جستجوگر پیشرفته سایت



میکس و مونتاژ حرفه ای فیلم ها با نرم افزار Adobe After Effects CS5.5 10.5

Adobe After Effects یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت بزرگ دانلودها دریافت نمایید.

 

x2 میکس و مونتاژ حرفه ای فیلم ها با نرم افزار Adobe After Effects CS5.5 10.5

 

 

تعداد بازديد : 105
میکس و مونتاژ فیلم ها با Adobe After Effects CS6 v11.0.0.378

 

Adobe After Effects یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

 

| قابل اجرا تنها برروی سیستم های ۶۴ بیتی |

 

After Effects میکس و مونتاژ فیلم ها با Adobe After Effects CS6 v11.0.0.378

 

تعداد بازديد : 149
دانلود مجموعه 8 پروژه افترافکت برای نورپردازی

مجموعه هشت پروژه افترافکت برای نورپردازی
VideoHive - 8 lighting Projects

در پست های قبلی مجموعه ای از پروژه های افترافکت را بر روی سایت قرار دادیم که با استقبال زیادی روبرو بود. امروز تعداد هشت پروژه نورپردازی برای نرم افزار افترافکت بر روی سایت قرار داده ایم.

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید، این پروژه های آماده همه در مورد انواع افکت های نورپردازی هستند. از خصوصیات پروژه های افترافکت قابلیت سازگاری کامل آنهاست، و شما می توانید کلیه المان های آن را تغییر دهید تا پروژه ای به دلخواه و به سبک خودتان تولید کنید.

:لیست 8 پروژه ای که در این مجموعه وجود دارد را در زیر میبینید:


VideoHive Space Flares Media Pack AE Project
VideoHive Optical Evolution - Next Generation Flares
VideoHive Glorious AE Project
VideoHive Night Walker AE Project
VideoHive Veil Nebula - Trailer
VideoHive Phantom AE Project
VideoHive Dream Scene AE Project
VideoHive Bokeh Pack
 


 

ادامه مطلب دانلود مجموعه 8 پروژه افترافکت برای نورپردازی

تعداد بازديد : 248
دانلود نرم افزار Corel Draw Suit v16.0 X6 - نسخه 32\64 بیتی

http://vatandownload.com/image/img/omy5avqhas17elinzjw.jpg

نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite در انجام کارهاي گرافيکي بي نظير است . شما هر کاري را مي توانيد با اين نرم افزار انجام دهيد . کار با نرم افزار نيز ساده است و هيچ مشکلي در يادگيري آن نخواهيد داشت  CorelDRAW کاربرد هاي بسيار زيادي دارد که آن را هم براي کاربران مبتدي در گرافيک و هم براي حرفه اي هانرم افزار مناسبي ساخته است . مي توانيد تصاوير خود را در اين نرم افزار خلق و ويرايش نماييد . CorelDRAW تنها يک وسيله براي ويرايش عکس نيست؛ بلکه شما مي توانيد در اين نرم افزار با مقدار دهي ها و انجام طراحي ها تصاوير زيبا و بديعي خلق کنيد.کورل به خاطر داشتن توانايي هاي گسترده و متنوع تا به حال مورد استفاده افراد زيادي براي حرفه هاي گوناگون قرار گرفته است.شاید عمده شهرت این کمپانی سازنده نرم افزارهای گرافیکی، به دلیل نرم افزار بزرگ خلق و طراحی تصاویر برداری CorelDraw این شرکت است که یکی ازنرم افزارهای این پکیج گرافیکیست .نسخه جدید این محموعه دارای امکانات و ابزارهای بسیار بهتری برای خلق آثاری به مراتب زیباتر و باکیفیت تر است .


قابلیت های كليدي نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite X6 :

- قابليت ذخيره‌ي Template و بازخواني آن 
- اضافه شدن ابزار Table به منظور كشيدن جدول.
- امكان فيت شدن عكس مورد نظر، دقيقاُ به همان اندازه‌اي كه جدول جا دارد.
- قابليت تغيير اندازه‌ي متن نوشته شده به صورت Real Time
- و ده‌ها قابليت منحصر به فرد ديگر
- سيستم مديريت جديد رنگ ها
- مديريت جديد در كل نرم افزار
- امكانات جديد براي طراحي وب و انيميشن ها
- سرعت بارگزاري و اجراي سريعتر
- امكانات اضافي براي طراحي هاي ديجيتالي نظير بيش از 1000 فونت جديد و زيبا
- سازگاري كامل با ويندوز محبوب 7


 

 

ادامه مطلب دانلود نرم افزار Corel Draw Suit v16.0 X6 - نسخه 32\64 بیتی

تعداد بازديد : 200