جستجوگر پیشرفته سایت



نماز خواندن دایی بعد از گرفتن سهمیه آسیا/عکس

علی دایی که اعتقادات مذهبی‌اش را حتی در کنار زمین بروز می‌دهد، لحظاتی پس از کسب سهمیه آسیایی سجده شکر به جای آورد. این عکس را یکی از همراهان کاروان پرسپولیس با گوشی موبایل خود انداخته است.

212139_200

تعداد بازديد : 361
عکس هایی از سگ های علی کریمی

علی کریمی ستاره سابق تیم ملی ایران و هافبک کنونی تراکتورسازی، علاقه زیادی به حیوانات خانگی به خصوص سگ ها دارد.او در صفحه شخصی اینستاگرامش تصاویری از سگ هایش به اشتراک گذاشته است.


تعداد بازديد : 143
تصویرمداح معروف زیرپیراهن یک استقلالی

امیرحسین صادقی در بازی با استقلال خوزستان زیر پیراهنش تصویر جالبی از مداح مرحوم سیدجواد سیدذاکر گذاشته بود. علاقه این مدافع به اهل بیت (علیهم السلام) پیش از این نیز ثابت شده است.


تعداد بازديد : 133
نامزد جدید رونالدو

تعداد بازديد : 110
کریس رونالدو و بالاخره اهداء توپ طلای سال ۲۰۱۳ HD
تعداد بازديد : 101
تیم منتخب ۲۰۱۳ فوتبال جهان
تعداد بازديد : 129
عکس های جدید مسی و رونالدو
تعداد بازديد : 125
۱۰ واکنش برتر نیم فصل بوندسلیگا ۲۰۱۳/۱۴
تعداد بازديد : 164
مادر مهدوی کیا درگذشت

مادر مهدوی کیا درگذشت

مادر مهدی مهدوی کیا دار فانی را وداع گفت.

مهدی مهدوی کیا ، کاپیتان دوست داشتنی پرسپولیس عزادار شد. مهدی مهدوی کیا که قصد داشت همراه با پرسپولیس عازم رشت شود با خبری ناگهانی ، عزادار شد و در سوگ مادرش نشست. ساعاتی قبل خبری تلخ اردوی پرسپولیس را متاثر کرد. مادر مهدی مهدوی کیا، دار فانی را وداع گفت و کاپیتان کیا که قرار بود تا فینال جام حذفی فقط کنار پرسپولیس باشد ، از این تیم جدا شد. او حالا عزادار است و یکی از عزیزترین هایش در زندگی را از دست داده. مادر کاپیتان اسبق تیم ملی بر اثر سکته دار فانی را وداع گفت. خانواده مهدوی کیا ساکن روستای چشمه اراک کشاورزی و دامپروری دارند و مهدی با شنیدن این خبر تلخ عازم اراک شد تا در کنار خانواده اش باشد. باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای این اتفاق تلخ را به کاپیتان کیا تسلیت گفت.

تعداد بازديد : 107
عکسهای دیدنی از دختر پسرها در پیست اسکی شمشک

ورزش اسکی از معدود ورزش هایی در ایران است که زنان و مردان به صورت همزمان و مختلط می توانند با هم شرکت کنند. از اینرو بسیاری از زوج های جوان ایرانی که بیشتر مواقع در فعالیت های ورزشی-تفریحی از هم جدا می شوند، این ورزش را به عنوان فعالیت آخر هفته زمستان های خود انتخاب می کنند.


2ZMaQ.jpg

 

2hPjC.jpg
بقیه در ادامه ی مطالب
تعداد بازديد : 147
بهنوش بختیاری با تیپ جالب در جشن پرسپولیس+عکس

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با تیپ جالب در جشن پرسپولیس+عکس

بهنوش بختیاری با تیپ جالب در جشن پرس پولیس+عکس

او که بارها نشان داده از آن پرسپولیسی های دو آتشه است در جشن مزبور با مانتو و روسری قرمز و البته موهایی به این رنگ به جمع حاضر شد و همانطور که در عکس می بینید یک کری خاص هم قبل از دربی برای آبی ها خواند.

تعداد بازديد : 140
نقاشی روی ماشین علی دایی!

دیدار پرسپولیس و نفت تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* در پایان این دیدار حدود ۲۰ هوادار در میکسدزون ورزشگاه حاضر شدند و به دلیل اینکه می‌خواستند با بازیکنان عکس یادگاری بگیرند برای خبرنگاران در تهیه خبر مشکل‌ساز شدند. متأسفانه هیچ‌کس از مسئولان به این مسئله رسیدگی نمی‌کرد.

* روی ماشین پورشه علی دایی که در انتهای تونل ورزشگاه آزادی پارک شده بود ۵ خط بزرگ انداخته بودند.

* ۴۰ هوادار در پشت تونل حضور داشتند که وقتی علی دایی قصد رفتن داشت با سرمربی پرسپولیس شوخی کردند که او از این مسئله بسیار ناراحت شد اما واکنشی نشان نداد.

تعداد بازديد : 93
عکس - حمایت جالب صادقی از برهانی به سبک لیدرها

 شنیده ها حاکی از آن است که آرش برهانی پس از تعویض در بازی با راه آهن به شدت عصبانی شده و به رختکن رفته؛ طبیعتا چنین رفتارهایی قابل توجیه نیست اما زیر بار چنین فشارهایی گاهی از این دست اشتباهات پیش می آید. از بخت بد آرش، بازیکن جایگزین او یعنی هاشم بیک زاده هم یک پاس گل خوب به نظری داد و این پاس گل عصبانیت برهانی را دوچندان کرد. چنین اتفاق هایی باعث تا امیرحسین صادقی که از دوستان صمیمی برهانی است، شب گذشته در اقدامی جالب عکس زیر را در اینستاگرامش به نمایش بگذارد و به سبک لیدرها از هم تیمی خود حمایت کند.

(البته من پرسپولیسی هستم) 

تعداد بازديد : 84
خبر ورزشی

تعداد بازديد : 91
قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴
تعداد بازديد : 111
رقص عربی مارادونا در امارات ! + تصاویر

به مناسبت جشن استقلال امارات دیگومارادونا سرمربی سابق تیم الوصل دوبی روز گذشته با پوشیدن لباس عربی همراه با دیگر شهروندان اماراتی به رقص عربی پرداخت!

در این مراسم که با حضور مسولان باشگاه الوصل امارات برگزار شد بازیکنان و دیگر شهروندان اماراتی چهل و دومین سال روز استقلال امارات را جشن گرفتند. این برنامه جشن از شبکه تلویزیونی دوبی نیز پخش مستقیم داشت.

رقص عربی مارادونا در امارات !رقص عربی مارادونا در امارات !رقص عربی مارادونا در امارات !

تعداد بازديد : 147
مشت زنی و کتک کاری رونالدو و مسی و عجایب
تعداد بازديد : 132
حرکات نمایشی با توپ
تعداد بازديد : 103
تیتراژ برنامه ۹۰
تعداد بازديد : 165
فوتبال سرمربی پرسپولیس به افشاگری و از تماس دوست محسن قهرمان
تعداد بازديد : 163
استقلال ۱-۰ بوریرام
تعداد بازديد : 165
ویدئویی از مسترلیگ PES ۲۰۱۴
تعداد بازديد : 118
کریمی: پدر و مادر فردوسی‌پور اشتباهی اسم او را "عادل " گذاشته‌اند!

انتقاد علی کریمی از عادل فردوسی پور,علی کریمی,رقابت تراکتورسازی و مس کرمان

کریمی: پدر و مادر فردوسی‌پور اشتباهی اسم او را "عادل " گذاشته‌اند!

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در آخرین اظهار نظرش به مسائلی از جمله شکستن طلسم نبردن در تبریز، استفاده از توپ‌های جام جهانی در لیگ برای کمک به تیم ملی، قانون اشتباه کسر امتیاز و برنامه 90 اشاره کرد که در این بین به انتقاد از عادل فردوسی‌پور مجری این برنامه فوتبالی هم پرداخت.

علی کریمی پس از تساوی تیم فوتبال تراکتورسازی برابر مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: باید در این دیدار پیروز می‌شدیم و 3 امتیاز را می‌گرفتیم ولی از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. امیدوارم در بازی‌های آینده طلسم نبردن در زمین خودمان را بشکنیم.

وی با اشاره به اینکه این امتیازها در آینده به درد تراکتورسازی می‌خورد که نباید آنها را به راحتی از دست داد، افزود: ما شرمنده هواداران شدیم که در این مدت به خوبی از ما حمایت کردند زیرا نتوانستیم از امتیاز میزبانی برای رسیدن به پیروزی استفاده کنیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه انتقاد از سن بالایش را با عملکرد خوب خصوصا در بازی با ذوب‌آهن و سپاهان پاسخ داده، خاطرنشان کرد: آنهایی که نمی‌توانند در مورد مسائل فنی صحبت کنند، بحث سن بالای بازیکنان را مطرح می‌کنند. بطور مثال خاویر زانتی با 42 سال سن در اینتر میلان فیکس بازی می‌کند. متاسفانه در ایران بازیکنی نداریم که از نظر آمادگی بدنی 100 درصد باشد و همه بازیکنان نهایتا 70-80 هستند.

وی در ادامه در مورد وضعیت توپ‌های آلشپورت هم تاکید کرد: توپ‌های سال پیش بهتر بود اما اگر ایرادی هم وجود دارد، مربوط به همه تیم‌ها است و فقط یک تیم ضربه نمی‌خورد که تا این اندازه به آن اعتراض می‌کنند. البته من پیشنهادی برای سازمان لیگ دارم که در سال جام جهانی از توپ‌های آدیداس که در آن مسابقات مورد استفاده می‌شود، در بازی‌ها بهره برده شود. این اتفاق باعث می‌شود بازیکنان تیم ملی از نظر فنی و ذهنی با توپ‌ها آشنا شده و به تیم ملی هم کمکی شود.

کریمی در مورد کسر امتیاز از تیم‌ها به خاطر فحاشی تماشاگران یادآور شد: این قانون متفکرانه نبوده است زیرا ممکن است یک تیم 100 نفر را اجیر کرده و در ورزشگاه شعار دهد تا از تیم مقابل امتیاز کسر شود. باید کارها اصولی باشد زیرا حل مشکلات ورزشگاه‌ها با کار فرهنگی امکان پذیر است نه با زور.

شما گفته بودید عادل اگر عادل باشد فیلم‌های آرشیو خود را در می‌آورد و مشخص می‌کند از بین شما و علی دایی چه کسی ثبات دارد و چه کسی ندارد... وی در این خصوص اظهار داشت: من برنامه 90 هفته پیش را ندیدم و دیگر هم آن را نگاه نمی‌کنم زیرا می‌دانستم عادل آن فیلم‌ها را نشان نمی‌دهد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس همچنین گفت: قبل از این چرا فردوسی‌پور در درگیری من با رویانیان خیلی مسائل را نشان داد اما امروز... به نظر من عادل اصلا عادل نیست و پدر و مادرش اشتباهی اسم او را عادل گذاشته‌اند. پیش از این روی این برنامه شک داشتم و امروز شکم تبدیل به یقین شد.

تعداد بازديد : 237
پیشنهاد دوباره چینی‌ها به حدادی، کامرانی و صمد/ کاردوست به کویت می‌رود؟


تیم ملی بسکتبال ایران,قهرمانی جام ملت‌های آسیا,مهدی کامرانی

پیشنهاد دوباره چینی‌ها به حدادی، کامرانی و صمد/ کاردوست به کویت می‌رود؟

به گزارش  فارس، ملی پوشان بسکتبال ایران که توانستند عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را از آن خود کنند با پیشنهاد کشورهای دیگر برای لژیونر شدن روبرو شده ‌اند.
در جریان این مسابقات تیم‌های چینی دوباره پیشنهادهایی را برای مهدی کامرانی و حامد حدادی و در اختیار گرفتن آنها داده‌اند.

این دو بازیکن در گذشته نیز بارها از سوی چینی ها خواهان حضور در لیگ این کشور بودند و رقم های خوبی را هم پیشنهاد داده بودند که موفق به جذب آنها نشدند.
گفته می‌شود حامد حدادی هم که در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود مدنظر چینی‌ها است. او نیز سال گذشته از لیگ چین پیشنهاد داشت.
حدادی از سوی دیگر زیر ذره بین نیویورک نیکس از تیم‌های حاضر در لیگ NBA است.


همچنین کویتی‌ها به دنبال اصغر کاردوست، سنتر تیم ملی کشورمان هستند. آنها پیش از جام ملت‌ها نیز پیشنهاد جدی به این بازیکن دادند که قرار شد پس از جام ملت‌های آسیا بررسی شود. در این مسابقات و در فیلیپین نیز کویتی‌ها بیکار نبودند و بارها خواستار مذاکره با کاردوست بودند.
حال باید دید این پیشنهادها به چه سرانجامی خواهد رسید. البته با این قهرمانی باید منتظر پیشنهادهای دیگری هم برای سایر بازیکنان تیم ملی کشورمان باشیم.

تعداد بازديد : 159
حضور عابدزاده در كنسرت لس آنجلس+عكس

 عقاب به دعوت همای وارد سالن می شود که اجرای گروه مستان را ببیند. گوشه ای از سالن می نشیند. همای متوجه حضور احمدرضا در سالن می شود. بعد از اولین آهنگ اعلام می کند که احمدرضا عابدزاده در سالن حضور دارد.

همه برایش دست زدند هنوز هم محبوب است مثل همان روزی که توپ را با یک دست در جهنم ملبورن گرفت همه دوستش دارند حتی در آن ینگه دنیا از جایش برمی خیزد. دستش را روی سینه اش می گذارد به نشانه تشکر از مردمی که هنوز او را فراموش نکردند. آری محبوبیت عابدزاده پایان ندارد. عقاب همیشه در اوج می ماند.


تعداد بازديد : 149
شوت وحشتناک کریستین رنالدو


تعداد بازديد : 138
نماز خوندن کریستین رونالدو


تعداد بازديد : 223
کریستین رونالدو سری۴


تعداد بازديد : 184
تمام گلهای رونالدو در لالیگا


تعداد بازديد : 138
نامه مهناز افشار برای علی کریمی در یکی از شبکه های اجتماعی

بازیگر معروف سینما این نامه را در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته است!

مهناز افشار می نویسد : «واقعیت این است که اهل فوتبال نیستم و آن را فقط در سطح ملى دنبال میکنم ولى براى اینکه على کریمى را بشناسى حتما نباید فوتبالى باشى. کارهایى که او انجام میدهد از آن جنس کارهایى است که فقط اسطوره ها میتوانند انجام دهند.

 

کریمى نمونه واقعى آن دسته از افرادى است که از دل جامعه برآمده و هیچوقت خود را از آن جدا نکرده.

على عزیز میدانم این روزها شما را تحت فشار قرار دادند و میخواهند هر طور که شده شما را از صحنه خارج کنند ولى از شما میخواهم که بمانى، بایستى و بجنگى…»


تعداد بازديد : 131
عکس گرفتن کریس رونالدو با هواداران


تعداد بازديد : 118
گل زیبای رونالدو به آژاکس


تعداد بازديد : 119
ضربه آزاد زیبای مسی به رئال مادرید


تعداد بازديد : 140
گلهای هیجان انگیز رئال مادرید و دورتموند


تعداد بازديد : 145
دورتموند ۴ - رئال مادرید ۱


تعداد بازديد : 132
پاتوق

برای دانلود فیلم و عکس و مطالب آموزنده و تفریحی به صورت رایگان به وبلاگ ما مراجه کنید

آدرس وبلاگ ما:   rezanameny.ozblog.com

باتشکر مدیر وبلاگ


تعداد بازديد : 976
سوتی های فردوسی پور در سال ۹۱


تعداد بازديد : 103
دانلود گل های بازی استقلال و الریان


تعداد بازديد : 111
فیلم:آخرین اخبار فوتبال ایرانl از خط و نشان فتح الله زاده برای پرسپولیسی ها تا انتقاد آقای گل و شیری


تعداد بازديد : 138
نقش سید مهدی رحمتی در مقدماتی جام جهانی


تعداد بازديد : 167
ليست صفحات
تعداد صفحات : 2