جستجوگر پیشرفته سایت



کتاب الکترونیکی ترفندها و شگردهای داغ فتوشاپ
 کتاب الکترونیکی ترفندها و شگردهای داغ فتوشاپ
 
در کتاب الکترونیکی که در این قسمت برای شما کاربران قرار دادیم، شما با ترفندها و حقه های حیرت انگیز نرم افزار قدرتمند فتوشاپ آشنا می شوید که به کمک آن می توانید یک کاربر حرفه ای فتوشاپ باشید. در این کتاب با ساخت اکثر جلوه‌ هایی که در عکس ها، فیلم های تلویزیونی، مجلات و وب می ‌بینید، آشنا خواهید شد و قدم به قدم با کمک تصاویر رنگی یاد خواهید گرفت که چه قدرتی با امکانات بی نظیر فتوشاپ پیدا خواهید کرد. شما در این کتاب بصورت گام به گام و بصورت کاملا تصویری دقیقا خواهید دید که این کارها چگونه انجام خواهد گرفت. شاید کارهای بزرگ در نگاه اول سخت باشند، اما وقتی اسرار آن را بدانیم بسیار آسان تر و لذت بخش تر خواهد بود. این کتاب با فرمت PDF هم اکون از سایت میهن دانلود قابل دریافت است. کتاب فوق شامل 362 صفحه می باشد.
دانلود در ادامه ی مطالب

تعداد بازديد : 113
آموزش فتوشاپ - آموزش ویدئویی جدا کردن سریع مو از پس زمینه به زبان فارسی
آموزش فتوشاپ - آموزش ویدئویی جدا کردن سریع مو از پس زمینه به زبان فارسی

کسانی که با فتوشاپ کار کرده اند میدانند که یکی از  وقتگیرترین و  دشوارترین کارها در فتوشاپ جدا کردن مو از تصویر پس زمینه آن هست مخصوصا اگر مو  پراکنده باشد در این فیلم کوتاه آموزشی به زبان شیرین فارسی به روش سریع و زیرکانه نشان داده ایم که  با استفاده از قابلیت contrast  و پالت channels ، تصویری که در آن موهای به هم ریخته فراوان وجود دارد را از پس زمینه ان جدا کرده و به پس زمینه ای دلخواه منتقل کرد.  این آموزش با فرمت mp4 ذخیره شده و با کیفیت بالایی بر روی سایت قرار گرفته شده است.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 29.4 مگابایت

تعداد بازديد : 243
دانلود آموزش فتوشاپ CS6 قدم به قدم از مبتدی تا حرفه ای در 4 سطح کامل - 5 دی وی دی 2013

برای اولین بار در ایران به صورت کامل ... 
سورپراز دیگری برای طرفداران فتوشاپ از وطن دانلود ...

دانلود آموزش قدم به قدم فتوشاپ از مبتدی تا حرفه ای در 4 سطح کامل از شرکت لیندا - CS 6 - 2013 
(بخش ویژه ی وطن دانلود ) -  5  دی وی دی

آموزش فتوشاپ که توسط سایت شرکت لیندا  تهیه شده است 4 سری دارد که بدون شک جزء 4  آموزش برترفتوشاپ موجود میباشد . امروز ما تمامی سری های این آموزش را به صورت یکجا با لینک مستقیم برای دانلود قرار داده ایم . امیدواریم مورد پسند واقع شود . این آموزش در برخی سایت ها به صورت ناقص قرار داده شده است و فقط 3 مرحله ی اول را شامل شده است . امروز شما میتوانید از وطن دانلود به صورت کامل و کاملا رایگان دریافت کنید 

آموزش جامع فتوشاپ 
CS6 شرکت لیندا در 4 مرحله از مبتدی تا پیشرفته منتشر شده است که شامل : 
سری اول Photoshop CS6 One-on-One: Fundamentals نام دارد که به اصول اولیه و آشنایی با فتوشاپ می پردازد و برای افراد مبتدی مناسب است.

سری دوم Intermediate که مفاهیم متوسط از جمله وکتور ها و .. اشاره شده است که برای افراد متوسط مناسب میباشد . 
سری سوم
Photoshop CS6 One-on-One: Advanced نام دارد که پس از سری اول باید ببینید و برای افرادی که با این نرم افزار آشنایی دارند
سری چهارم  Photoshop CS6 One-on-One: Mastery نام دارد که آخرین سری است و برای افراد حرفه ای مناسب است

 

محتوای آموزش به صورت کلی :
1- آموزش امکانات اصلی فتوشاپ
2- شرح مفاهیم اولیه فتوشاپ
3- آموزش تکنیکهای پایه ای مانند برش، اصلاح، تنظیم نور، تغییر رنگ و ...
4- نحوه کار با لایه ها
5- کار کردن با صحنه ها
6- روش تبدیل یک عکس رنگی به سیاه و سفید
7- نحوه صحیح ذخیره و چاپ عکس برای وب و خروجی های مختلف
8- نحوه کار با سایه ها و هایلایتت
9- انجام کارهای پیشرفته با فتوشاپ

جزئیات عنوان ها در هر قسمت در ادامه مطلب موجود میباشد . 

در این مجموعه بی نظیر بیش از 50 ساعت آموزش جامع مالتی مدیا تکنیک ها و فنون و کلیات فتوشاپ CS6
 که شامل تکنیکهای حرفه ای میباشد اموزش داده می شود . مجموعه ای کامل از تمامی آموزش های چندرسانه ای جامع شرکت لیندا از فتوشاپ CS6
 است که این ویدئو ارزشمند توسط سایت وطن دانلود برای تمامی طراح ها و علاقمندان به فتوشاپ فراهم شده که امیدواریم مورد رضایت شما قرار گیرد.

 

این مجموعه یکی از برترین پکیج های آموزش فتوشاپ میباشد که در وطن دانلود قرار گرفته است و برای دوستانی که امکان دانلود را ندارند لینک خرید پستی فعال شده است .

دانلود در ادامه ی مطالب...

تعداد بازديد : 212
مجموعه مجلات Digital Camera سال 2003-2011

 

مجموعه مجلات Digital Camera سال 2003-2011

 

مجله Digital Camera یکی از محدود مجله هایی است که به طور تخصصی به بررسی دوربین های دیجیتالی میپردازد  و معمولا به مقایسه دو دوربین در هر شماره از مجله خود میپردازد . این باعث میشود که اگر شما یک عکاس تازه کار هستید هم به خیلی از ویژگی های دوربین ها اشنا شوید و هم در انتخاب دوربین مورد نظرتان اسوده خاطرتر باشید . مجله ای که شما را در راه تصویر سازی دیجیتال و عکاسی دیجیتال یاری خواهد داد.

 

در این مجموعه، در خصوص انواع عکاسی سخت گفته می شود، و نکات و ترفندهای عکاسی در فضاهای مختلف نیز در قالب مقالات عنوان شده است. فضاهایی مانند، مناظر سرباز و سرپوشیده، عکاسی سیاه و سفید، عکاسی در هنگام طلوع  وغروب آفتاب، و....

این مجموعه شامل مجلات Digital Camera از سال 2003 تا سال 2011 میلادی است. هرچند شاید از دید شما نسخه های سال 2003 قدیمی به نظر بیایند، اما در واقعیت امر، کلیه شماره های این مجله مطالب قابل استفاده بسیاری را برای شما، در هر بخش از هنر عکاسی که فعالیت می کنید؛ دارد. بنابراین لینک دانلود این مجلات را در ادامه مطلب پیدا خواهید نمود. امیدواریم که این مجموعه باعث پیشرفت دید شما در هنر عکاسی گردد.


تعداد بازديد : 148
دانلود مجموعه منتخب مجلات Modern Design

 

مجموعه منتخب مجلات Modern Design
17 نسخه منتخب از مجله Modern Design

 

در این پست قصد داریم تا شما را با یکی از پرطرفدارترین مجلات فشن و مدرن آرتز (Fashion and Modern Arts)  آشنا کنیم. نام این مجله "طراحی مدرن" یا Modern Design است.

این مجله شامل طرح هایی بسیار زبیا و البته جذاب از مدل های ساختمانی مدرن است که طراحان و دیزاینر ها می توانند با استفاده از این گونه از مجلات طرح ها و ایده هایی جدید و زیبا را برای ساختمان ها و برج های شهری و ... بدست آورند این مجله شامل طرح هایی نو برای دیزاین داخلی ساختمان ها و خانه ها نیز می شود که اکثرا طرح های ساده ولی جذاب هستند، به جرات می توان گفت این مجله سعی در بدست آوردن سلیقه ها و علایق متفاوت دارد زیرا در این مجله مدل هایی از لباس های جدید و زیبا نیز هم برای خانم ها و همچنین آقایان موجود است که این علاقه خانم ها را به این مجله چندین برابر می کند.
 وطن دانلود در این مجموعه،
 تعداد 17 عدد از برترین جلدهای این ماهنامه فوق العاده را برای هنرمندان عزیز در کلیه زمینه ها در یک پکیج برای دانلود قرار داده است.

تعداد بازديد : 196