جستجوگر پیشرفته سایت



طراحی سایت

طراحی سایت صفر تا صد

با نازل ترین قیمت در کمترین زمان ممکن

با پشتیبانی هاست و سایت 24 ساعته

ادرس سایت ما جهت سفارش 

http://tarahnajm.ir/

آدرس اینستاگرام

https://www.instagram.com/_mohammadrezanajm_/

تلفن تماس

09902165594


تعداد بازديد : 142
Don't Sleep 3.22 جلوگیری از Shutdown ، Restart و یا Sleep شدن ویندوز
Sleep
Don't Sleep 3.22 یک کامپیوتر به دلایل مختلفی ممکن است Shutdown، Restart و یا Sleep شود! در اینجاست که نرم افزار Don't Sleep به کمک کاربران می آید، این نرم افزار به گونه ای عمل میکند که تمامی این عملیاتها را به هر دلیلی که باشند، غیر فعال میکند و با خیال راحت میتوانید فایلهای مورد نظر خود را بدون ترس از به خواب رفتن سیستم و یا ... برای دانلود قرار دهید و یا برای سایر کارها سیستم را برای مدت خاصی روشن بگذارید .
دانلود در ادامه ی مطالب....
تعداد بازديد : 307
آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.2 Final

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.2 Final

تعداد بازديد : 172
نرم افزار بانک اطلاعاتی شهرها Field Trip v1.21 – آندروید

نرم افزار بانک اطلاعاتی شهرها Field Trip v1.21 - آندروید

آندروید مورد نیاز : ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار Field Trip یک بانک اطلاعاتی کامل سفر به شهرها برای گوشیهای آندرویدی میباشد. شما با این نرم افزار میتوانید هنگامی که به شهری سفر میکنید از تمام اماکن تفریحی و مذهبی و مراکز خرید آن باخبر شوید. اگر شما نگران پیدا کردن یک رستوران خوبی هستید میتوانید با فعال نمودن این نرم افزار از نزدیکترین رستوران به خود مطلع شوید. این برنامه اماکن مذهبی شهر را نیز به صورت صوتی و تصویری نمایش میدهد. برای دانلود و دیدن تصاویر بیشتر از محیط برنامه در ادامه مطلب همراه ما باشید!

دانلود در ادامه ی مطالب
تعداد بازديد : 214
نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر 8

دریافت نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر 8

تعداد بازديد : 146
دانلود جدیدترین کرک ویندوز 7 آپدیت شده تا تاریخ 2010/12/20 با Windows Loader 1.9.4

http://vatandownload.com/img/dlarchive/win7xqx.jpg

 

Windows Loader یک نوع کرک بوده که برای افرادی که از ورژنهای غیر اصل ویندوز استفاده میکنند مناسب است.
حتما پس از نصب ویندوزهایی چون 7، ویستا یا ویندوز سرور 2008 به اخطارهای اکتیو نبودن ویندوز بر خورده اید.

 این نرم افزار توسط یکی از قدرتمند ترین گروه ها کرکر دنیا ایجاد گشته به سادگی و تنها چند کلیک ساده ویندوز شما را اکتیو نموده تا جایی که به سادگی به اینترنت وصل شده و ویندوز خود را از سرور رسمی مایکروسافت بروز رسانی نمایید.

 

ویژه گیها:

به روز شده تا 12-12-2010
به عنوان یک برنامه مستقل اجرا میگردد
به تمام زبانهای ویندوز قابل اجراست
رفع خطاها در زمان استفاده
پشتیبانی از پارتیشنها
قابل اجرا بر روی سیستمهای x86 and x64
اکتیو نمودن تمامی نسخه های ویندوز
انتخاب دقیق ورژن ویندوز و اکتیو نمودن آن

 

این نرم افزار قابلیت فعالسازی و پشتیبانی از ویندوزهای زیر را دارا می باشد :

Windows 7 Ultimate
Windows 7 Professional
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 R2: Enterprise
Windows Server 2008 R2: Standard
Windows Server 2008 R2: Foundation
Windows Server 2008: Enterprise
Windows Server 2008: Standard
Windows Server 2008: Foundation
Windows Small Business Server 2008

دانلود در ادامه ی مطالب

تعداد بازديد : 256
دانلود Format Factory 3-2-1-0 نرم افزار مبدل فایل های صوتی و تصویری

Format Factory دانلود Format Factory 3 2 1 0 نرم افزار مبدل فایل های صوتی و تصویری

امروزه مبدل های صوتی و تصویری فراوانی در بازار وجود دارند که این امر انتخاب یک مبدل با کیفیت را مشکل کرده است.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،مبدلی همه کاره جهت تبدیل فرمت فایل های صوتی و تصویری و عکس را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم. FormatFactory ابزاری کارآمد برای تبدیل فرمت فایل های مالتی مدیا می باشد.این نرم افزار از سه بخش اصلی تشکیل شده است.بخش اول تبدیل فرمت ویدئویی را انجام می دهد و قادر به تبدیل، فرمت های ویدئویی رایج به فرمت های MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF می باشد.بخش دوم تبدیل فرمت فایل های صوتی را انجام می دهد و قادر به تبدیل، فرمت های رایج صوتی به فرمت های MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV است.بخش سوم تبدیل فرمت تصاویر را انجام می دهد و قابلیت تبدیل، فرمت های رایج تصویر به فرمت های JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA را دارا می باشد.از دیگر ویژگیهای این نرم افزار می توان به قابلیت پیش نمایش فونت های زیر نویس و پشتیبانی از تمامی فرمت های مولتی مدیا و قابلیت ادغام چند فایل ویدئویی با هم اشاره کرد.

تعداد بازديد : 165
دانلود نرم افزار مشاهده ی کره ی زمین Google Earth v7-1-3-1255 – اندروید

googleearth دانلود نرم افزار مشاهده ی کره ی زمین Google Earth v7 1 3 1255   اندروید

Google Earth نام برنامه ای معروف است که با استفاده از آن شما می توانید اطراف کره زمین به پرواز بپردازید و با انتخاب یک محل مناسب و زدن چند ضربه به صفحه نمایش وارد محل مورد نظر شوید و جزئیات کامل را بدست آورید. با استفاده از راهنمایی تور می توانید وارد محل های تفریحی و هیجان انگیز شده و از آن ها اطلاعات کسب کنید.  با دستورات صوتی، شهر ها، مکان ها و شرکت ها را بیابید و به مشاهده لایه های زیرین نظیر خیابان ها، عکس ها و … بپردازید. نوار فعالیت جدید، دسترسی آسان به جستجو گر، یافتن مکان فعلی شما، نمایش سه بعدی ساختمان ها و … از ویژگی های برنامه است. با این برنامه هم چنین ساختمان ها و مکان های تاریخی و توریستی دنیا را در نمایش سه بعدی با کیفیت ببینید. برای این کار فقط کافی است ۳D buildings را در منو انتخاب کنید.دانلود آخرین نسخه منتشر شده از طرف شرکت گوگل در ادامه ی مطلب …

تعداد بازديد : 263
دانلود GoldWave 5-70 نرم افزار ويرايش موزيك

09 دانلود GoldWave 5 70 نرم افزار ويرايش موزيك

GoldWave شاید تاکنون برای شما پیش آمده كه تمایل به ویرایش یك فایل صوتی مثل Mp3 یا هر فایل صوتی دیگری باشید یا بخواهید به آن صدا اضافه كنید، صداها را تغییر دهید، به صدا اكو بدهید، یا كیفیت صوتی را كم یا زیاد نمایید، نوع پخش موسقی از باندها را تغییر دهید، چند موسیقی را با هم تركیب نمایید، آدرس سایت خود را به اطلاعات فایل Mp3 یا صوتی و … اضافه كنید یا یك فرمت را به فرمت دیگر صوتی تبدیل نمایید و …. امروزه نرم افزارهای مختلفی را می توان برای ویرایش فایل های صوتی یافت که با ابزارهای مختلفی که در اختیار کاربران قرار می دهند ویژگی ها و امتیازهای زیادی را برای ویرایش فایل ها ایجاد می کنند.GoldWave نرم افزاری با درجه کیفی بالا، همه منظوره و فراگیر، با قابلیت اعتماد بالا و نیز حرفه ای برای ویرایش دیجیتالی صدا و نیز ابزاری به منظور میکس چند کاناله صدا و تصویر می باشد. این نرم افزار توانایی ایجاد فایل های صوتی با کیفیت بالا نظیر KHZ192 را دارا می باشد . GoldWave همچنین می تواند صدا را از میکروفن ضبط نماید ، کیفیت صدا را از طریق کاهش پارازیت ها ، انعکاس و تنظیم بلندی صدا افزایش دهد ، صدا ها را به صورت گروهی پردازش کند و امواج مستقیم را طبق میل کاربر تنظیم نماید .به علاوه می توانید از این نرم افزار قدرتمند برای ساختن هرچیزی از پیامهای استادانه ماشین سخنگو گرفته تا حد حرفه ای و ساخت محتواهای کیفیت عالی سی دی های صوتی استفاده نمایید.

تعداد بازديد : 163
آموزش فتوشاپ - آموزش ویدئویی جدا کردن سریع مو از پس زمینه به زبان فارسی
آموزش فتوشاپ - آموزش ویدئویی جدا کردن سریع مو از پس زمینه به زبان فارسی

کسانی که با فتوشاپ کار کرده اند میدانند که یکی از  وقتگیرترین و  دشوارترین کارها در فتوشاپ جدا کردن مو از تصویر پس زمینه آن هست مخصوصا اگر مو  پراکنده باشد در این فیلم کوتاه آموزشی به زبان شیرین فارسی به روش سریع و زیرکانه نشان داده ایم که  با استفاده از قابلیت contrast  و پالت channels ، تصویری که در آن موهای به هم ریخته فراوان وجود دارد را از پس زمینه ان جدا کرده و به پس زمینه ای دلخواه منتقل کرد.  این آموزش با فرمت mp4 ذخیره شده و با کیفیت بالایی بر روی سایت قرار گرفته شده است.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 29.4 مگابایت

تعداد بازديد : 243
دانلود Jetico BestCrypt v8.25.3 - نرم افزار محفاظت از اطلاعات شخصی
دانلود Jetico BestCrypt v8.25.3 - نرم افزار محفاظت از اطلاعات شخصی

نرم افزار Jetico BestCrypt با استفاده از بهترین روش های الگوریتم این امکان را به شما می دهد تا روی اطلاعات شخصی خود کد گذاری کنید و به نوعی از اطلاعات خود در برابر جاسوسی ها محافظت نمائید. استفاده از این نرم افزار که محصولی از شرکت بزرگ Jetico Software می باشد بسیار آسان است.
این نرم افزار از می تواندرایوهای سیستم شما به طور کامل محافظت کند. این برنامه امنیت سیستم و اطلاعات شما را تضمین میکند ، لذا کاربران می توانند با استفاده از این نرم افزار درایو ها و اطلاعات شخصی خود را از دید کاربران دیگر مخفی کنند. این ابزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها را نیز دارا می باشد.
دانلود ادامه ی مطالب

تعداد بازديد : 185
دانلود ابزاری برای مشاهده کانالهای تلویزیونی با استفاده از TV Card با Easy HDTV v1.5

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Easy-HDTV.jpg

 

امروزه با استفاده از کارت های TV که بر روی سخت افزار سیستم ها نصب می شوند به راحتی می توان اقدام به مشاهده کانال های تلویزیونی از از طریق کامپیوتر نمود. تنها کافیست تا با اتصال آنتن به کارت TV و تنظیماتبرنامه کارت اقدام به دریافت تصاویر نمود. معمولا به همراه هر کارت TV یک Cd که شامل نرم افزارهای مربوطه به کارت می باشد ، قرار دارد.

 این نرم افزارهای معمولا تنها دارای توانایی تنظیمات کانال تلویزیونی و موج های رادیویی می باشند و در بعضی از آنها نیز می توان قابلیت هایی نظیر ضبط تصاویر تلویزیونی و عکس برداری را نیز مشاهده نمود. شرکت هاینرم افزاری به منظور استفاده بهینه از کارت های TV اقدام به ساخت نرم افزارهایی نموده اند که به کمک آن می توان از ابزار و امکانات بیشتری در جهت استفاده از این دستگاه ها در اختیار داشت.
Easy HDTV نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن و با استفاده از کارت های سخت افزاری TV می توانند اقدام به مشاهده و ضبط تصاویر تلویزیونی نمایند. این نرم افزار که توسط شرکت Enigma Industries طراحی و ساخته شده است امکاناتی نظیر دریافت تصاویر تلویزیونی و همچنین قابلیت اتصال دستگاههای reciver به سیستم موجود می باشد.

 همچنین می توان در این برنامه تصاویر دریافتی را با فرمت های مورد نظر ذخیره سازی نمود.


از ویژگی های این نرم افزار :

- قابلیت دریافت تصاویر تلویزیونی به کمک کارت TV
- توانایی دریافت تصاویر Reciver با ایجاد هماهنگی بین کارت و دستگاه گیرنده از طریق کابل
- دارای یک راهنمای قدرتمند در برنامه برای کمک به کاربران
و .....

دانلود در ادامه ی مطالب...

تعداد بازديد : 192
پاتوق

برای دانلود فیلم و عکس و مطالب آموزنده و تفریحی به صورت رایگان به وبلاگ ما مراجه کنید

آدرس وبلاگ ما:   rezanameny.ozblog.com

باتشکر مدیر وبلاگ


تعداد بازديد : 976
دانلود نرم افزار ساخت دفتر خاطرات مالتی مدیا با Wondershare Scrapbook Studio 2.0.0

http://vatandownload.com/img/dlarchive/ondershare-Scrapbook-Studio-.jpg

 

نرم افزار Scrapbook Studio یک دفتر خاطرات مالتی مدیا می باشد که از نظر اسم و کاربرد مانند یک دفتر خاطرات معمولی است اما از لحاظ عملکرد و قابلیت دارای امکانات فراوان و بسیار جالبی می باشد.

 شما در این نرم افزار میتوانید اتفاقاتی را که در طول روز برایتان رخ می دهد را درون آن یاد داشت نموده و برای همیشه آنها را ثبت نمایید.

 همچنین می توانید در کنار نوشتن متن با قرار دادن عکس و یا فیلم های مربوط به همان روز به عنوان مثال جشن تولد باعث جذابیت بیشتر دفتر خاطرات خود شوید.

 

برخی از ویژگیهای این نرم افزار

- رایگان بودن

- امکان ساخت کارت پستال

- امکان ساختن تقویم با تصویر مورد نظر

- امکان قراردادن افکتهای زیبا برای متن

- برش عکس و قرار دادن افکتهای زیبا بر روی عکس

- داشتن فونت های بسیار زیبا به جهت نوشتن به شکل دستی

- داشتن انواع صفحات آماده زیبا با طرح های متنوع جهت نوشتن

- محیط گرافیکی ساده

- داشتن حجم مناسب

دانلود در ادامه ی مطالب...

تعداد بازديد : 217
دانلود نرم افزار پخش صوت و تصویر KM Player v3.2

http://vatandownload.com/img/dlarchive/kmplayer.jpg


با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید.نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.



از ویژگی های نسخه جدید میتوان به نکات زیر اشاره کرد : 

-  پشتیبانی از فرمت های 3D
-  پشتیبانی از 10bit H.264
-  پشتیبانی از Intel Widi
-  کدک ویدئویی DV5P
-  اضافه کردن عملکرد Album Art 
-  نمایش عکس در حین اجرای فایل صوتی MP3، FLAC و WMA
-  دید بهتر در حالت Desktop Mode در ویندوز 7
-  رفع مشکل رد شدن از فایل های MKV
-  و ...

دانلود در ادامه ی مطالب...

تعداد بازديد : 197
دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0 - یاهو مسنجر، معروفترین نرم افزار چت

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازیبا دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger:
- اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسكن خودكار فایل های انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
- نمایش عکس‌های فلیکر به صورت یک اسلاید شو
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارتقای گرافیک لیست دوستان
- تلفیق با نرم افزار پیغام رسان مایکروسافت Windows Live (MSN) Messenger، شما می توانید آی دی MSN دوستان خود را در یاهو مسنجر اضافه کنید و از وضعیت آنلاین بودن آنها مطلع شوید و با آن ها چت کنید!
- امکان ارسال و دریافت فایل هایی تا سقف 2 گیگا بایت از طریق مسنجر
- تماس رایگان تلفنی بین دو کامپیوتر (PC-to-PC) و تماس بین کامپیوتر و تلفن با کمترین هزینه
- فوروارد تماس به ارئه‌دهندگان خدمات VoIP
- پلاگین (Plugins) های ویژه برای Yahoo! services, eBay, Amazon.com
- داشتن پوسته‌های جدید
- خندانک‌های جدید

دانلود در ادامه ی مطلب

تعداد بازديد : 162
دانلود گوگل کروم - Google Chrome v18.0.1025.142 Stable

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درونمرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناسبرنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome:

- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7

برای دانلود به ادامه ی مطالب بروید...

تعداد بازديد : 160
دانلود نرم افزار مدیریت هارد دیسک HDD Control V2

دانلود نرم افزار مدیریت هارد دیسک HDD Control V2

یکی از مهمترین اجزای کامپیوتر شما هارد درایو آن می باشد. زمانی که هارد شما دائماً و به صورت صحیح کار می کند شما باید آن را چک و بررسی کنید. بدین طریق شما مانع از بروز مشکلاتی که ممکن است برای هاردتان به وجود آید می شوید. زمانی که هارد دیسک شما خراب شود و یا مشکلی برای آن بوجود آید، از دست دادن داده قطعاً یکی از نتایج آن می باشد.
نرم افزار Ashampoo HDD Control ابزاری به منظور افزایش کارایی هارد شما می باشد. این نرم افزار از هارد شما در برابر عیوب احتمالی محافظت می نماید و پارازیت یا مشکلاتی که ممکن است بر روی آن بوجود آید را از بین می برد این محافظت از طریق اجرای 3 عمل اصلی مشاهده، یکپارچه سازی و مراقبت صورت می پذیرد. در طول عمل مشاهده این نرم افزار از تمام درایو های سریال ATA و IDE موجود پشتیبانی می کند. قطعات متصل به سیستم از طریق پورت های یو اس بی، firewire و کنترلر های RAID اغلب از این توابع پشتیبانی نمی کنند.
بر اساس نوع درایوی که در حال استفاده است Ashampoo مجموعه ای از اطلاعات مهم شامل نسخه ی firmware، اندازه ی cache و تعداد پارتیشن های موجود، دما و فضای درایو را در اختیار کاربر قرار می دهد. در آخربرنامه مجموعه اطلاعاتی از سلامتی و کارکرد درایو را در اختیار کاربر می گذارد. به منظور مراقبت از هارد شما این
نرم افزار به حذف و سازماندهی داده های جمع شده و اضافی بر روی هارد دیسک می پردازد. فایل های موقتی، بک آپ های کپی گرفته شده و فایل های موجود در سطل بازیافت قابل حذف می باشند. به علاوه ایننرم افزار می تواند فضای کش (Casch) را پاک نموده و کوکی های اضافی را از مرورگر اینترنت پاک نماید و ... به منظور یکپارچه سازی ماژول یکپارچه ساز این نرم افزار می تواند تمام فایل ها را سازماندهی کند و دسترسی به هارد دیسک را سریعتر نماید و به این ترتیب دیگر وابستگی به منابع سیستم وجود نخواهد داشت. عمل یکپارچه سازی زمانی که شما کاری با سیستم ندارید به صورت خودکار قابل اجرا می باشد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Ashampoo HDD Control:
- ارائه ی اطلاعات درباره ی شماره سریال، بد سکتور، کش و ... موجود بر روی هارد
- گزارش دائمی از دما و عملکرد
- Help حساس به متن و دقیق
- نمایش فایل های SMART موجود با جزئیات
- قادر به ارائه ی گزارش
- نمایشگر دما به صورت درجه ی سلسیوس و فارنهایت
- واسط کاربری با نمای رنگی و قابل کنترل
- قابلیت به روز رسانی نرم افزار به سادگی و اتوماتیک
- قابلیت clean-up سریع و قدرتمند دیسک
- یکپارچه سازی تمام خودکار دیسک
- یکپارچه سازی از طریق الگوریتم حداقل برخورد با کارایی سیستم
- یکپارچه سازی همزمان تمام درایو ها
- قابلیت انتخاب نوع پکپارچه سازی(سریع، معمولی، هوشمندانه)
- گزینه های قابل نتظیم و با ساختار
- قابلیت تعریف استثنا به صورت خودکار و دستی
- پشتیبانی از اخرین نسخه ی مرورگر هایی چون Firefox ،Internet Explorer ،Opera
- رنج وسیعی از گزینه های قابل تنظیم برای رفع نیاز کاربر
- قابلیت نظارت، ارائه ی گزارش و آنالیز نواقص احتمالی
- گزارش موقعیت عملکرد و صحت هارد دیسک
- هشدار ایمیل در صورت امکان رخداد نقص در هارد
- ارتباط مسقیم با لاگ های 
ویندوز
- و ... 

دانلود (حجم 20.9  مگابایت)


تعداد بازديد : 192
دانلود WinRAR v4.11 x86/x64 - نرم افزار فشرده سازی فایل ها

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
WinRAR محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی کهنرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR:
- سادگی و سرعت کار با نرم افزار
- پشتیبانی كامل از انواع فرمت فابل های فشرده:
RAR, ZIP, CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z وZArchives
- دارای محیط كاربری بسیار ساده و قابل دسترسی از منوی راست كلیك ویندوز
- دارای قابلیت Wizard جهت فشرده سازی قدم به قدم فایل ها به همراه راهنمایی های مختصر
- امكان مشاهده محتویات داخل فایل فشرده بدون نیازبه باز كردن آن
- قابلیت ایجاد فایل های فشرده با فرمت exe، جهت سهولت كار
- قابلیت تعیین رمز عبور شخصی برای فایل ها و داده های فشرده شده
- فشرده سازی فایل ها با استاندارد 128 bits كلیدی
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- قابلیت تعمیر فایل ها
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
- توانایی در ایجاد فایل های selfextracting و multivolume
- قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
- بهبود سرعت فشرده سازی برای سیستم های چند پردازنده ای و چند هسته ای
- اضافه شدن گزینه حذف پوشه های تکراری در تنظیمات برنامه
- استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز 7

تعداد بازديد : 148

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Pizzicato.jpg

 

این برنامه نرم افزاریکاربردی و مفید برای علاقه مندان به سازها و نت ها می باشد .

با بهره گیری از این نرم افزار می توانید نت های انواع گیتار اعم از : کلاسیک ، درام ، باس و...را بنویسید و آن را با نرم افزار بنوازید .

دانلود در ادامه ی مطالب

تعداد بازديد : 162
دانلود برترین دائره المعارف هوشمند Britannica 2012

 

دائره المعارف بی نظیر britannica نسخه سال 2012
کاملترین، جامع ترین و پرفروش ترین نرم افزار دائره المعارف جهان

(بخش ویژه وطن دانلود )

 

در این بخش، وطن دانلود قصد دارد تا بی نظیر ترین دائره المعارف جهان را به شما معرفی کند. اگر به دنبال یک دائره المعارف کامل بر روی رایانه خود با امکان جستجوی پیشرفته میگردید، این نرم افزار همان چیزی است که شما می خواهید. دائره المعارف Britannica در واقع مجموعه سه در یکی است که برای سطوح حرفه ای، دانشجویی و کودکان قابل تنظیم است. هنگام نصب آن،از شما می پرسد تا سطح استفاده خود را مشخص کنید و به طور اتوماتیک بر سطح درخواستی شما تنظیم می شود.

به کمک این مجموعه دیگر وقت کمتری را برای جستجو و پرسه زنی های بی مورد اختصاص دهید و دقیق و سریع به سر مطلب مورد نظر خود خواهید رفت. نسخه 2012 این مجموعه کاملتر از هر دیکشنری که انتظار دارید برای شما خواهد بود. مجموعه ای از نقشه ها، تصاویر، توضیحات، آمارها، دیکشنری ها و بیوگرافی ها و هر آنچه که ممکن است سوالی در خصوص آن برای شما پیش آید را در این دیکشنری و دائره المعارف خواهید یافت.

نرم افزار هوشمند این دیکشنری با قابلیت های زیادی که در اختیار شما می گذارد، علاوه بر دائره المعارف، امکان استفاده از مجموعه ای از دیشکنری ها را به شما می دهد. تاریخ شمار دارد و به عنوان یک سرگرمی، اتفاقات مهم روزانه را بررسی می کند. همچنین بخش آزمون دارد تا بتوانید به طور آموزشی نیز از اطلاعات آن بهره ببرید.

این مجموعه نرم افزاری دارای نصب بسیار ساده است و محیط کاربری آن به قدری ساده است که نیاز به هیچ مهارت خاصی برای بهره گیری از مطالب آن نخواهید داشت. در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود این مجموعه تکرار نشدنی را بیابید. امیدواریم که مورد استفاده دانش آموزان، دانشجویان و محققین قرار گیرد.

دانلود ادامه ی مطالب

تعداد بازديد : 112
رایت آسان و حرفه ای CD و DVDبا Magic Burning Studio 12.3.1.31

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Magic-Burning-Studio.jpg

 

این نرم افزار رایت جادویی تمامی امکانات را که برای رایت انواع اطلاعات همچون فایل های مولتی مدیا، داده های معمولی و ... فراهم ساخته است.

 نرم افزار رایت آسان و حرفه ای Magic Burning Studio قابلیت رایت انواع فایل های صوتی و تصویری در قالب CD/DVD/VCD/SVCD برای کاربران خویش در نظر گرفته است.

 اگر بخواهیم در کنار محیط بسیار آسان نرم افزار به امکانات دیگر آن نیز اشاره کنیم می توانیم به قابلیت هایی همچون انتخاب عنوان، سرعت، نوع سیستم فایل، اضافه کردن برچسب، نوع رایت و بسیار امکانات دیگر جهت اعمال سفارشی سازی عملیات رایت که همین عوامل باعث محبوبیت نرم افزار قدرتمند Magic Burning Studio شده است.

 

 

ادامه مطلب رایت آسان و حرفه ای CD و DVDبا Magic Burning Studio 12.3.1.31

تعداد بازديد : 178
دانلود نرم افزار Nero Multimedia Suite Lite 10.6.11300

http://vatandownload.com/image/img/y6yine66dmd222nz58pf.jpg

اگر کمی با رایانه و متعلقات نرم افزاری آن آشنایی داشته باشیم محال است که ندانیم پیشرفته ترین و در عین حال رایج ترین نرم افزار رایت لوح های فشرده چه نامی دارد و یا طرز عملکرد آن چگونه است. این قدر این نرم افزار رایج و محبوب شده است که معمولا حتی سازنده های انواع DVD RW ها نسخه ای از این نرم افزار را به همراه قطعه سخت افزاری خود به کاربران می فروشند. Nero یکی از قدیمی ترین نرم افزارهائیست که اکثر کاربران علاوه بر این که با آن آشنایی کاملی دارند حتی پس از نصب دوباره ویندوز آن را به عنوان یکی از نرم افزارهای الزامی برروی سیستم عامل نصب می کنند.Nero به تنهایی از گذشته نرم افزاری بوده که برای رایت لوح های فشرده شناخته می شده و البته هنوز هم بسیاری از کاربران آن را با همین عملکرد می شناسند در حالی که چندین نسل اخیر از این نرم افزار نه تنها ابزاری برای رایت بلکه بسته ای نرم افزاری کاملی بوده که به وسیله آن می توان تقریبا تمامی خواسته های یک کاربر در زمینه چندرسانه ای پاسخگو بود. پخش انواع فیلم ها ، ساخت دی وی دی فیلم به همراه منو های دو بعدی و سه بعدی ، تهیه نسخه پشتیبان و بسیاری عملکرد های دیگر که تنها در این بسته نرم افزار به چشم می خورد.برای این که آشنایی بیشتری با این ابزار پیدا کنیم باید بدانیم که چه نرم افزارهایی در این بسته نرم افزار گنجانده شده اند. با توجه به این که نسخه 10 تنها چند روز است عرضه شده است باید بدانیم که سه بسته نرم افزار Nero Vision Xtra ، Nero Burning ROM ، Nero BackItUp & Burn در کنار هم جمع شده اند و نام Nero Multimedia Suite 10 را پدید آورده اند. همانطور که مشاهده می کنید با کنار هم چیدن سه بسته نرم افزاری کامل حالا خودتان باید حدس بزنید که در نهایت چه بسته نرم افزاری و با چه امکاناتی پدید خواهد آمد. البته این امکانات در نسخه های قبلی هم کم و بیش بوده اند اما مطمئنا به این کاملی نبوده و البته باید بدانید که سرعت اجرا با این حجم اطلاعات در این نسخه نسبت به نسخه های قبل بسیار بهینه شده است.چیزی که مشخص است وجود این نرم افزارهاست که می تواند به راحتی اکثر خواسته ها را پاسخگو باشد. واسط کاربری در نرم افزارها تا حدودی با نسخه های قبلی تفاوت دارد و البته هم جذاب تر شده و هم با بهینه سازی های انجام شده در اجرای هرچه بهتر نرم افزارها تاثیر زیادی را می گذارد. سرعت بسیار بالاتر در نصب نسبت به نسخه های قبلی هم یکی از خصوصیت های جالب در این نسخه به شمار می رود.اما نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد نسخه ی کامل و کرک شده است که می توانید آن را دانلود کرده و پس از نصب سریع آن از امکانات فوق العاده ای که شرکت Nero برای کاربرانش تدارک دیده است نهایت استفاده را ببرید.

 

همانطور که از حجم این نرم افزار پیداست (36مگابایت) این نسخه نسخه لایت یا آرشیو و یا اگر بهتر بگوییم سبک این نرم افزار است که در عین حال بیشتر امکانات این نرم افزار حفظ و به روز شده است .

 

شما میتوانید نسخه قبلی اما کامل این نرم افزار قدرتمند را از اینجا دانلود نمیایید.

 

 

ادامه مطلب دانلود نرم افزار Nero Multimedia Suite Lite 10.6.11300

تعداد بازديد : 114
نرم افزارهای مجموعه آموزش انگلیسی International Express برای محیط های کاری

 

نرم افزارهای مجموعه آموزش انگلیسی International Express برای محیط های کاری
( بخش آموزش زبان انگلیسی وطن دانلود )

نرم افزارهای مجموعه آموزش انگلیسی International Express برای محیطهای کاری
نرم افزارهای International Express یک مجموعه ایده ال برای دانش آموزان پیشه کار و شاغل که نیازدارند در محیطهای کاری , مسافرت و روابط اجتماعی به زبان انگلیسی با دیگران ارتباط برقرارکنند این مجموعه با مطالب و موضوعات متعدد بین المللی و جالب زبان آموز را جذب خود کرده و علاقمند می کند . قسمت Focus On Functions در هر درس به دانش آموز آموزش می دهد که چگونه با اعتمادبه نفس بالا در موقعیت های مختلف کاری نظیر خوشامد گویی به یک باردیدکننده یا شرکت کردن در یک بحث ارتباط برقرار کند این مجموعه از انتشارات آکسفورد می باشد.

 

ادامه مطلب نرم افزارهای مجموعه آموزش انگلیسی International Express برای محیط های کاری

تعداد بازديد : 159
فیلم آموزشی تبدیل فیلم به عکس متحرک

برای شما کاربران گرامی فیلمی آماده کردم که با آن می توانید یاد بگیرید که چگونه یک فیلم را به عکس متحرک تبدیل کنید.

همان طور که خودتان نیز می دانید بسیاری از نرم افزار ها وجود دارد که فیلم را به عکس متحرک تبدیل کنند ولی تمام آنها کیفیت را پایین می آورند و بیشتر آن ها حرفه ای نیستند. به فرض مثال نمی توانید ویرایشی در فیلم ایجاد کنیم.

ولی با این فیلم می توانید یاد بگیرید که چگونه با برنامه فتوشاپ و تمام امکاناتی که فتوشاپ دارد با بالاترین کیفیت (256 رنگ) یک فیلم رو به عکس تبدیل کنیم.


تعداد بازديد : 128
دانلود کاملترین مجموعه مستند های شاهکارهای تمدن های بشری- مهندسی یک امپراتوری

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Engineering-an-Empire.vd.jpg

 

(بخش ویژه وطن دانلود)

این مستند 13 قسمت بود  که امروز همه ی  قسمت های این مستند ارائه شد.

 

یکی از بهترین مستندهایی که از کانال History پخش شد ، سری مهندسی یک امپراطوری است که به بررسی بزرگترین شاهکارهای تمدن های بشری روی کره زمین میپردازد. همچنین دوران طلایی، دوره های تاریخی و تمدن های مهم مورد بررسی قرار می گیرند.
 شبکه Histoy Channel در این مجموعه مستند به امپراطوری ها و تمدن های بزرگ دنیا می پردازد و آنها را از نظر قدرت صنعتی و مهندسی بررسی و مقایسه می کند . از جمله امپراطوریهای باستانی مورد بحث در این مجموعه می توان به ایران، مصر، روم و.... اشاره کرد . برای نمایش قدرت ایران باستان در عرصه مهندسی به سازه های تخت جمشید و پاسارگاد و... سر زده می شود.
این مجموعه استثنائی بسیاری از رازها و شک و شبهات را در مورد سازه های عظیم دوران باستان بر ملا نموده و دریچه ی جدیدی رو به دنیای باستان را در برابر مخاطبان می گشاید.استفاده از تکنولوژی شبیه سازی توسط کامپیوتر و بزرگترین کارشناسان فن در جهان ،بر جذابیت و اعتبار مجموعه می افزاید.


این مستند به بررسی دوران طلایی تمدنهای زیر می پردازد و شامل 13 قسمت میباشد:

قسمت 1- امپراطوری مصر
قسمت 2- امپراطوری یونان
قسمت 3- عصر اسکندر
قسمت 4- آزتکها
قسمت 5- کارتاژ
قسمت 6- مایا
قسمت 7- روسیه
قسمت 8- دوران خون و فلز در بریتانیا
قسمت 9- پارس
قسمت 10- چین
قسمت 11- ناپلئون
قسمت 12- بیزانس
قسمت 13- عصر داوینچی 
 

 

ادامه مطلب دانلود کاملترین مجموعه مستند های شاهکارهای تمدن های بشری- مهندسی یک امپراتوری

تعداد بازديد : 152
دانلود نرم افزار ارسال ایمیل های گروهی و تبلیغاتی با Advanced Emailer 6.5

http://vatandownload.com/img/dlarchive/advanced_emailer.jpg

 

با استفاده از Advanced Emailer این امکان را خواهید داشت که به صورت گروهی ایمیل ارسال کنید. این نرم افزار کاربردی با شما اجازه می دهد که بتوانید ایمیل های تبلیغاتی به صورت یک جا ارسال کنید.

 یکی از روش های نوین تبلیغاتی ارسال ایمیل به تعداد زیاد می باشد که باعث جلب توجه عموم می شود. اگر شما مایل هستید که متن نامه های خود را به یک لیست بزرگ از مشتریان و یا دوستانتان ارسال کنید ما به شما Advanced Emailer را به شما پیشنهاد می دهیم. SWREG که سازنده این نرم افزار می باشد به شما این امکان را داده است که بتوانید به صورتی آسان و سریع تعداد زیادی ایمیل ارسال کنید. پس با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید کاربران زیاد دیگر را از محصولات خود، رخداد های روز و... آگاه سازید. Email ارسالی شما می تواند به صورت یک متن ساده و یا حتی یک فایل HTML کامل با تصاویر و .... باشد !

جلوگیری از فرستادن یک Email به صورت تکراری و ارسال زمان بندی شده از ویژگی های دیگر این نرم افزارقدرتمند است . برای مثال قادر به ارسال روزانه ی خود به خود سر ساعت معین آن اخبار و یا ارسال هفتگی و ماهانه ی اخبار شماست .

 

 

ادامه مطلب دانلود نرم افزار ارسال ایمیل های گروهی و تبلیغاتی با Advanced Emailer 6.5

تعداد بازديد : 90
دانلود نسخه پرتابل ویرایشگر حرفه ای متن Emurasoft EmEditor Professional 10.0.4

 

بسیاری از کاربران امروزه برای نگارش متون مختلف از برنامه های ویرایشی متن بسیاری استفاده می کنند ، نرم افزارهایی که هر یک از آن ها با ویژگی های متعدد کاربران را در این امر یاری می کنند. اما بسیاری از این نرم افزارها در بسیاری از مواقع با مشکلاتی روبه رو می شوند که یکی از این مشکلات ویرایش فایل های حجیم می باشد ، متون گسترده با حجم بالا در هنگام بارگذاری در این نرم افزارها دچار مشکل شده و در هنگام انجام عملیات ویرایشی نیز از سرعت بسیار پایینی برخوردار می باشند.
EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. ایننرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای 1 گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل 4 گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه 6.00 این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر 3 دقیقه و 54 ثانیه بود که در نسخه 7.00 این برنامه ، این زمان به 13 ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از 9 دقیقه و 5 ثانیه به 1 ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف 248 گیگابایت یا 2,1 بیلیون خط)




قابلیت های کلیدی نرم افزار Emurasoft EmEditor Professional 10.0.4:
- نوار ابزار حرفه ای
- قابلیت ویرایش فایل های متنی
- توانایی کدنویسی زبان HTML با قابلیت شناسایی خطاها در کدنویسی
- قابلیت استفاده از ویژگی Macro در نرم افزار برای ضبط رویدادهای مختلف (شما با این قسمت می توانید تغییراتی که توسط ماوس و یا کیبرد بر روی متون خود ایجاد می کنید را ضبط کرده و به منظور اعمال تکراری،آموزش و ... استفاده کنید)
- دارای دایره لغتی کامل برای استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف
- پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی زیر
Bat, C#, C++, CSS, HTML, Ini, Java, JavaScript, JSP, Pascal (Delphi), Perl, PerlScript, PHP, Python, Ruby, SQL, TeX (LaTeX), VBScript, WindowsScript, x86 Assembler, XML
- پشتیبانی از یونیکد های
UTF-7, Baltic, Central European, Chinese Simplified, Chinese Traditional, Cyrillic, Greek, Japanese (Shift-JIS), Japanese (JIS), Japanese (EUC), Korean, Thai, Turkish, Vietnamese, Western European
- قابلیت Find و Replace پیشرفته
- قابلیت پذیرش Plugin برای ویرایش فورمت های بیشتری از فایل مثل DLL و ...
- خاصیت Drag & Drop برای انتقال متن انتخاب شده
- Save و ایجاد Backup به صورت خودکار
FindBar : به شما اجازه می دهد که در نواری جدید به جستجو در متن بپردازید
HTML Bar: نواری که به شما کمک می کند تا اجزای متن HTML خود را راحت تر مشاهده کنید
Projects: پوشه ها را به صورت درخت نمایان می کند و به شما اجازه باز کردن آنها را در این قسمت می دهد
Word Complete: لیستی از آخرین کلمات استفاده و علامت گذاری شده در EmEditor را نشان می دهد تا با انتخاب کلمه مورد نظر به نوشتن متن خود راحت تر ادامه دهید
- سازگاری كامل با ویندوز 7
- و ...

 

 

 

ادامه مطلب دانلود نسخه پرتابل ویرایشگر حرفه ای متن Emurasoft EmEditor Professional 10.0.4

تعداد بازديد : 124
دانلود نسخه پرتابل محبوبترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.05 build3

http://vatandownload.com/img/dlarchive/idm.jpg

 

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد.

كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد.

شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي مختلفبه راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. 

اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد.

بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا  File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد

از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد،  اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد، و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد.

با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد.

اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.
 
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.05 Final :
 
 - 
سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant 

Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها

  - قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است

  - دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV

  - پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 

  - نصب سریع و آسان نرم افزار

  - ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص

  - توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی

  - بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه

  - ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده

  - قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 

  - پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود

  - پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 

  - پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS

  - جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند

  - افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها

  - پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی

  - سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب

  - بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7

  - و ...

  

 

 

ادامه مطلب دانلود نسخه پرتابل محبوبترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.05 build3

تعداد بازديد : 158
دانلود نرم افزار vmware نسخه نهایی 8.4

نرم افزار مدیریت سیستم عامل vmWare workstation v 8.4.0.1

نرم افزار VMware Workstation معروف ترین نرم افزار نصب سیستم عامل مجازی بر روی ویندوز است که با استفاده از آن می توان چندین ویندوز و سیستم عامل مختلف را بر روی یک کامپیوتر نصب نمود. این برنامه با پیشتیبانی از 200 سیستم عامل مختلف که از جمله میتوان به ویندوز سون، ویندوز سرور 2008، ویندوز ایکس پی، لیونکس و ... اشاره کرد، این امکان را برای شما فراهم میسازد تا به راحتی بتوانید استفاده از سیستم عامل های مختلف را بر روی یک ویندوز تجربه کنید. در واقع شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا در یک محیط کاملآ شبیه سازی شده سیستم عامل دلخواه خود را اجرا نمایید و همانند یک سیستم واقعی در محیط آن کار کرده و به انجام کارهایی از قبیل نصب بازی و نرم افزار، گشت و گذار در اینترنت و ... بپردازید. همچنین این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و کار در محیط سیستم های شبیه سازی شده با بالاترین سرعت انجام می پذیرید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان برقرار ارتباط مستقیم بین سیستم های شبیه سازی شده که به اصطلاح به آنها سیستم میهمان نیز گفته میشود و سیستم اصلی اشاره کرد. به عنوان مثال شما قادرید تا قایلی را تنها با کشیدین و رها کردن آن از سیستم اصلی به درون سیستم میهمان منتقل کنید.

 

ادامه مطلب دانلود نرم افزار vmware نسخه نهایی 8.4

تعداد بازديد : 130
دانلود نرم افزار مدیریت فروشگاه های زنجیره ای

نرم افزار مدیریت مشتری و فروشگاه های زنجیره ای Sage ACT

Sage ACT Premium


نرم افزار Sage ACT Premium در آخرین نسخه 2011 خود امکانات فوق العاده ای را برای فروشندگان و مدیرات فروشگاه های زنجیره ای قرار داده است که کلیه نیاز های آنان را مرتفع میسازد.

اندکی در مورد نرم افزار Sage ACT Premium:

این نرم افزار بینشی دقیق از معاملاتی که با افراد مختلف در طول روز انجام می دهید را به شما میدهد. در هر زمان می توانید به راحتی جزئیات مختلف را کنترل و مانیتور کرده و گزارشگیری کنید. هنگامی که مشتری شما به صورت ناگهانی با شما تماس میگیرد، شما بوسیله نوشته های خود که شامل آخرین تماس های اضطراری نیز میباشد. میتوانید به خاطر بیاورید که آخرین تراکنش هایی که با آن مشتری خاص داشته اید چه بوده است و با اطمینان بیشتر به خرید و فروش بپردازید. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا مشتریان خود را در ارتباطی نزدیک نگاه دارید.

 

ادامه مطلب دانلود نرم افزار مدیریت فروشگاه های زنجیره ای

تعداد بازديد : 183
دانلود نرم افزار RAdmin 3 جهت کنترل سیستم از راه دور

نرم افزار کنترل از راه دور رایانه و مدیریت شبکه

Remote Administrator 3.4 (radmin 3.4)

 

Radmin یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه کنترل از راه دور سیستم می باشد که در رده خود برنده بهترین نرم افزار هم شده است . این نرم افزار شما رو قادر میسازد تا در هر جای این کره خاکی که هستید بتوانید با استفاده از ماوس و صفحه کلید سیستم خود را کنترل و مدیریت نمایید . این برنامه برای کاربران خود هنگام اتصال یک محیط امن و سریع را برای شما جهت کنترل از راه دور بوجود می آورد .
این نرم افزار تمام سیستم عامل های 32 و 64 بیتی را پشتیبانی می نماید . انتقال فایل ، متن ، استفاده همزمان چند کاربر ، امکان استفاده از گپ صوتی ، امنیت ویندوز و کنترل ورود و خروج ، رمزگذاری اطلاعات با استفاده از تکنولوژی AES برای کلیه جریانهای داده ، دسترسی به شبکه از راه دور ، پشتیبانی از چندین مانیتور و تکنولوژی منحصر به فرد DirectScreenTransfer ™. استفاده از گسترده ترین پروتکل مورد استفاده در شبکه های محلی و اینترنت .


ویژگی های نرم افزار Radmin 3.4.2 Multilanguage :
- بیشترین سرعت کار
- بیشترین سطح امنیت
- کنترل از راه دور با سخت افزار اینتل ® AMT پشتیبانی جدید
- سازگاری کامل از سیستم عامل های X86 & X64 و 7
- امکان استفاده چند کاربره و گپ صوتی
- نمایشگرهای چندگانه
- رابط کاریری بسیار آسان
- استفاده از قابلیت "Drag and Drop"
- پشتیبانی از چندین اتصال بطور همزمان
- استفاده از چند زبان مختلف
- امکان تنظیم جهت استفاده در ویندوز سرور

 

ادامه مطلب دانلود نرم افزار RAdmin 3 جهت کنترل سیستم از راه دور

تعداد بازديد : 125
دانلود نرم افزار امنیتی 2011 Comodo Internet Security به همراه لیسنس یک ساله

http://vatandownload.com/image/img/9jege4z3c4rccrt6r2ir.jpg

 

Comodo Internet Security  برنده جایزه امنیتی شرکت Comodo می باشد که فناوری مبتنی بر پیشگیری، محافظت انکاری پیش فرض (Default Deny Protection) را به منظور جلوگیری از نفوذ برنامه ای مخرب و مضر و بد افزارها به داخل سیستم شما ارائه می نماید. 
Comodo Internet Security دارای یک لیست سفید گسترده از فایلهای اجرایی ایمن که Comodo Safe-List Database نامیده می شود، می باشد، 
این دیتابیس درستی و بی عیب بودن هر فایل و برنامه که درخواست دسترسی به منابع سیستمی را داشته باشد بررسی می نماید. به علاوه این نرم افزار می تواند به شما درمورد تمامی برنامه های مضر بالقوه حتی پیش از این که برروی سیستم نصب شوند، هشدار دهد که این یک روش نوین برای محافظت از سیستم شما می باشد. 
نسخه جدید این نرم افزار دارای محافظت DNS به منظور اطمینان از ایمنی آدرس هایی که استفاده می نمایید، و یک گزینه برای نصب نوار ابزار HopSurf را دارا می باشد که روشی جدید و ابتکاری برای وبگردی ایمن می باشد.

 

ادامه مطلب دانلود نرم افزار امنیتی 2011 Comodo Internet Security به همراه لیسنس یک ساله

تعداد بازديد : 157
Portable Dream Computer Piano 2.0 نرم افزار پیانو کامپیوتر رویایی

http://vatandownload.com/img/dlarchive/piano.jpg

در این پست یک سورپرایز بی نظیر برای آهنگ سازان و دوست داران موسیقی داریم. نرم افزار فوق العاده قدرتمند Dream Computer Piano که می خواهیم امروز شما را با آن آشنا سازیم یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ساخت موسیقی با پیانو دیجیتالی می باشد. عموما نرم افزار های ساخت موزیک به صورت کلی بوده و برای ایجاد نیاز به یک اسدیو ضبط و تنظیم صدا می باشند ولی با دانلود پیانو این نرم افزار شما قادر خواهید به طور اختصاصی و با تمام فنون پیانو به نواختن پیانو بپردازید.
لازم به ذکر است شما هیچ نیازی به دانستن علم موسیقی نخواهید داشت، بلکه فقط با ترکیبی موزون از آهنگ ها در کامپیوتر نیز می توانید آهنگ سازی خود را به صورت مبتی شروع نمایید. ولی اگر کمی با پیانو، نت و علمموسیقی آگاهی داشته باشید می توانید با این پیانو دیجیتالی با قدرت بیشتر از یک پیانو واقعی بنوازید و آثار بی نظیری را ایجاد کنید. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت میکس آهنگ و صوت ها به همراه نواختن اشاره نمود که به شما در بهتر کردن آهنگ های نمونه کمک خواهد کرد.

 

ادامه مطلب Portable Dream Computer Piano 2.0 نرم افزار پیانو کامپیوتر رویایی

تعداد بازديد : 159
دانلود رایگان مجموعه آموزش ضبط و میکس در استودیو

 

بیاموزید که چگونه در بازار موسیقی بهترین باشید. این مجموعه شما را با جزئیاتی که سبب می شود بتوانید یک پروژه ضبط و میکس فوق العاده را انجام دهید، آشنا می کند.

این مجموعه به شما می آموزد که چگونه از تجارب چند دهه سابقه میکس استفاده کنید و اشتباهات آنان را تکرار نکنید.

شما برای تولید یک پروژه قوی نیازی به هزینه های گزاف ندارید، تنها باید حرفه ای باشید و این مجموعه دقیقا چیزی است که شما لازم دارید. راهی برای دست یافتن به راز حرفه ای ها.

این مجموعه ساعت ها با شما در خصوص مهندسی صدا صحبت خواهد کرد.

همچنین در این مجموعه یک طراح بین المللی استودیو آموزش نحوه راه اندازی یک استودیو را می دهد تا در صورت تمایل بتوانید به راحتی از پس آن برآیید.


 

ادامه مطلب دانلود رایگان مجموعه آموزش ضبط و میکس در استودیو

تعداد بازديد : 225
دانلود رایگان مجموعه بی نظیر آموزش ویولون -از مبتدی تا پیشرفته

مجموعه آموزش ویولون

(آموزش نوازندگی ساز ویولون به صورت آکادمیک از مبتدی تا پیشرفته)

 

برای اولین بار وطن دانلود مجموعه ای بی نظیر از آموزش ویولون را در سایت قرار داده است.

اریک لوئیس استاد و نوازنده ویولون، یکی از چیره دست ترین نوازندگان ویولون است که در بسیاری از کنسرت ها حضور داشته است. او موفق ترین معلم ویولونی است که شما می توانید داشته باشید. پس با او به یادگیری ویولون بشتابید و بدون نیاز به هر گونه هزینه برای کلاس های آموزشی، ویولون را در زمانی مطلوب فرا بگیرید.


 

این مجموعه از سیستم ViolinMasterPro استفاده می کند. ویولون مستر یک سیستم آموزشی کامل برای یادگیری ویولون است. در این سیستم شما به کمک کامپیوتر و همچنین مشاهده ویدئوهای آموزشی، سریع تر از یک کلاس معمولی نوازندگی این ساز زیبا را فرا میگیرید. در این مجموعه علاوه بر ویدئو ها، آکوردها، اسکیل ها، آرپژها و تمارین بسیار متنوعی پیدا می شود تا شما انگیزه و منابع کافی برای ادامه  تمرین، غیر از ساعات کلاس خواهد بود.

در مجموعه با متدهای اریک، مرحله به مرحله از ابتدای راه شروع می کنید و مطمئنا خیلی زود پیشرفت می کنید.

یکی از مهمترین مسائل در این مجموعه این است که آموزش های اریک بسیار عمومی است و مربوط به سبک خاصی نیست.

بنابراین اگر شما نوازنده سنتی، کلاسیک، جاز، راک، فولکلوریک و هر سبک دیگری هستید، آنچه را که نیاز دارید از این مجموعه بدست می آورید.

 

 

 

 

ادامه مطلب دانلود رایگان مجموعه بی نظیر آموزش ویولون -از مبتدی تا پیشرفته

تعداد بازديد : 162
مدیریت ریموت ها با نرم افزار - Devolutions Remote Desktop Manager v5.9.0.0

http://vatandownload.com/img/dlarchive/remote.jpg

نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد ؛ این ابزار که توانایی پشتیبانی از ابزارهایی همچون Microsoft Remote Desktop، Terminal Services، VNC، LogMeIn، Team Viewer، Ftp، SSH، Telnet، Dameware، X Window، VMware، Virtual PC، PC Anywhere، Hyper-V، Citrix، Radmin، Microsoft Remote Assistance و ... را دارد قادر است تا میان این ابزار ها هماهنگی خاصی را هم برقرار کند. این ابزار بسیار کم حجم که از محیط ساده کاربری هم بهره می برد به راحتی قابل استفاده خواهد بود.
این ابزار می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد و مطمئنا حرفه ای ها و آن ها که کارشان مدیریت سرورها از راه دور است می توانند به نرم افزار Remote Desktop Manager اطمینان کنند. نسخه جدید و کامل این ابزار را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کرده و در صورت لزوم آن را دانلود نمائید.

 

ادامه مطلب مدیریت ریموت ها با نرم افزار - Devolutions Remote Desktop Manager v5.9.0.0

تعداد بازديد : 256
دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزار مخصوص کارت های dvb ماهواره ای

http://vatandownload.com/img/dlarchive/ProgDVB-Professiona.jpg

 

ProgDVB Professional 6.11.4  جدیدترین نسخه از نرم افزار مخصوص کارت های dvb ماهواره ای.ProgDVB نرم افزاری است مشهور و حرفه ای جهت تماشای تلوزیون ها و رادیوهای ماهواره ای از طریق کارت های DVB ، که امروزه سایر کاربران اینگونه کارت ها از این برنامه جهت مشاهده کانال ها و رادیوها استفاده می کنند. به جرات می توان گفت که ProgDVB در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بیشترین استفاده را در بین کاربران داشته است. این نرم افزار با تمامی کارت های DVB سازگاری کامل داشته و به خوبی می تواند با آن ها کار می کند. از قابلیت های ProgDVB می توان به توانایی کار تحت شبکه و به اشتراک گذاری آن برای چند نفر به طور همزمان ، توانایی ضبط صدا و تصاویر از کانال های مختلف و ذخیره آن ها در فرمت های گوناگون و ... اشاره کرد. همچنین شما بادانلود پلاگین های مربوطه از سایت این نرم افزار به صورت روزانه می توانید کانال های غیر رایگان را نیز مشاهده کنید. در ادامه با ویژگی های برنامه آشنا خواهید شد. 

ویژگی های کلیدی نرم افزار:
پشتیبانی از تلوزیون های HD " High Definition TV"
پخش چندین کانال به صورت همزمان و توانایی ضبط از آن ها
پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی
تنظیمات وِزه جهت ضبط "قابل برنامه ریزی"
10 اکولایزر متنوع جهت انواع سلیقه ها
قابلیت ضبط کانال های رادیویی و تلوزیونی
قابلیت پخش فایل های ضبط شده در محیط برنامه
پشتیبانی از " Teletext"
قابلیت کار تحت شبکه و به اشتراک گذاری برنامه جهت تماشای چندین کاربر به صورت همزمان
دارای اسکین های گوناگون جهت تغییر چهره برنامه
سازگاری کامل با ویندوز های 32 و 64 بیت
پشتیانی از چندین زبان زنده دنیا
و ...

 

 

 

ادامه مطلب دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزار مخصوص کارت های dvb ماهواره ای

تعداد بازديد : 348
دانلود برترین دائره المعارف هوشمند Britannica 2012

 

دائره المعارف بی نظیر britannica نسخه سال 2012
کاملترین، جامع ترین و پرفروش ترین نرم افزار دائره المعارف جهان

(بخش ویژه وطن دانلود )

 

در این بخش، وطن دانلود قصد دارد تا بی نظیر ترین دائره المعارف جهان را به شما معرفی کند. اگر به دنبال یک دائره المعارف کامل بر روی رایانه خود با امکان جستجوی پیشرفته میگردید، این نرم افزار همان چیزی است که شما می خواهید. دائره المعارف Britannica در واقع مجموعه سه در یکی است که برای سطوح حرفه ای، دانشجویی و کودکان قابل تنظیم است. هنگام نصب آن،از شما می پرسد تا سطح استفاده خود را مشخص کنید و به طور اتوماتیک بر سطح درخواستی شما تنظیم می شود.

به کمک این مجموعه دیگر وقت کمتری را برای جستجو و پرسه زنی های بی مورد اختصاص دهید و دقیق و سریع به سر مطلب مورد نظر خود خواهید رفت. نسخه 2012 این مجموعه کاملتر از هر دیکشنری که انتظار دارید برای شما خواهد بود. مجموعه ای از نقشه ها، تصاویر، توضیحات، آمارها، دیکشنری ها و بیوگرافی ها و هر آنچه که ممکن است سوالی در خصوص آن برای شما پیش آید را در این دیکشنری و دائره المعارف خواهید یافت.

نرم افزار هوشمند این دیکشنری با قابلیت های زیادی که در اختیار شما می گذارد، علاوه بر دائره المعارف، امکان استفاده از مجموعه ای از دیشکنری ها را به شما می دهد. تاریخ شمار دارد و به عنوان یک سرگرمی، اتفاقات مهم روزانه را بررسی می کند. همچنین بخش آزمون دارد تا بتوانید به طور آموزشی نیز از اطلاعات آن بهره ببرید.

این مجموعه نرم افزاری دارای نصب بسیار ساده است و محیط کاربری آن به قدری ساده است که نیاز به هیچ مهارت خاصی برای بهره گیری از مطالب آن نخواهید داشت. در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود این مجموعه تکرار نشدنی را بیابید. امیدواریم که مورد استفاده دانش آموزان، دانشجویان و محققین قرار گیرد.

 

ادامه مطلب دانلود برترین دائره المعارف هوشمند Britannica 2012

تعداد بازديد : 146
دانلود برترین موتور بازی سازی دنیا همرا با آموزش ویدیوی : Unity 3D 3.1

http://vatandownload.com/img/dlarchive/unity3d.jpg


در دنياي بازي سازي انجين هاي قدرتمند کم نيستند، قدرت و محبوبيت با توجه به مواردي به موتورهاي بازي ساز داده مي شود.


بزرگترين و مهمترين عامل محبوبيت و قدرت گرفتن يک موتور بازي سازي پشتيباني قوي آن موتور بازي سازي مي باشد که به سبب اين امر آن موتور داراي آموزش هاي بسيار زياد و کاربردي خواهد بود همچنين سبب داشتنه يک فايل کمکي قوي خواهد شد که برنامه نويس و طراح مي تواند هر لحظه، بسته به نياز خود به منابع کمکي رجوع کند.


خوب تعداد اين موتورها بي ترديد به تعداد انگشتان دست هم نيست ، حال چرا از بين اين موتورها موتور بازي سازي Unity 3D؟


خوب، اين موتور بازي سازي داراي پشتيباني قويي هست، شما با مراجعه به سايت يونيتي به راحتي مي توانيد تمام مشکلات برنامه نويسي خود را حل کنيد، ولي علاوه بر اين موضوع کيفيت پرداش کننده تصوير و همچنين پردازش کننده فيزيکي اين موتور بازي سازي بسيار منحصر به فرد مي باشد، همچنين عامل اصلي ديگر داشتن محيط ويژوالي(محيط و شکل ظاهري) بسيار ساده و قابل درک اين موتور، باعث محبوبيت آن شده است.


اين موتور قادر به توليد بازي براي سيستم عامل مک و ويندوز مي باشد، همچنين قادر به توليد بازي براي کنسول وي(wii) و IPONEهم مي باشد، از جمله قابليت هاي اين موتور، توليد بازي براي وب مي باشد، با نصب يک پلير که حدود 3 مگابايت مي باشد شما مي توانيد تصاوير سه بعدي را به راحتي در دنياي اينترنت به نمايش بگذاريد که جاي کار زيادي در کشور عزيزمان دارد

این بار سایت وطن دانلود مجموعه ای کامل را برای علاقه مندان بازی سازی با Unity 3D را تقدیم می کند.

در این مجموعه علاوه بر اخرین نسخه از این نرم افزار یک مجموعه آموزشی ویدیوی نیز ارائه میشود

 

ویژگیهای مجموعه آموزشی :

- اشنایی با unity 3D

-کار با اینترفیس نرم افزار

- پی ریزی برای ساخت یک بازی

- کار با تکسچرها

- کار با لایه ها

- کار با پنل انیمشن

- کار با ایتور Terrain

کار با ابجکت آب

- وارد کردن Assets به نرم افزار

- کار با دوربین

- روشنایی

- کار با ذره ها

- و ...

 

ادامه مطلب دانلود برترین موتور بازی سازی دنیا همرا با آموزش ویدیوی : Unity 3D 3.1

تعداد بازديد : 165
ليست صفحات
تعداد صفحات : 3