جستجوگر پیشرفته سایت



صحبت های جالب نکونام بعدازجدایی از استقلال

جواد نکونام پس از حضور در جلسه با علی فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد و اصرار خبرنگاران برای صحبت کردن نکونام بی‌نتیجه بود.

این بازیکن در پاسخ به خبرنگاری که گفته‌اند شما در جلسه مطرح کرده‌اید یا خانه‌نشین می‌شوید یا از استقلال می‌روید، گفت: اینگونه نیست، صحبتی هم نمی‌کنم، خدانگهدار.

وی در مورد اینکه درست است مدیران باشگاه به شما اصرار کردند که در استقلال بمانی، گفت: اینگونه هم نیست.

تعداد بازديد : 107
نقاشی روی ماشین علی دایی!

دیدار پرسپولیس و نفت تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* در پایان این دیدار حدود ۲۰ هوادار در میکسدزون ورزشگاه حاضر شدند و به دلیل اینکه می‌خواستند با بازیکنان عکس یادگاری بگیرند برای خبرنگاران در تهیه خبر مشکل‌ساز شدند. متأسفانه هیچ‌کس از مسئولان به این مسئله رسیدگی نمی‌کرد.

* روی ماشین پورشه علی دایی که در انتهای تونل ورزشگاه آزادی پارک شده بود ۵ خط بزرگ انداخته بودند.

* ۴۰ هوادار در پشت تونل حضور داشتند که وقتی علی دایی قصد رفتن داشت با سرمربی پرسپولیس شوخی کردند که او از این مسئله بسیار ناراحت شد اما واکنشی نشان نداد.

تعداد بازديد : 93
عکس - حمایت جالب صادقی از برهانی به سبک لیدرها

 شنیده ها حاکی از آن است که آرش برهانی پس از تعویض در بازی با راه آهن به شدت عصبانی شده و به رختکن رفته؛ طبیعتا چنین رفتارهایی قابل توجیه نیست اما زیر بار چنین فشارهایی گاهی از این دست اشتباهات پیش می آید. از بخت بد آرش، بازیکن جایگزین او یعنی هاشم بیک زاده هم یک پاس گل خوب به نظری داد و این پاس گل عصبانیت برهانی را دوچندان کرد. چنین اتفاق هایی باعث تا امیرحسین صادقی که از دوستان صمیمی برهانی است، شب گذشته در اقدامی جالب عکس زیر را در اینستاگرامش به نمایش بگذارد و به سبک لیدرها از هم تیمی خود حمایت کند.

(البته من پرسپولیسی هستم) 

تعداد بازديد : 84
فوتبال سرمربی پرسپولیس به افشاگری و از تماس دوست محسن قهرمان
تعداد بازديد : 163
کریمی: پدر و مادر فردوسی‌پور اشتباهی اسم او را "عادل " گذاشته‌اند!

انتقاد علی کریمی از عادل فردوسی پور,علی کریمی,رقابت تراکتورسازی و مس کرمان

کریمی: پدر و مادر فردوسی‌پور اشتباهی اسم او را "عادل " گذاشته‌اند!

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در آخرین اظهار نظرش به مسائلی از جمله شکستن طلسم نبردن در تبریز، استفاده از توپ‌های جام جهانی در لیگ برای کمک به تیم ملی، قانون اشتباه کسر امتیاز و برنامه 90 اشاره کرد که در این بین به انتقاد از عادل فردوسی‌پور مجری این برنامه فوتبالی هم پرداخت.

علی کریمی پس از تساوی تیم فوتبال تراکتورسازی برابر مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: باید در این دیدار پیروز می‌شدیم و 3 امتیاز را می‌گرفتیم ولی از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. امیدوارم در بازی‌های آینده طلسم نبردن در زمین خودمان را بشکنیم.

وی با اشاره به اینکه این امتیازها در آینده به درد تراکتورسازی می‌خورد که نباید آنها را به راحتی از دست داد، افزود: ما شرمنده هواداران شدیم که در این مدت به خوبی از ما حمایت کردند زیرا نتوانستیم از امتیاز میزبانی برای رسیدن به پیروزی استفاده کنیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه انتقاد از سن بالایش را با عملکرد خوب خصوصا در بازی با ذوب‌آهن و سپاهان پاسخ داده، خاطرنشان کرد: آنهایی که نمی‌توانند در مورد مسائل فنی صحبت کنند، بحث سن بالای بازیکنان را مطرح می‌کنند. بطور مثال خاویر زانتی با 42 سال سن در اینتر میلان فیکس بازی می‌کند. متاسفانه در ایران بازیکنی نداریم که از نظر آمادگی بدنی 100 درصد باشد و همه بازیکنان نهایتا 70-80 هستند.

وی در ادامه در مورد وضعیت توپ‌های آلشپورت هم تاکید کرد: توپ‌های سال پیش بهتر بود اما اگر ایرادی هم وجود دارد، مربوط به همه تیم‌ها است و فقط یک تیم ضربه نمی‌خورد که تا این اندازه به آن اعتراض می‌کنند. البته من پیشنهادی برای سازمان لیگ دارم که در سال جام جهانی از توپ‌های آدیداس که در آن مسابقات مورد استفاده می‌شود، در بازی‌ها بهره برده شود. این اتفاق باعث می‌شود بازیکنان تیم ملی از نظر فنی و ذهنی با توپ‌ها آشنا شده و به تیم ملی هم کمکی شود.

کریمی در مورد کسر امتیاز از تیم‌ها به خاطر فحاشی تماشاگران یادآور شد: این قانون متفکرانه نبوده است زیرا ممکن است یک تیم 100 نفر را اجیر کرده و در ورزشگاه شعار دهد تا از تیم مقابل امتیاز کسر شود. باید کارها اصولی باشد زیرا حل مشکلات ورزشگاه‌ها با کار فرهنگی امکان پذیر است نه با زور.

شما گفته بودید عادل اگر عادل باشد فیلم‌های آرشیو خود را در می‌آورد و مشخص می‌کند از بین شما و علی دایی چه کسی ثبات دارد و چه کسی ندارد... وی در این خصوص اظهار داشت: من برنامه 90 هفته پیش را ندیدم و دیگر هم آن را نگاه نمی‌کنم زیرا می‌دانستم عادل آن فیلم‌ها را نشان نمی‌دهد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس همچنین گفت: قبل از این چرا فردوسی‌پور در درگیری من با رویانیان خیلی مسائل را نشان داد اما امروز... به نظر من عادل اصلا عادل نیست و پدر و مادرش اشتباهی اسم او را عادل گذاشته‌اند. پیش از این روی این برنامه شک داشتم و امروز شکم تبدیل به یقین شد.

تعداد بازديد : 237
پیشنهاد دوباره چینی‌ها به حدادی، کامرانی و صمد/ کاردوست به کویت می‌رود؟


تیم ملی بسکتبال ایران,قهرمانی جام ملت‌های آسیا,مهدی کامرانی

پیشنهاد دوباره چینی‌ها به حدادی، کامرانی و صمد/ کاردوست به کویت می‌رود؟

به گزارش  فارس، ملی پوشان بسکتبال ایران که توانستند عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را از آن خود کنند با پیشنهاد کشورهای دیگر برای لژیونر شدن روبرو شده ‌اند.
در جریان این مسابقات تیم‌های چینی دوباره پیشنهادهایی را برای مهدی کامرانی و حامد حدادی و در اختیار گرفتن آنها داده‌اند.

این دو بازیکن در گذشته نیز بارها از سوی چینی ها خواهان حضور در لیگ این کشور بودند و رقم های خوبی را هم پیشنهاد داده بودند که موفق به جذب آنها نشدند.
گفته می‌شود حامد حدادی هم که در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود مدنظر چینی‌ها است. او نیز سال گذشته از لیگ چین پیشنهاد داشت.
حدادی از سوی دیگر زیر ذره بین نیویورک نیکس از تیم‌های حاضر در لیگ NBA است.


همچنین کویتی‌ها به دنبال اصغر کاردوست، سنتر تیم ملی کشورمان هستند. آنها پیش از جام ملت‌ها نیز پیشنهاد جدی به این بازیکن دادند که قرار شد پس از جام ملت‌های آسیا بررسی شود. در این مسابقات و در فیلیپین نیز کویتی‌ها بیکار نبودند و بارها خواستار مذاکره با کاردوست بودند.
حال باید دید این پیشنهادها به چه سرانجامی خواهد رسید. البته با این قهرمانی باید منتظر پیشنهادهای دیگری هم برای سایر بازیکنان تیم ملی کشورمان باشیم.

تعداد بازديد : 159
ستاره های مسلمان فوتبال اروپا + تصاویر


در این گزارش با نام و چهره برخی از فوتبالیست های مسلمانانی که در تیم های مطرح اروپایی بازی می کنند، آشنا خواهید شد. هر روز بر تعداد بازکنان و مربیان مسلمان در لیگ های مختلف اروپائی افزوده می شود. در ادامه با نام و چهره برخی از فوتبالیست هائی که در تیم های مطرح [...]

IMG10343140

در این گزارش با نام و چهره برخی از فوتبالیست های مسلمانانی که در تیم های مطرح اروپایی بازی می کنند، آشنا خواهید شد.

هر روز بر تعداد بازکنان و مربیان مسلمان در لیگ های مختلف اروپائی افزوده می شود. در ادامه با نام و چهره برخی از فوتبالیست هائی که در تیم های مطرح اروپایی بازی می کنند، آشنا خواهید شد. های مطرح اروپایی بازی می کنند، آشنا خواهید شد.

سمیر نصری Samir Nasri

 

 

بازیکن الجزایری تبارِ تیم ملی فرانسه، متولد ۲۶ ژوئن ۱۹۸۷ در شهر مارسی است. نصری تاکنون در تیم های المپیک مارسی و آرسنال بازی کرده است و در حال حاضر بازیکن تیم منچستر سیتی انگلستان است.

بقیه ی مطلب ها و تصاویر در ادامه ی مطالب...

 

تعداد بازديد : 125
اخبار ورزشی

تعداد بازديد : 146
خدا حافظی معصو مانه مهدوی کیا


روزی که قلب فوتبال ایستاد/برای مهدوی کیا
شاید تصمیم مهدی مهدوی کیا برای هجرت همیشگی به دیار ژرمن ها کمی ما جماعت ناسپاس را حداقل در برابر خودمان شرمنده کند

 

خداحافظی غریبانه مهدی مهدوی کیا تلنگر شدیدی بود به آنها که سالهاست بی دلیل لقب بهترین تماشاگران دنیا را به دوش می کشند و الفاظ پر طمطراقی به مانند یار دوازدهم و امثالهم این باور را در ما نهادینه کرده است که هواداری یعنی آنچه من و تو در سکوهای آزادی به منحصه ظهور می نشانیم

یار دوازدهمی که بارها در سالهای اخیر طعم تلخ حضورش را حس کرده ایم و این عنصر به معنای واقعی به شکل اهرمی وارونه به ضرر خودمان عمل کرده است . شاید لقب منحصر به فرد ترین تماشاگران دنیا لقب مناسب تری باشد . بی شک مقایسه حمایت 90 دقیقه ای مادریدیستاها و حضور بی دریغ بارسایی ها علیرغم شکست سنگین دور رفت برابر بایرن با آنچه تماشاگران ما نهایتا از دقیقه 75 به بعد انجام می دهند نتایج جالبی به همراه دارد.

انگار مفهوم  فوتبال 90 دقیقه ای برای ما هضم نشده است که از اواسط بازی ایران عربستان یا استقلال الهلال بر ضد بازیکن و مربی و مدیر و همه و همه فریاد حیا کن سر می دهیم.رفتار زشت و غیر منصفانه من و تو بود که چنین خداحافظی سردی برای مهدوی کیا رقم زد و کار به جایی کشید که اسطوره باشگاه پرسپولیس باید در بین تشویق تماشاگران سپاهان از فوتبال خداحافظی کند.


http://u.goal.com/277700/277782hp2.jpg

شدنی نبود اگر چند لحظه جدا از غم شکست حداقل یک صدا با کسی خداحافظی کنیم که یادمان نرفته است چگونه دینش را به ملت ایران ادا کرده است....

نگاه بغض آلود بازیکن تمام نشدنی و نماد ادب و نجابت در فوتبالی با رکیک ترین الفاظ روی سکوها عجین شده است حقیقتا تضادی مشمئز کننده را در اذهان تداعی می کرد.

بی شک این روزها تماشای یک فوتبال 90 دقیقه ای در کانون خانواده به یک پشتکار مثال زدنی در کم و زیاد کردن صدای تلویزیون نیازمند است که مبادا فضای مقدس خانواده با محیط چندش آور استادیوهای سراسر کشور آلوده شود.


http://u.goal.com/277800/277812hp2.jpg

عجیب نیست اگر در این فوتبال آنها که سالهاست تلویزیون و کنفرانس مطبوعاتی را با سیرک و تکه پرانی های بیمزه اشتباه گرفته اند  بی هیچ پیشینه ای در چرخه فوتبال و مربیگری به شکل حیرت انگیزی باقی مانده و افراد محجوبی به مانند جواد زرینچه و کریم باقری حتی رغبت به استادیوم آمدن هم نداشته باشند.

اشک های تلخ مهدی مهدوی کیا به یادمان آورد که ملتی خوش استقبال و بد بدرقه ای هستیم . در هیاهوی فوتبال و فینال و جام و قهرمانی حتی زحمت یک تشویق ساده و خشک و خالی را برای مردی که بارها لبخند به لبانمان نشانده بود ندادیم.

موشک خوش اخلاق و محجوبمان در نهایت تلخی و سکوت و با بدرقه سپاهانی ها از فوتبال کنار رفت تا بار دیگر به خاطرمان بیاید که با کریم باقری ها و عابدزاده ها چه کردیم و مقایسه این جریان با خداحافظی پپ گواردیولا در نیوکمپ حقیقت تلخی را برایمان تداعی کند و پوزخند ناخوشی به لقب بهترین تماشاگران دنیا هدیه بدهیم.

شاید تصمیم مهدی مهدوی کیا برای هجرت همیشگی به دیار ژرمن ها کمی ما جماعت ناسپاس را حداقل در برابر خودمان شرمنده کند که چه می شود که باید امثال عابدزاده و باقری و مهدوی کیا وهاشمیان و ....... را اینگونه دلزده می کنیم که حتی از حضور سمبلیک و مدیریتی در فوتبال هم گریزان هستند.

http://u.goal.com/277700/277734hp2.jpg

حتما آلبوم فوتبال ایران شرمنده ای کیایی خواهد بود که نتوانست آنگونه که می بایست با خالق زیباترین لحظه های فوتبالی ایران خداحافظی مفصلی داشته باشد.چهره غریبانه ات و بغض فرو خورده ات خراشی عمیق به قلب فوتبالی کشید که دیگر حقیقتا چهره دوست داشتنی در آن به ندرت یافت می شود...

 غیر طبیعی ست اگر همه چیزمان به همه چیزمان نیاید و مدیران و سکوها و کارشناسان و وزرا و همه و همه تسلسی سراسر زیبایی و لذت و موفقیت را دایر کنند که خودمان و خودشان را شیفته این فوتبال لعنتی کرده اند

 امروز وقتی کیای دوست داشتنی ما از فوتبال خداحافظی کرد باید قبول کرد تلنگری احساسی بود به ما آدم های به اصطلاح منطقی  !! حالا بماند واکنش آنهایی که بینهایت به تو علاقمند بودند .

منبع: گل دات کام

خودتان قضاوت کنی آلمانی  ها بهترند یا ما(ایرانی ها) معرفت آلمانی ها بهتر بود تا بعضی ها


تعداد بازديد : 144
خداحافظی غریبانه جادوگر
علی کریمی پس از شکست مقابل سپاهان در هتل المپیک با بازیکنان قرمزپوش خداحافظی کرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و خداحافظی مهدوی‌کیا، یکی از خبرهایی که باعث شد شوک عجیبی به اردوی قرمزپوشان تحمیل شود خداحافظی نابهنگام علی کریمی بود.

از همین رو بازیکنان پرسپولیس که این خبر را در طول فاصله استادیوم آزادی تا هتل المپیک شنیده بودند سعی کردند تا این ماجرا را از خود کریمی بپرسند. کریمی که عجله زیادی برای ترک هتل داشت، وقتی با سوال بازیکنان پرسپولیس مواجه می‌شد، با خنده با آنها برخورد می‌کرد.

وی سپس با برخی از بازیکنان روبوسی ‌کرد و به آنها گفت که معلوم نیست باز هم شما را قبل از پایان فصل ببینم یا خیر.

وی به بازیکنان می‌گفت ما این طور در حال رفتن هستیم و هیچ چیز هم نمی‌خواهیم. 

کریمی بسیار غریبانه هتل المپیک را با بدرقه چند بازیکن ترک کرد.


تعداد بازديد : 117
کنایه ی علی کریمی به گل محمدی بعد از خداحافظی

 

كنايه علي كريمي به گل محمدي پس از خداحافظي
کاپیتان پرسپولیس با كنايه به سرمربي گفت: «من از این فوتبال می‌روم تا کسانی که دایه مهربان‌تر از مادر شدند بیایند و این فوتبال را به جایگاهش برسانند.»
14 133 0 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشي؛ علی کریمی پس از شکست پرسپولیس برابر سپاهان در فینال جام حذفی گفت: «بالاخره ناکامی‌های این فصل تمام شد و دوست داشتم لااقل در شب آخری که در فوتبال و پرسپولیس هستم با قهرمانی خداحافظی کنم. از تمام طرفدارانی که در این چند سال مرا حمایت کردند تشکر می‌کنم و شرمنده هستم نتوانستم کاری برایشان انجام دهم.»


وی ادامه داد: «امشب برای همیشه از فوتبال خداحافظی می‌کنم. این موضوع از قبل در ذهنم بود اما به جان دو فرزندم حتی همسرم از این تصمیم اطلاعی نداشت. اگر می‌بردیم هم همین تصمیم را داشتم ولی باز هم متاسفم در شب بدی این تصمیم را عملی می‌کنم. من از این فوتبال می‌روم تا کسانی که دایه مهربان‌تر از مادر شدند بیایند و این فوتبال را به جایگاهش برسانند. من و مهدوی کیا باید دنبال کار خودمان برویم.»


کریمی خاطرنشان کرد: «وقتی می‌گویم از فوتبال خداحافظی می‌کنم از تمام عرصه‌هاست و این معنی را نمی‌دهد که از پرسپولیس خداحافظی کنم و در کنار تیم ملی باشم. مطمئن باشید برای همیشه خداحافظی کردم و حتی به مربیگری هم فکر نمی‌کنم.»


او تاکید کرد:‌ «فوتبال نیز مثل زندگی مشکلات خاص خودش را دارد و روزها و خاطرات تلخ و شیرینی را در این سال‌ها تجربه کردم. خدا را شکر می‌کنم که سالم از این فوتبال رفتم و امیدوارم بازیکنان جوانتر که در آینده برای فوتبال ایران کاری کنند.»


کاپیتان پرسپولیس تصریح کرد: «نمی‌خواهم در مورد مشکلات امسال پرسپولیس حرفی بزنم. سپاهان از لحاظ روحی از ما بالاتر بود و همین موضوع باعث شد 2 بار بازی را مساوی کنند. به طرفداران و هواداران این تیم تبریک می‌گویم.»


کریمی اظهار داشت: «از ساعت 9 صبح شاهد بودم که هواداران به استادیوم می‌آمدند و با تمام وجود به فکر حمایت از تیمشان بودند. همه باید به این هواداران احترام بگذاریم. از رسانه‌ها هم می‌خواهم حقیقت را بنویسند.»


گفتني است اخیرا اخباری مبنی بر مشکل وی با کادر فنی پرسپولیس منتشر و البته تکذیب شد!
تسنيم


تعداد بازديد : 114
گریه ی علی کریمی بعد از خدا حافظی از فوتبال
بغض علي کریمی ترکید
هافبک پرسپولیسی‌ها در هنگام خداحافظی از فوتبال گریه کرد.
5 46 2 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشي؛ علی کریمی پس از اعلام خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال گریه کرد. وی در حالی به صورت ناگهانی این تصمیم را اعلام کرد که پیش از او نیز مهدی مهدوی‌کیا اعلام کرده بود بازی با سپاهان آخرین بازی رسمی او در فوتبال است.
تسنيم


تعداد بازديد : 1010