جستجوگر پیشرفته سایت



بیانات مقام معظم رهبری
تعداد بازديد : 114
تصاویر جالب دیده نشده از آیت الله هاشمی رفسنجانی
تصاویر جالب از آیت الله هاشمی رفسنجانی که کمتر دیده شده است.

گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران اخیرا در مصاحبه‌ای با "محمد کاظم‌پور" عکاس "مجمع تشخیص مصلحت نظام" مصاحبه مشروحی را صورت داد.

کاظم‌پور در این گفتگو به تشریح خاطراتی از همراهی‌اش با "آیت الله هاشمی رفسنجانی" در سفرهای گوناگون از جمله سفر به "مکه مکرمه" و "مدینه منوره" پرداخت.

تصاویر جالب دیده نشده از آیت الله هاشمی رفسنجانی

وی "یادداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" در تقدیر از او و همچنین "عکس‌های منتشرنشده‌"ای از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را در اختیار "باشگاه خبرنگاران" قرار داد که این عکس‌ها طی چند روز اخیر بر روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفته است.

تصاویر جالب دیده نشده از آیت الله هاشمی رفسنجانی

تصاویر جالب دیده نشده از آیت الله هاشمی رفسنجانی

بقیه در ادامه ی مطالب

تعداد بازديد : 147
زمان لغو تحریم خودرو اعلام شد

فرهاد به نیا از لغو تحریم‌های خودرو تا ۲۰ ژانویه ( ۳۰ دی ماه؛ دوشنبه هفته آینده) خبرداد و گفت: تصمیم تحریم خودروی ایران از جمله دستوراتی بود که اوباما شخصا اتخاذ کرده و برای لغو آن نیاز به تصمیم و موافقت کنگره نیست، این در شرایطی است که با توجه به رویکرد مثبت اوباما نسبت به مذاکرات ژنو و تلاش وی برای اقدامات مناسب در راستای مذاکره با ایران، به نظر می رسد که این تحریم به زودی برداشته شود.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان افزود: در مجموع بازار خودروی جهان اشباع شده است و تمامی خودروسازان خارجی به دنبال حضور در بازارهای جدید هستند. در عین حال، واقعیت این است که بازار خودروی ایران یک بازار ۷۰ میلیون نفری است و تا مرز ۱۶ میلیون خودرو کشش دارد و باید ۷ میلیون خودروی فرسوده از رده خارج شود.

186889 زمان لغو تحریم خودرو اعلام شد

وی تصریح کرد: بازار ایران بازار بکری است و به طور قطع خودروسازان خارجی از جمله خودروسازان امریکایی تمایل شدید به ورود به بازار ایران دارند.

به گفته به نیا، تجربه خودروسازان داخلی هم اکنون به اندازه ای است که اگر قرار باشد با خودروساز خارجی وارد مذاکره برای تولید مشترک شوند، حتما اصول و فنون مذاکره را به نحوی رعایت خواهند کرد که منفعت مردم و کشور در این قرارداد باشد.

تحریم خودروی ایران از ۱۰ تیرماه سال جاری و با تصمیم رئیس جمهور آمریکا اجرایی شده است.

تعداد بازديد : 117
دیدار مرحوم سید علی اکبر پرورش با رهبرانقلاب
تعداد بازديد : 171
خطری که از بیخ گوش ظریف گذشت/عکس

kmc87p7dkw2pz1c3wsq

ظریف

ظریف

 

ظریف

تعداد بازديد : 120
بی احترامی به آیت الله هاشمی توسط رئیس هیئت اروپایی
تعداد بازديد : 185
فتنه ۸۸ و ملک سلیمان
تعداد بازديد : 97
دادگاه احمدی نژاد به تعویق افتاد....

دادگاه احمدی نژاد به تعویق افتاد

ahmadi nejad

قاضی مدیرخراسانی از تجدید وقت برگزاری دادگاه محمود احمدی نژاد خبر داد.

قرار بود امروز در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری رسیدگی به پرونده محمود احمدی نژاد انجام شود

تعداد بازديد : 111
دلایل عدم توافق ایران دردور پیشین مذاکرات هسته ای....
تعداد بازديد : 140
پارتی مختلط با حضور نمایندگان مجلس + تصاویر

پارتی مختلط با حضور نمایندگان مجلس + تصاویر

جمعی از نمایندگان پارلمان انگلیس امروز در حالی در کنفرانس سالانه حزب کارگر حضور می‌یابند که شب گذشته را تا صبح در پارتی شبانه به پایکوبی پرداخته اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ “کیت واز″ نماینده لیسستر شرقی میزبان این پارتی بوده و دیگر نمایندگان از جمله ” کارولینا فلینت”، “بورلی هاگس″ و “اد بالز″ تا صبح مجلس را برایش گرم کردند. این در حالی بود که اینها قرار است امروز در کنفرانس بسیار مهم سالانه حزبشان درباره بحران مالی و اقتصادی شدیدی که این کشور اکنون درگیر آن است، به بحث و گفتگو بپردازند. این در حالی است که چندی پیش صدها نفر از مردم انگلیس در شهر لندن و در اعتراض به سیاست های مالی دولت دست به تظاهرات زدند.

کسری بودجه این کشور به بیش از ۱۰ درصد رسیده و بیکاری و بی خانمانی و فقر در انگلیس بیداد می‌کند.

تعداد بازديد : 108
مصاحبه جالب CNN با مردم تهران
تعداد بازديد : 123
۶۰ثانیه: نرمش قهرمانانه؛جهان در راه تعامل،BBC به دنبال تقابل
تعداد بازديد : 155
سخنرانی دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد (کامل)
تعداد بازديد : 169
سلاح های جدید در ایران!!!
تعداد بازديد : 142
سرود ای ایران توسط پلیس امریکا
تعداد بازديد : 140
تصاویر زیبا از قدرت نظامی ایران
تعداد بازديد : 155
ترور خوب ، ترور بد ، سازمان تروریستی که از آمریکا مجوز گرفت!
تعداد بازديد : 119
سخنرانی رئیس جمهور دکتر روحانی در جمع فرماندهان سپاه
تعداد بازديد : 139
کلیپ/ حساس نشو - قسمت اول
تعداد بازديد : 132
آن مرد با کلید آمد. تقدیم به حسن روحانی کاندیدای ریاست جمهوری
تعداد بازديد : 157
قول ۱۰۰ روزه حسن روحانی
تعداد بازديد : 137
شوخی روحانی و ظریف با صالحی در مراسم تودیع و معارفه
تعداد بازديد : 124
رییس‌جمهور وارد مجلس شد/بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات


حسن روحانی در مجلس,کابینه روحانی

رییس‌جمهور وارد مجلس شد

در حالی که نمایندگان به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌پرداختند، رییس‌جمهور وارد صحن علنی مجلس شد و علی لاریجانی به وی خوش‌آمد گفت.

طبق آیین‌نامه مجلس رییس‌جمهور می‌تواند در زمان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی خود در مجلس حضور داشته و در صورت صلاحدید با استفاده از وقت باقیمانده خود و یا وقت وزرای پیشنهادی‌اش به دفاع از آنها بپردازد. 

بقیه ی مطالب در ادامه ی مطالب....


تعداد بازديد : 164
گاف جلیلی در مناظره با ولایتی!

علی اکبر ولایتی وزیر خارجه پیشین کشورمان در آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری پس از اشاره به مذاکره‌اش با نیکولا سارکوزی رئیس‌جمهوری فرانسه از دیدار با فردی به نام لویت سخن گفت که با واکنش سعید جلیلی مواجه شد.

eeeee

به گزارش ایسنا به نقل از خبرآنلاین، سعید جلیلی در این مناظره، دیدار و گفتگوی ولایتی با این فرد را کم‌ارزش قلمداد و از لویت با عنوان کارشناس الیزه یاد کرد.

اما فردی که ولایتی از دیدار و مذاکره با او سخن گفت ژان دیوید لویت مشاور ویژه دیپلماتیک رئیس‌جمهوری فرانسه بوده است که به گفته روزنامه لوموند از جمله مشاوران بلندپایه و مورد وثوق نیکلای سارکوزی بوده است.

لوموند درباره این دیپلمات کهنه‌کار فرانسوی می‌نویسد: ژان – دیوید لویت Jean-David Levitte سمت‌های زیادی در دستگاه دیپلماسی فرانسه داشته است. او سفیر سابق فرانسه در آمریکا، مشاور ویژه سارکوزی در همه پرونده‌های دیپلماتیک، سفیر فرانسه در سازمان ملل (۲۰۰۰-۲۰۰۲) و رییس شورای امنیت ملی فرانسه، مذاکره‌کننده در بسیاری از موضوعات بین‌المللی از جمله قطعنامه ۱۴۴۱ عراق و مشاور ویژه دیپلماتیک شیراک نیز بوده است.

لویت قرار بود پس از پیروزی سارکوزی در انتخابات ریاست جمهوری رئیس شورای عالی امنیت ملی فرانسه باشد؛ نهادی که با اصرار سارکوزی و برگرفته از مدل شورای امنیت ملی آمریکا قرار بود تاسیس شود اما در نهایت این شورا به دلیل رقابت‌های موجود میان نهادهای سیاستگذاری تشکیل نشد.

روزنامه لوموند فرانسه در یادداشتی به قلم ناتالی نوگایرد در سال ۲۰۰۷ اشاره‌ای به مجرای دیپلماسی باز شده توسط علی‌اکبر ولایتی با مقامات فرانسوی داشته و می‌نویسد: از اسناد این‌گونه برمی‌آید که سارکوزی تلاش می‌کرد تا دیپلماسی پنهانی را با ایران در پیش گیرد. اسناد آمریکایی نیز این مسئله را افشا کرده‌اند. جریان از زمانی آغاز شد که الیزه در می ۲۰۰۷ کانالی برای مذاکره با علی‌اکبر ولایتی، مشاور دیپلماتیک رهبری ایران باز کرد. مسیری که تلاش داشت بدون حضور احمدی‌نژاد که فردی غیر قابل مذاکره قلمداد می‌شد به راه حلی برسد.

لوموند در ادامه گزارش خود بدون اشاره به جزئیات آنچه باعث مسدود شدن این مسیر شد، نوشته است: فرانسوی‌ها بعد از مدتی به این نتیجه رسیدند که ایران تصمیم جدی برای حل مشکل ندارد.


تعداد بازديد : 132
سنگ تمامی که خوزستانی‌ها برای رضایی گذاشتند+تصاویر

دکتز محسن رضایی کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری امروز مهمان مردم خونگرم خوزستان بود و در جمع پر شور و صمیمی مردم این استان سخنرانی نمود.


تعداد بازديد : 187
ریزش آرای جلیلی و قالیباف و سیر صعودی دکتر رضایی

 

261549_2545

پس از برگزاری سه مناظره در موضوعات مختلف و ایراد های متعددی که به دو کاندیدای اصولگرا یعنی محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی وارد شد حالا این محسن رضایی است که تنها کاندیدای محبوب و آماده برای جبهه اصولگراست. در راستای مناظرات صورت گرفته و با توجه به اتفاقات رخ داده در مناظره سوم آرای مردمی حامی قالیباف و جلیلی دچار ریزش شدید شد و با توجه به برنامه های روشن دکتر رضایی می توان وی را در صدر این جناح قرار داد و باید امیدوار بود که حتی در دور اول انتخابات ۵۱ درصد آرا را بدست آورده و برنده قطعی انتخابات باشد. محسن رضایی البته قبل از ریزش آرای این دو تن نیز از محبوبیت بالایی برخوردار بود اما با کاهش آرای این دو تن توانست سطح بالایی از آرا را به خود اختصاص دهد.


تعداد بازديد : 162
رسانه هوادار جلیلی پس از توهین به عشایر، به دروغگویی روی آورد!

پس از آنکه محمود کریمی از مداحان اهل بیت محسن رضایی را اصلح دانست،رجا نیوز، رسانه دروغ پرداز و توهین سرای هوادار جلیلی، با جعل و دروغ به تکذیب این خبر پرداخت. اما برخلاف ادعای محور تبلیغاتی سعید جلیلی، محمود کریمی انتخاب محسن رضایی به عنوان گزینه اصلحش را تکذیب نکرده و اساساً چنین خبری در وب سایت این مداح اهل بیت وجود خارجی ندارد! …. اخلاق همواره قربانی قدرت بوده و این بار نیز حامیان جلیلی، سر اخلاق و حامیان شعار یا ابالفضل را از قفا می برند…

وب سایت اصلی حامی سعید جلیلی در اقدامی عجیب در راستای مواضع غیراخلاقی ماه‌های اخیرش اقدام به انتشار خبری بر علیه محسن رضایی کرد که از اساس دروغ بود تا کلکسیون تخریب‌های پایگاه ضداخلاقی این کاندیدا تکمیل شود و این پرسش پیش رو قرار گیرد که قرار است او اینچنین اخلاقی رئیس جمهور شود و با چنین حامیان بااخلاقی به اداره مملکت بپردازد؟

به گزارش «تابناک»، طرح نام «محمود کریمی» از سوی سعید جلیلی در مناظره تلویزیونی نیز در همین زمینه بود تا مذهبیون تصور کنند تنها نماینده شان در میان کاندیداها که بر این شعائر تاکید دارد اما ماجرا زمانی جالب شد که بخش وسیعی از مداحان معتقد با بررسی «سوابق» و «برنامه‌ها»ی کاندیداها، از محسن رضایی حمایت کردند که گل این جریان، «سلیم موذن زاده» بود. امروز نیز یکی از رسانه‌ها از نظر «حاج محمود کریمی» مبنی بر تایید محسن رضایی به عنوان گزینه اصلح با انتشار فایلی صوتی خبر داد.

همین مسئله منجر به شوک عمیق رسانه‌های حامی جلیلی شد، چرا که دقیقاً مداحی که در مناظره از وی نام برده بود، تشخیص دیگری داشت و برخلاف آنچه تصور می‌شد، جمع وسیعی از مذهبیون نیز که دغدغه اقتصادی را جدی گرفتند و نگران آینده بودند، از برنامه محسن رضایی حمایت کردند. چنین بود که برخی درصدد برآمدند تا با گرفتن تکذیبیه از حاج محمود کریمی، چنین فضایی را به وجود آوردند که گزینه مذهبیون جلیلی است.

با این اوصاف رجانیوز سایت اصلی حامی جلیلی که این روزها به عنوان ماشین هتاکی شناخته می‌شود و پیش از این برای تخریب محسن رضایی، به عشایر توهین کرده بود، این بار در اقدامی تازه دست به جعل نظر حاج محمود کریمی و خبرسازی زد.

رسانه هوادار جلیلی پس از توهین به عشایر، به دروغگویی روی آورد!

رجانیوز محور تبلیغاتی-رسانه ای جلیلی با درج خبری و لینک به سایت محمود کریمی، ادعا کرد: «در پی انتشار خبر حمایت حاج محمود کریمی از رضایی این خبر تکذیب شد. بر اساس این گزارش حاج محمود کریمی در وب سایت شخصی خود نوشت: به اطلاع کلیه دوستداران و علاقمندان می رسانم و صراحتاً اعلام می دارم که از هیچ یک از کاندیداهای محترم ریاست جمهوری حمایت نکرده ام.»

نکته جالب اما این موضوع است که به لینک مورد اشاره رجوع می‌شود، در وب سایت حاج محمود کریمی چنین خبری مشاهده نمی‌شود و مشخص می‌گردد که حامیان سعید جلیلی تا چه میزان اخلاق مدار و مطابق با معیارهای مذهبی فعالیت می‌کنند و هیچ ابایی حتی از دروغگویی برای جذب رای مردم مظلوم ایران ندارند.

این در حالی است که سایت صراط نیوز نزدیک به محمدباقر قالیباف در تماس با محمود کریمی صحت این صدا را پیگیر شد، که این ذاکر اهل بیت در پاسخ اذعان داشت: «بنده در حال مکالمه تلفنی با یکی از نزدیکان بودم، که فردی بدون اجازه صدای من را ضبط کرده است.» و در واقع خبر مذکور را تایید کرد اما در خصوص انتشار این فایل صوتی توسط یک سایت نقدهایی را وارد کرده است. با این اوصاف مشخص نیست وب سایت اصلی حامی جلیلی با چه رویی حاضر به قلب واقعیت شده است.

نکته جالب اینکه رجانیوز پس از انتشار این خبر که دروغ بودنش مشخص است، تصویری از وب سایت حاج محمود کریمی منتشر کرده که در آن به تاریخ جمعه ۱۷ خردادماه عنوان شده از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند؛ موضوعی که اساساً بر روی سایت این مداح قرار ندارد و امیدواریم از روی وب سایت این مداح برداشته شده باشد و برخی برای تخریب رقبای جلیلی دست به تحریف تصویر وب سایت حاج محمود نزده باشند. حال بر فرض بعید که خبر مذکور از وب سایت حاج محمود کریمی حذف شده و نظر پیشین این مداح عدم حمایت از کاندیداها “تا روز جمعه” بوده باشد، باید اشاره کرد که خبر اعلام حمایت از محسن رضایی امروز “یکشنبه” منتشر شده و طبیعتاً تکذبیه‌ای که مستقیم یا غیرمستقیم درباره حمایت از محسن رضایی بوده باشد، دو روز پیش از نشر خبر، صادر شده باشد!

این در حالی است که برخی وب‌سایت ها نیز از تکذیب حمایت سعید حدادیان از سعید جلیلی سخن به میان آوردند و به نظر می‌رسد تلاش‌هایی که صورت پذیرفت تا جامعه مذهبی را به سمت جلیلیِ فاقد برنامه عملی برای بهبود وضعیت مملکت در چهار سال آتی، سوق دهد با چنان شکستی مواجه شده که اگر دروغ‌های بین تری در این زمینه در روزهای پیش رو طرح شود و تخریب‌ها شدت بگیرد، نباید تعجب کرد. اخلاق همواره قربانی قدرت بوده و این بار نیز حامیان جلیلی، سر اخلاق و حامیان شعار یا ابالفضل را از قفا می برند و از هم اکنون دولت جلیلی با ترکیب چنین اشخاصی در بن بست کارآمدی باید تلقی کرد.


تعداد بازديد : 161
احتمال انصراف ولایتی به نفع جلیلی
برگزاری همایش انتخاباتی روز گذشته دکتر سعید جلیلی در ورزشگاه شیرودی که با استقبال گسترده حامیان دولت نهم همراه بود حاکی از قوت گرفتن احتمال انصراف ولایتی به نفع جلیلی است.
سعید جلیلی
به گزارش بولتن نیوز به نقل از صداقت نیوز، هر چند پیش از این ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفته بود برای مشخص شدن نحوه ی انصرافش منتظر اعلام نظر جامعتین است، اما اکنون با شکل گیری ستاد خیزش مستضعفین توسط حامیان دولت نهم و حضور چهره های شناخته شده نظیر سید محمد حسینی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواجه سروی؛ معاون فرهنگی وزیر علوم، سید ناصر حسینی؛ نویسنده ی کتاب پایی که جا ماند، علیرضا قزوه؛ شاعر شناخته شده ی کشورمان، خطیبی؛ عضو شورای مرکزی جبهه ی پایداری و حمید رسایی در همایش انتخاباتی سعید جلیلی احتمال حمایت جامعتین از سعید جلیلی وجود دارد.
بنابراین گزارش حداد عادل نیز پیش از این از احتمال انصراف خود و ولایتی به نفع جلیلی خبر داده و گفته بود: اگر آقای جلیلی آرای بالایی داشته باشند، رای ایشان را هم در نظر می‌گیریم، چراکه بنای ما این است که از تکثر کاندیدای اصولگرا جلوگیری کنیم و اگر در نهایت به توافق برسیم، من حاضرم برای وحدت اصولگرایان کناره‌گیری کنم، چراکه فلسفه ائتلاف ما همین بوده است.
از سوی دیگر چندیش پیش حمید رسایی؛ عضو شناخته شده ی جبهه ی پایداری جلیلی را در سفر به قم و دیدار با آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله نوری همدانی و آیت‌الله سبحانی از دیگر مراجع تقلید قم همراهی کرده و بعید نیست بتواند نظر مراجع را در خصوص حمایت از جلیلی جلب کند.
بر همین اساس به نظر میرسد با توجه به ارتباط مناسب حمید رسایی؛ عضو مجلس شورای اسلامی و سید محمد حسینی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با جامعتین بعید نیست به زودی پیش بینی حداد عادل محقق شود و شاهد شکل گیری انتخاباتی سه قطبی با حضور جلیلی به عنوان گزینه ی حامیان دولت، قالیباف به عنوان تنها گزینه ی باقی مانده از ائتلاف پیشرفت و عارف به عنوان گزینه ی اصلاح طلبان باشیم.

تعداد بازديد : 139
32 روز تا حماسه ی بزرگ انتخابات
 
امروز سه شنبه/ گزارش آخرین اخبار و حواشی انتخابات ریاست جمهوری
در32 روز مانده به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در تلاشیم تا آخرین اخبار و تحرکات و فعالیت های اشخاص و جریانات سیاسی را به اطلاع برسانیم.
 
در ادامه ی مطالب...
 
     
تعداد بازديد : 145
چگونگی احراز صلاحیت کاندیداها در شورای نگهبان
شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان در مفهوم هر کدام از شرایط مذکور برای نقش رئیس‌جمهور اندیشه کند. در این رابطه، حتی می‌‌تواند با توجه به نقش خود، به موجب اصل ۹۸ قانون اساسی، به ارائه‌ی تفسیر رسمی از شرایط مذکور مبادرت کند.
برابر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شورای نگهبان مسئول بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری است. بر اساس بند 9 اصل 110، «...صلاحیت داوطلبان ریاست‌جمهوری از جهت دارا بودن شرایطی که در این قانون می‌‌آید، باید قبل از انتخاب، به تأیید شورای نگهبان و در دوره‌ی اول، به تأیید رهبری برسد.» به لحاظ اصول تنقیح قوانین، بهتر بود که چنین حکمی به صورت جداگانه در کنار مواد مرتبط به وظایف شورای نگهبان ذکر می‌‌شد، نه در اصل 110 که ناظر بر وظایف و اختیارات رهبری است. افزون بر این، چنین مسئولیتی، در راستای اصل 99 قانون اساسی، به شورای نگهبان محول شده است. شورای نگهبان که ناظر انتخابات ریاست‌جمهوری است، پیش از آغاز انتخابات، وظیفه‌‌ی تعیین یا رد صلاحیت نامزدهای ریاست‌جمهوری را نیز بر عهده دارد.
بقیه ی مطالب در ادامه ی مطالب....


تعداد بازديد : 119
واکنش موسوی و کروبی به نامزدی هاشمی رفسنجانی

 

در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"ها و هایی برمی‌خورند که میهمان‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.
 *میرحسین موسوی آمدن هاشمی رفسنجانی به صحنه انتخابات را بازی نظام دانسته و گفته است آنها می خواهند با آوردن هاشمی و رقم زدن یک مشارکت بالا، القا نمایند که مردم به سلامت انتخابات ایمان دارند و ادعای تقلب در سال 88 یک دروغ بزرگ بود.
 
*مهدی کروبی از نامزدی هاشمی ابراز خوشحالی کرده و گفته است هاشمی می تواند حرف هایی که ما نمی توانیم بزنیم را بر زبان بیاورد. وی به اطرافیان خود گفته است همه باید از هاشمی حمایت کنیم.
 
*پس از ثبت نام هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری، نتایج نظر سنجی های روزانه حاکی از افزایش میزان گرایش عمومی به وی بود اما در روزهای اخیر و به دنبال اطلاع مردم از شرایط جسمانی هاشمی رفسنجانی، نتایج نظر سنجی ها نشان از کاهش مستمر اقبال عمومی به وی دارد.
 
*شرایط جسمانی آقای هاشمی رفسنجانی به گونه ای است که برخی نزدیکان وی معتقدند ایشان تا پایان رقابت باقی نخواهد ماند و در صورت تایید صلاحیت حسن روحانی به نفع وی و در غیر این صورت به نفع محمد رضا عارف کناره گیری خواهد کرد.

 


تعداد بازديد : 135
تمام نامزدهای ریاست جمهوری ۹۲ +سوابق اجرایی
تمام نامزدهای ریاست جمهوری ۹۲ +سوابق اجرایی
 


تاکنون چهره های متعددی برای حضور در عرصه انتخابات اعلام کاندیداتوری کرده و یا نام آن ها در رسانه ها به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری یاد می شود. در این میان نگاهی به کارنامه اجرایی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند یکی از معیارهای مناسب برای سنجش توان اجرایی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باشد.
در ادامه ی مطالب...
تعداد بازديد : 144