جستجوگر پیشرفته سایت



انواع ویروس‌های کامپیوتری را بشناسیم!


انواع ویروس‌های کامپیوتری را بشناسیم!





برای خواندن مطالب به ادامه ی مطالب بروید.....

تعداد بازديد : 186
آموزش سی‌شارپ C#

در بخش پیشین از آموزش زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ، با موضوع و مفهوم آرایه‌ها تا حدی آشنا شدید. آرایه‌ها همراه با ساختار و مفهوم خود، با حلقه‌ها همراه است. یعنی در واقع شما با ایجاد یک حلقه، می‌توانید در کل آرایه چرخی بزنید و در نقطه‌ی خاصی نیز توقف داشته باشید.

در این بخش، ما کمی با مثال در رابطه با این موضوع صحبت خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

  • حلقه در آرایه‌ها

اگر پروژه‌ی از پیش ساخته‌ای از قبل ندارید، یک پروژه‌ی جدیدی را آغاز کنید و در در form ایجاد شده، یک button و یک listbox از بخش toolbox اضافه کنید. بر روی button دابل-کلیک کنید تا پنجره مربوط به کدنویسی باز شود. برای شروع، کد زیر را اضافه کنید تا ابتدا اگر مواردی در listbox موجود باشد، آن‌ها را محو کند:

private void button1_Click(object sender, EventArgs e)

{

            listBox1.Items.Clear();

}


تعداد بازديد : 162
مقایسه محتوای دو فایل Word با یکدیگر
فرض کنید دو فایل Word در اختیار دارید و می‌خواهید بدانید که محتوای این دو فایل چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد. این موضوع زمانی کاربرد بیشتری دارد که قصد دارید تفاوت‌های نسخه اصلی و یک نسخه اصلاح شده یک متن را دریابید. به ویژه در کارهای گروهی این موضوع بیشتر نیاز می‌شود. جالب است بدانید در نسخه‌های 2007 و 2010 نرم‌افزار Word چنین قابلیتی وجود دارد. در این ترفند قصد داریم به نحوه مقایسه محتوای دو فایل Word با همدیگر توسط خود نرم افزار Word بپردازیم.

 

برای این کار:
ابتدا نرم‌افزار Word (نسخه 2007 یا 2010) را اجرا نمایید.
اکنون در نوار بالای صفحه به تب Review بروید.
حال  در قسمت Compare، بر روی دکمه Compare کلیک کرده و مجدد Compare را انتخاب نمایید.
در پنجره باز شده، در قسمت Original document بایستی فایل Word اصلی و در قسمت Revised document نیز فایل اصلاح شده را انتخاب نمایید. برای این کار بایستی بر روی دکمه پوشه زرد رنگ هر قسمت کلیک کرده و فایل را انتخاب کنید.
با فشردن دکمه More نیز تنظیمات مقایسه نظیر آنچه که باید مقایسه شود و همچنین تنظیمات نمایش تغییرات را می‌توانید صورت دهید.
در پایان با فشردن دکمه OK مقایسه انجام می‌گیرد و نتیجه ظاهر می‌شود.
شما می‌توانید این فایل نتیجه تغییرات را نیز به طور مجزا ذخیره نمایید.
تعداد بازديد : 154
چگونه بد سکتور را درست کنیم؟؟؟

همچنان که از عمر هارد می گذرد احتمال اشکال پیدا کردن آن بیشتر می شود پس همیشه به فکر تهیه یک نسخه پشتیبان ( Back up ) از اطلاعات مهم خود باشید تا در صورت بروز مشکل آن را بازیابی کنید. و با خیال راخت به فکر تعمیر هارد دیسک خود باشید. سیستم عامل ویندوز نرم افزارهای کمکی برای هارد دیسک همراه دارد که هارد کامپیوتر شما را اسکن می کند و در صورت بروز اشکال نسبت به رفع آن اقدام می کند. 

مراحل کار در ویندوز 

روی My Computer دابل کلیک کنید 

درایوی را که می خواهید عیب یابی منید انتخاب کنید 

Properties را از منوی File انتخاب کنید. اکنون باید یکسری اطلاعات و مشخصات از این درایو در منوی Properties ببینید. 

تب Tools را انتخاب کنید. 

تکمه Check Now را از قسمت Error Checking کلیک کنید. 

بسته به ورژن ویندوز خود گزینه "thorough" یا " Scan for and Attempt of Recovery Bad Sector" را انتخاب کنید. 

روی ری استارت کلیک کنید. 

اکنون سلامت هارد دیسک شما چک می شود در پایان باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که نرم افزارهای مفید زیادی برای عیب یابی و تعمیر هارد دیسک ها وجود دارد که بهتر و قوی تر از نرم افزار استاندارد ویندوز عمل می کنند ولی قبل از اینکه مشکلی برای هارد دیسک شما پیش بیاید باید آن را نصب کرده باشید. 
منبع:http://www.yadbegir.com

تعداد بازديد : 189
دانلود رایگان مجموعه کامل از مجلات Electronic House سال 2011

مجموعه مجلات Electronic House سال 2011

(مجله ای برای دوستداران تکنولوژی و خانه های مدرن)


مجله EH یا خانه الکترونیکی میل خانه داران را به تکنولوژی و مدرنیزه کردن خانه را خاموش می کند. مجله ای با سادگی و زیبایی خاص خودش که مخاطبان بسیار زیادی را در سراسر جهان برای خود گرد آورده است.
این مجله به صاحبان خانه، کمک می کند تا تنوع محصولات مرتبط با تکنولوژِی را ببینند و با محصولات جدیدی را که اخیرا برای بالا بردن سطح کیفی خانه ها و محل زندگی انسان ها ساخته شده است آشنا شوند. همچنین راهکارهایی برای استفاده بهتر از لوازم منزل نیز در این سری مجلات ارائه می شود. طراحی زیبای این مجله چشم های شما را نوازش می دهد و متن روان آن علاوه بر سادگی در خواندن، به زبان شما نیز کمک شایانی خواهد نمود.
سینما های خانگی بزرگ، سیستم های امنیتی و ایمنی منازل ، سیستم های اتوماسیون و کنترل از راه دور، آشپزخانه های مدرن و اتاق خواب های مجازی، همه و همه را در این مجله پیدا خواهید کرد.
وطن دانلود در این پست مجموعه سال 2011 این مجله را برای شما گرد آورده است تا از خواندن مطالب بسیار جالب آن لذت ببرید.

تعداد بازديد : 181
دانلود مجموعه کامل کتب علوم کامپیوتر - بیش از 15 گیگابایت




مجموعه عظیم کتب علوم کامپیوتر -به صورت کامل
Computer Science Ebook Library

بیش از 15 گیگابایت کتابهای بی قیمت علوم کامپیوتر و تکنولوژی - برای اولین بار از وطن دانلود

لینک ها اصلاح شد


وطن دانلود در این پست قصد دارد تا مجموعه ای از برترین کتب آموزش علوم رایانه را در اختیار شما قرار دهد. این مجموعه بی نظیر را به هیچ وجه نمی توانید به صورت واقعی تهیه نمائید و تنها امکان استفاده از برخی از آنها را در کتابخانه ها خواهید داشت. برای قیمت گذاری این مجموعه نمی توان عدد دقیقی داد، اما به طور قطع با توجه به عناوین و انتشاراتی که در این کتاب ها ذکر شده است، قیمتی بیش از 500 دلار را برای خرید این مجموعه مجبور به پرداخت خواهید بود. اما ما این مجموعه بی تظیر را در ادامه مطلب برای دانلود رایگان کاربران عزیز وطن دانلود قرار داده ایم. امیدواریم که این مجموعه مورد استفاده دوستداران علوم کامپیوتر واقع شود.
همچنین در ادامه مطلب لیست کامل کتب این مجموعه را مشاهده خواهید نمود.

تعداد بازديد : 327