جستجوگر پیشرفته سایت



طراحی سایت

طراحی سایت صفر تا صد

با نازل ترین قیمت در کمترین زمان ممکن

با پشتیبانی هاست و سایت 24 ساعته

ادرس سایت ما جهت سفارش 

http://tarahnajm.ir/

آدرس اینستاگرام

https://www.instagram.com/_mohammadrezanajm_/

تلفن تماس

09902165594


تعداد بازديد : 142
Notepad++ 6.5.2 Final جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز

Notepad++ 6.1.6 Final جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز

 

همانطور که میدانید ویرایشگر متن از مهمترین ابزارهای موجود در هرسیستم عامل است ، داشتن یک ویرایشگر متن خوب نیازی است که نمی توان نیاز به آن را انکار نمود.معروفترین و متداولترین ویرایشگرها در سیستم عامل معروف Windows ابزار Notepad است که بی شک با آن آشنایی دارید.ابزار Notepad در تمامی نسخه های Windows بصورت پیش فرض وجود دارد و با واسطی ساده، امکان ویرایش متن ویا کدها را به کاربران مختلف می دهد. اما این برنامه نیز مانند سایر برنامه ها کاستی هایی نیز دارد ،به ویژه برای کاربرانی که زبان آن ها از راست به چپ می باشد اما این تمام ماجرا نیست،مشکل اصلی ناتوانی در ذخیره اطلاعات به صورت پیشفرض با یونیکد UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلات عدیده ای در بین کاربران،خصوصا فارسی زبانان شده است.

ازطرفی Notepad فقط یک ویرایشگرساده متن است و شما نمی توانید در آن به ویرایش انواع متون و فایل های مختلف بپردازید وتنها قابلیت تایپ وکدنویسی ساده را دارید ،اما Notepad++ بسیری از این مشکلات را از سر راه برداشته و به شما امکان استفاده از یک ویرایشگر متن سریع ودر عین حال ساده را میدهد.با آمدن نسخه اول این برنامه تحولی در ویرایشگرهای موجود بوجود آمد وا محیط ساده و کاربرپسندخود توانست در مدت اندکی برای خود جا بازکند.حال نسخه جدیدی از آن تحت عنوان Notepad++ عرضه شده است.Notepad++ نرم افزاری کدباز و رایگان برای ویرایش کدها و بعنوان جانشینی مناسب برای Notepad میباشد.

دانلود در ادامه ی مطالب

تعداد بازديد : 252
اموزش سی شارپ

آموزش سی شارپ

مجموعه آموزش تصویری اصول سی شارپ محصول شرکت pluralsigh یکی از بهترین آموزشها در این زمینه می باشد و با وجود اینکه آموزشهای متعددی در زمینه C#.NET در سایت قرار گرفته است، دانلود این مجموعه جالب را پیشنهاد می کنیم.

یکی از خصوصیات این مجموعه آموزشی بروز بودن آن است که مباحثی مانند CLR،Generics،LINQ،DLR و … را آموزش می دهد.

بقیه در ادامه ی مطالب....

تعداد بازديد : 209
فیلم اموزش تسلط بر Visual studio 2012

mastring-visual-2012

در این مجموعه ویدئویی شما آموزش کامل کار با نرم افزار Visual Studio 2012 را می آموزید.نکته های زیادی در این مجموعه وجود دارد که شاید برنامه نویسان حرفه ای هم ندانند!

در بحث برنامه نویسی دات نت تمام تمرکز روی زبان برنامه نویسی و روش های پیاده سازی الگوریتم های مختلف است و کمتر کسی به تسلط به خود نرم افزار Visual Studio  توجه می کند.

در این مجموعه که محصول Pluralsight است شما با تمام امکانات و ویژگی های Visual Studio 2012 آشنا می شوید.

دانلود در ادامه ی مطالب....

تعداد بازديد : 129
سورس مسیج باکس فارسی

سورس مسیج باکس فارسی

برای دانلود با حجم ۳KB روی تصویر زیر کلیک کنید.

دانلود با لینک مستقیم

تعداد بازديد : 222
دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک در محیط اکسل

برنامه نویسی اکسل ‎

نام کتاب : آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک در محیط اکسل

نویسنده : علی فاتحی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۵۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۵۹۰   کیلوبایت

توضیحات :  VBA  که مخفف عبارت Visual Basic For Applications یک زبان برنامه‌نویسی است که توسط شرکت نرم افزاری مایکروسافت طراحی شده است.  VBA در Excel و سایر نرم افزارهای آفیس گنجانده شده است. روباتی را در نظر بگیرید که تسلط کافی بر اکسل دارد و قدرت محاسباتی بالا داشته و اکسل را با دقت و سرعت تمام انجام می دهد. اگر  شما بخواهید این روبات بجای شما با اکسل کار کند می بایست لیست کارهایی را که در نظر دارید، تهیه کرده  و بصورت کدهای خاصی درآورده و به روبات بدهید. روبات نیز دستورات شما را به ترتیب انجام می دهد.  VBA نیز مانند همین مثال عمل می کند. درواقع VBAزبان خاصی (زبان کد نویسی) برای ارتباط با اکسل است   VBAبا Visual Basic) VB) تفاوت دارد. اگر چه این دو شباهاتهایی هم با هم دارند ولی کاربردهای آنها متفاوت است. مهارت در VB به معنای مهارت در VBA نمی باشد اگر چه کار را برای یادگیری و پیشرفت در VBA هموار می کند. از سوی دیگر هر قدر در نرم افزارهای آفیس مهارت بیشتری داشته باشد در VBA توانایی و مهارت بیشتری خواهید داشت.

دانلود با لینک مستقیم

تعداد بازديد : 184
دانلود ES-Computing EditPlus 3.50.197 نرم افزار ویرایش حرفه ای متون و زبان های برنامه نویسی
ES Computing EditPlus 3.50.197 www.MihanDownload.com دانلود ES Computing EditPlus 3.50.197 نرم افزار ویرایش حرفه ای متون و زبان های برنامه نویسی
ES-Computing EditPlus یک نرم افزار بسیار حرفه ای و قدرتمند در زمینه ویرایش متون و فایلهای HTML می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا هرگونه فایل متنی و یا فایلهای HTML را ویرایش کرده و بهترین گزینه برای برنامه نویسان تحت ویندوز می باشد. این نرم افزار می تواند به جای Notepad که بصورت پیش فرض در ویندوز وجود دارد مورد استفاده قرار بگیرد زیرا دارای محیطی کاملا حرفه ای تر می باشد و ابزارهای متعددی را نیز برای شما فراهم می کند تا بتوانید کدهایی را که بر مبنای HTML, CSS, PHP, ASP, Perl, C/C++, Java و VBScript هستند را ویرایش کرده و خط به خط کدها را مناسب با سلیقه خود تغییر دهید. همچنین کاربر می تواند با ایجاد SYNTAX در برنامه آن را شخصی سازی کند و سایر زبان های دیگر را به برنامه بیافزاید و امکان ویرایش کدهای دیگر نیز در نرم افزار فراهم شود. 
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …
تعداد بازديد : 157