جستجوگر پیشرفته سایت



کنایه ی علی کریمی به گل محمدی بعد از خداحافظی

 

كنايه علي كريمي به گل محمدي پس از خداحافظي
کاپیتان پرسپولیس با كنايه به سرمربي گفت: «من از این فوتبال می‌روم تا کسانی که دایه مهربان‌تر از مادر شدند بیایند و این فوتبال را به جایگاهش برسانند.»
14 133 0 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشي؛ علی کریمی پس از شکست پرسپولیس برابر سپاهان در فینال جام حذفی گفت: «بالاخره ناکامی‌های این فصل تمام شد و دوست داشتم لااقل در شب آخری که در فوتبال و پرسپولیس هستم با قهرمانی خداحافظی کنم. از تمام طرفدارانی که در این چند سال مرا حمایت کردند تشکر می‌کنم و شرمنده هستم نتوانستم کاری برایشان انجام دهم.»


وی ادامه داد: «امشب برای همیشه از فوتبال خداحافظی می‌کنم. این موضوع از قبل در ذهنم بود اما به جان دو فرزندم حتی همسرم از این تصمیم اطلاعی نداشت. اگر می‌بردیم هم همین تصمیم را داشتم ولی باز هم متاسفم در شب بدی این تصمیم را عملی می‌کنم. من از این فوتبال می‌روم تا کسانی که دایه مهربان‌تر از مادر شدند بیایند و این فوتبال را به جایگاهش برسانند. من و مهدوی کیا باید دنبال کار خودمان برویم.»


کریمی خاطرنشان کرد: «وقتی می‌گویم از فوتبال خداحافظی می‌کنم از تمام عرصه‌هاست و این معنی را نمی‌دهد که از پرسپولیس خداحافظی کنم و در کنار تیم ملی باشم. مطمئن باشید برای همیشه خداحافظی کردم و حتی به مربیگری هم فکر نمی‌کنم.»


او تاکید کرد:‌ «فوتبال نیز مثل زندگی مشکلات خاص خودش را دارد و روزها و خاطرات تلخ و شیرینی را در این سال‌ها تجربه کردم. خدا را شکر می‌کنم که سالم از این فوتبال رفتم و امیدوارم بازیکنان جوانتر که در آینده برای فوتبال ایران کاری کنند.»


کاپیتان پرسپولیس تصریح کرد: «نمی‌خواهم در مورد مشکلات امسال پرسپولیس حرفی بزنم. سپاهان از لحاظ روحی از ما بالاتر بود و همین موضوع باعث شد 2 بار بازی را مساوی کنند. به طرفداران و هواداران این تیم تبریک می‌گویم.»


کریمی اظهار داشت: «از ساعت 9 صبح شاهد بودم که هواداران به استادیوم می‌آمدند و با تمام وجود به فکر حمایت از تیمشان بودند. همه باید به این هواداران احترام بگذاریم. از رسانه‌ها هم می‌خواهم حقیقت را بنویسند.»


گفتني است اخیرا اخباری مبنی بر مشکل وی با کادر فنی پرسپولیس منتشر و البته تکذیب شد!
تسنيم

تعداد بازديد : 117
مطالب مرتبط
صحبت های جالب نکونام بعدازجدایی از استقلال
نقاشی روی ماشین علی دایی!
عکس - حمایت جالب صادقی از برهانی به سبک لیدرها
فوتبال سرمربی پرسپولیس به افشاگری و از تماس دوست محسن قهرمان
کریمی: پدر و مادر فردوسی‌پور اشتباهی اسم او را "عادل " گذاشته‌اند!
پیشنهاد دوباره چینی‌ها به حدادی، کامرانی و صمد/ کاردوست به کویت می‌رود؟
ستاره های مسلمان فوتبال اروپا + تصاویر
اخبار ورزشی
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش