بچه ها جفت آنها را لخت در خانه یافت که با هم بازی زن و شوهری می کردند.

تجاوز جنسی پسر 6 ساله به دختر عموی 5 ساله + عکس

این ماجرا در یکی از نقاط روستایی مالزی به نام پندانگ کدا به وقوع پیوسته که اطراف منزل پوشیده از نی بوده است.مادر ۳۲ ساله دختر بچه در اوایل سال نو میلادی این خبر را به روزنامه استار مالزی گفت.مادر می افزاید تا کنون شاهد حرکت جدی از سوی پلیس در این خصوص نبوده است.به گزارش پارس ناز یکی از پرسنل بیمارستان به نام مک چیر هین می گوید:وحشتناک است که یک پسربچه قادر به انجام چنین حرکتی باشد.

تجاوز جنسی پسر 6 ساله به دختر عموی 5 ساله + عکس

 

در مرحله اول مقصر اصلی افرادی هستند که مراقب فرزندان خود نیستند و انها را به حال خود رها می نمایند.مشاور بیمارستان اورولوژی کولالامپیور در این خصوص می گوید معمولا بچه های کوچک کشورهای غربی به خاطر ازادی مسائل جنسی پیش فعالی بیشتری در این زمینه نسبت به بچه های اسیایی دارند اما هرچند موارد کمی مشاهده می شود ولی بچه شش ساله هم از دید کارشناسان قادر به انجام چنین حرکات زشتی است که نتیجه ان بر می گردد به تماشای فیلمهای مبتذل در محیط خانواده و تاثیر ان روی فرزندان.

تجاوز جنسی پسر 6 ساله به دختر عموی 5 ساله + عکس

تعداد بازديد : 148
کلیپی تکان دهنده و تاثیرگذار
تعداد بازديد : 87
شهادت شیر مردان سپاه در درگیری با گروهک منافق پژاک۲
تعداد بازديد : 153
تلاش آتش نشان برای نجات بچه گربه
تعداد بازديد : 119
کشته شدن ۷نفر در بلوار توحید شهر در تیرماه

بر اساس آمارهای پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سبزوار ۷ نفر در ماه گذشته در بلوار توحید شهر سبزوار کشته شدند.


کارشناسان علت حادثه در این منطقه را به خاطر سرعت زیاد و عدم نبود سرعت‌گیر در دور برگردان‌های این مسیر عنوان کردند.

همچنین در ماه گذشته ۲ تن نیز در کمربندی سبزوار- مشهد کشته شده‌اند.

بر اساس نظر کارشناسان علت این حوادث نبود گارد ریل، سرعت‌گیر و خط کشی عنوان شده است. سلام سربدار
تعداد بازديد : 153
کلاهبرداری میلیاردی با جعل درگاه پرداخت الکترونیک

دو کلاهبردار که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب اشخاص با جعل دروازه پرداخت الکترونیکی می کردند، توسط پلیس فتای استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند.
سرگرد نوروزی، رییس پلیس فتای استان مرکزی دراین باره گفت: در پی وصول شکواییه یکی از شهروندان ساکن اراک مبنی بر برداشت غیرمجاز ۵۴ میلیون ریال از حساب بانکی وی، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرارگرفت.
وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که بزهکاران با ایجاد درگاه های جعلی بانکی و با استفاده از روش های فنی اطلاعات حساب مالباختگان را بدست آورده سپس با روش های حرفه ای اقدام به استفاده از وجوه مسروقه می کردند.
نوروزی با بیان اینکه با انجام بررسی ها مشخص شد که متهمان ساکن شهرستان مریوان و دارای چندین سوءسابقه در زمینه کلاهبرداری اینترنتی هستد، گفت: سرانجام با اخذ نیابت قضایی ماموران به این شهرستان اعزام و با تعقیب و مراقبت، دو متهم مربوطه را شناسایی و دستگیر کردند.
به گفته رییس پلیس فتای استان مرکزی متهمان پس از بازجویی های فنی و مواجهه با شواهد و ادله پلیس به جرم خود اعتراف و اقرار کردند که با راه اندازی تعداد ۱۸ فروشگاه اینترنتی و با قراردادن درگاه های جعلی پرداخت الکترونیکی اقدام به سرقت اطلاعات حساب اشخاص کرده و با مبالغ سرقتی اقدام به خرید کالا بصورت اینترنتی کرده اند.
وی با بیان اینکه متهمان در این راستا به ۱۲۰ فقره سرقت اطلاعات حساب اعتراف کرده اند، گفت: متهمان مبلغی بالغ بر یک میلیارد از حساب اشخاص برداشت کرده اند که با توجه به بالابودن مبالغ برداشتی از حساب افراد و تعدد مالباختگان، رسیدگی به این پرونده برای تکمیل تحقیقات و شناسایی شکات و کشف وجوهات برداشت شده، ادامه دارد.
نوروزی از مردم خواست هنگام خرید از فروشگاه های اینترنتی پس از حصول اطمینان از سایت و اصلی بودن درگاه پرداخت الکترونیکی بانک ها، اقدام به خرید و پرداخت وجه کنند.


تعداد بازديد : 156
رابطه شیطانی پزشک با زنان بی هوش در اتاق عمل + تصویر 

به گزارش پلیس ایالتی اوهایو در پی شکایت هایی مبنی بر قتل عمد و تجاوز از سوی پزشک معالج هنگام به دنیا آوردن نوزاد، پلیس را برای دستگیری وی با تحت نظر گرفتن پزشک پرده از جنایت وی برداشت.
بسیاری از بازماندگان بیماران این پزشک از وی به دلیل سو استفاده جنسی هنگام بی هوش بودن بیماران و در بعضی موارد کشتن نوزادان با تزریق هروئین به بدن مادر شکایت هایی را در اداره پلیس اوهایو کرده بودند و خواستار دستگیری و محاکمه وی شده بودند اما به دلیل نبودن مدارک کافیپلیس وی را زیر نظر گرفت و توانست با مدارک کافی این پزشک شیطان صفت را دستگیر کند.
وی در آخرین فرصت تجاوز خود به یک مادر ۲۳ ساله که متاسفانه به دلیل تزریق هروئین به بدن مادر نوزادش قبل از به دنیا آمدن کشته شد دستگیر و روانه زندان شد.
وی متهم به مرگ ۵ نوزاد به همین شیوه شده است.

1386755_721

 

بر اساس تصاویر ضبط شده که به وسیله دوربین های مخفی در مطب وی در بیمارستان اوهایو و همچنین بخش های دیگری از بیمارستان که با بیمار خود تنها بود توانستند پرده از تجاوزهای جنسی وی هنگام بی هوش بودن بیماران خود بردارند.
همچنین طبق گزارش پزشک قانونی پس از انجام آزمایشات وجود هروئین در خون نوزادان و این مادر ۲۳ ساله اثبات شد.
این پزشک که نامش هنوز فاش نشده است متهم به آدم ربایی نیز شده است و بر اساس آن افراد روستایی را که برای به دنیا آوردن نوزادانشان در این بیمارستان بستری می شدند، پس از به دنیا آمدن از طریق وب سایت اینترنتی خود به حراج می گذاشت و به خانواده آنان خبر از مرده به دنیا آمدن نوزادشان می داد.
وی با اتهامات چندین فقره قتل عمد، آدم ربایی، تجاوز جنسی، تجاوز به عنف روبرو است و تا تشکیل دادگاه دربازداشت پلیس به سر می برد.


تعداد بازديد : 123
انگیزش۵- فیلم زورگیران هنگام ارتکاب جرم و دستگیری آنها‬


تعداد بازديد : 136
کدام خودرو در تهران بیشتر سرقت می شود؟ 

 کدام خودرو در تهران بیشتر سرقت می شود؟

۲۰۷۴ دستگاه خودروی سواری سرقت شده از چهارم تا ۲۸ تیرماه امسال در تهران بزرگ کشف شد.

در میان ۲۰۷۴ خودروی مسروقه مکشوفه، طی مدت ۲۴ روز از تیرماه، سواری پراید با ۱۴۷۵ مورد، سهمی معادل ۷۱ درصد از خودروهای سرقتی مکشوفه را به خود اختصاص دادند.

همچنین بر اساس این آمار که از چهارم تا بیست و هشتم تیرماه امسال را شامل می‌شود، پس از پراید، خودروهای پژو، نیسان، پیکان، مزدا و بنز به ترتیب با ۲۱۳، ۷۲، ۶۸، ۴۹ و ۳۵ مورد کشف شده در رتبه‌های بعدی قرار دارند که از این میان، سواری پژو سهمی ۱۰ درصدی از کشفیات را به خود اختصاص داده و مابقی خودروها سهمی کمتر از پنج درصد دارند.

برابر آمارهای اعلام شده از سوی پلیس، رتبه‌های هفتم تا یازدهم دارای بیشترین فراوانی در خودروهای سرقتی کشف شده به ترتیب به سواری‌های سایپا، سمند، سیتروئن، شورلت و تویوتا اختصاص دارد.

سایر خودروهای مکشوفه نیز در مجموع شمارش آنها به ۷۵ دستگاه می‌رسد که در میان آنها ۱۰ دستگاه میتسوبیشی، ۱۰ دستگاه هوندا، ۹ دستگاه زامیاد، ۹ دستگاه دوو، هشت دستگاه هیوندا، هفت دستگاه بی. ام. دبلیو، چهار دستگاه ریو، یک دستگاه لکسوز و … دیده می‌شود.

این آمارها گرچه اطلاع دقیقی از شمار خودروهای سرقتی و میزان محبوبیت هر یک از آنها برای سارقان ارائه نمی‌کند، اما به طور نسبی بیانگر این است که خودروهایی نظیر پراید و پژو گرچه تولید بیشتری در کشور دارند بیشتر از سایر خودروها در معرض سرقت‌ قرار دارند.

 کدام خودرو در تهران بیشتر سرقت می شود؟

تعداد بازديد : 151
هتک حرمت دختر دانشجوی ۱۹ ساله در دانشگاه! /عکس
هتک حرمت دختر دانشجوی ۱۹ ساله در دانشگاه! /عکس
 


به گزارش واشنگتن پست، دانشجوی جوان 19 ساله معلول به قصد رفتن به کتابخانه در محوطه دانشگاه هاروارد در نزدیکی سالن کرامتن بعد از این که متوجه تعقیب از جانب فردی ناشناس شد هنگام فرار گرفتار مرد تیره پوستی شد.معلولیت این دختر از ناحیه دست چپ بود که بر اثر تصادف پزشکان مجبور به قطع دست این دختر در حدود 4 سال پیش شدند. بعد از انجام عمل زشت و وقیحانه فرد متجاوز، قربانیش را بی رحمانه مورد ضرب و شتم قرار داد با حضور به موقع چند دانشجوی دیگر که متوجه فریادهای بلند دختر 19 ساله شدند فرد متجاوز با دیدن تعداد زیاد دانشجویان از محل متواری شد. با وجود تماس دانشجویان و قرار دادن نگهبانان و پلیس و برقراری نیروهای ویژه پلیس مقابل خروجی های این دانشگاه این فرد متجاوز توانست بگریزد. پلیس امکان خروج از دانشگاه را برای دانشجویان فقط در صورت ارائه کارت شناسایی میسر ساخته بود. براساس شاهدین عینی تصویری از فرد متجاوز به دست آمد و در اختیار واحدهای گشت قرار داده شد تا این فرد را دستگیر کند.


تعداد بازديد : 106
موجود عجیب الخلقه در ایران/ تصاویر

در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۹۱ در محل سکوهای گازی پارس جنوبی لاشه موجودی عجیب الخلقه توسط پرسنل دریایی شناورهای مستقر در منطقه رویت شد که چند تصویر از این موجود به حضور تقدیم می گردد. قابل توجه اینکه بوی تعفن بسیار عجیب این موجود تا شعاع چند صد متر قابل احساس بود.




تعداد بازديد : 133
تصاویر غم انگیز از تشییع پیکر ۲۶ دانش‌آموز کاروان راهیان‌نور

تشییع ۲۶ نفر از دانش آموزان کاروان راهیان نور بروجن در حادثه تصادف اتوبوس با حضور گسترده مردم برگزار شد.   حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان بروجنی ۲۶ کشته بر جای گذاشت و پلیس راه علت این واژگونی را تخطی از سرعت مجاز و خروج از مسیر عنوان کرده است.

 عکس هایی از تشییع پیکر جان باختگان این حادثه را مشاهده می کنید….

بقیه ی مطالب در ادامه ی مطالب+عکس....

تعداد بازديد : 121
دستگیری پلیس آدمخوار در کشور آمریکا

 

دستگیری پلیس آدمخوار در آمریکا

یک افسر پلیس اداره نیویورک به جرم دسیسه برای ربودن ۱۰۰ زن و پختن آنها متهم شد.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری رویترز، یک افسر اداره پلیس نیویورک در آمریکا، امروز به توطئه برای آدم‌ربایی، شکنجه، پختن و خوردن زنانی که فهرست اسامی آنها را در رایانه‌اش ذخیره کرده بود، متهم شد.

بقیه ی مطالب در ادامه ی مطالب...

تعداد بازديد : 207