جستجوگر پیشرفته سایت



طراحی سایت

طراحی سایت صفر تا صد

با نازل ترین قیمت در کمترین زمان ممکن

با پشتیبانی هاست و سایت 24 ساعته

ادرس سایت ما جهت سفارش 

http://tarahnajm.ir/

آدرس اینستاگرام

https://www.instagram.com/_mohammadrezanajm_/

تلفن تماس

09902165594


تعداد بازديد : 142
نرم افزار بانک اطلاعاتی شهرها Field Trip v1.21 – آندروید

نرم افزار بانک اطلاعاتی شهرها Field Trip v1.21 - آندروید

آندروید مورد نیاز : ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار Field Trip یک بانک اطلاعاتی کامل سفر به شهرها برای گوشیهای آندرویدی میباشد. شما با این نرم افزار میتوانید هنگامی که به شهری سفر میکنید از تمام اماکن تفریحی و مذهبی و مراکز خرید آن باخبر شوید. اگر شما نگران پیدا کردن یک رستوران خوبی هستید میتوانید با فعال نمودن این نرم افزار از نزدیکترین رستوران به خود مطلع شوید. این برنامه اماکن مذهبی شهر را نیز به صورت صوتی و تصویری نمایش میدهد. برای دانلود و دیدن تصاویر بیشتر از محیط برنامه در ادامه مطلب همراه ما باشید!

دانلود در ادامه ی مطالب
تعداد بازديد : 214
پاتوق

برای دانلود فیلم و عکس و مطالب آموزنده و تفریحی به صورت رایگان به وبلاگ ما مراجه کنید

آدرس وبلاگ ما:   rezanameny.ozblog.com

باتشکر مدیر وبلاگ


تعداد بازديد : 976
دانلود ديکشنري Cambridge Advanced Learners Dictionary براي موبايل
دانلود ديکشنري Cambridge Advanced Learners Dictionary براي موبايل
در پست امرو وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را برايتان آماده کرده ايم که يکي از بهترين نرم افزار هاي ديکشنري براي موبايل مي باشد. نرم افزار Cambridge Advanced Learner's Dictionary نرم افزار مشهور ديکشنري موبايل مي باشد که در آن بيش از 170,000 کلمه، لغت، معني، مثال، جمله و ... گنجانده شده است. اين برنامه علاوه بر اينکه يک ديکشنري مي باشد،  يک نرم افزار آموزش زبان انگليسي نيز محسوب ميگردد چرا که اکثر محصولات Cambridge داراي چنين ويژگي هستند. شما ميتوانيد در ميان لغات اين ديکشنري به جستجو بپردازيد و معني لغت يا متن مورد نظرتان را بيايد. همچنين اين برنامه داراي قابليت تلفظ صحيح لغات و کلمات مي باشد که شما با استفاده از اين قابليت مي توانيد به بهتر شدن لهجه خود کمک کنيد و با تلفظ صحيح لغت مورد نظرتان آشنا شويد. اين برنامه داراي دو نسخه سيمبيان و جاوا بوده که ميتوانيد از نسخه سيمبيان در گوشي هاي نوکيا و ساير گوشي هايي که از سيستم عامل سيمبيان سري 60 ورژن 3 پشتيباني مي کنند و همچنين از نسخه جاوا در گوشي هايي که از سيستم عامل جاوا پشتيباني مي کنند استفاده کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...
تعداد بازديد : 134
دانلود نرم افزار نوکیا Nokia Ovi Suite 3.1.1.78 Final
NokiaFinal
Nokia Ovi Suite - مجموعه از برنامه برای گوشی های نوکیا می باشد، یک توسعه بیشتر از برنامه PC Suite نوکیا می باشد. با برنامه کاربردی OVI بدون زحمت میتوانید تمامی انتقالات و تنظیم های ان به کامپیوتر را انجام دهید.باOVI که هم اکنون از سایت میهن دانلود میتوانید دانلود کنید میتوانید با قدرت و سرعت بیشتر گوشی نوکیا خود را کنترل کنید
برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....
تعداد بازديد : 142