جستجوگر پیشرفته سایت



اس ام اس سرکاری نیمه شب ویژه جدید سال ۹۲

میخواستم بگم پاهات از زیر پتو اومده بیرون یه وقت سرما نخوری.

مخصوص ۲نیمه شب:سلام اون یکی دوستت میخواست بیدارت کنه من نذاشتم به نظرت کار خوبی کردم؟

.

من هنوز بیدارم،تو چرا بیداری؟
غم تلخی دارم ،تو چرا بی تابی!!
عشقه پاکم بودی ،همچنان بی پروا، تا ابد میمانی
تو مبادا ازمن گله در دل داری…..

.

.

...بقیه در ادامه ی مطالب...

سلام بیام دادم بکم خوابی یابیدار؟اکر خوابی صبح بیام بدم!

.

.

میخواستم بگم پاهات از زیر پتو اومده بیرون یه وقت سرما نخوری.

.

.

نمیدونم خواب دیدم به تو اس دادم. خواب بودم به تو اس دادم. از خواب پاشدم به تو اس دادم. من کرم داشتم این موقع شب بهت اس دادم.تو کرم داشتی این موقع شب اس خوندی. اصلا ولش کن بگیر بخواب.

.

.

خوابی ؟ خوب اشکالی نداره هر وقت بیدار شدی بهت میگم حالا بگیر بخواب .

.

.

ممنون از این که موجبات خنده و شادی ما را حتی در نیمه شب فراهم نمودید

.

.

از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی ..

.

.

اگر به خواب میدیدم غم روز جدایی را//به دل هرگز نمیدادم خیال اشنایی را

.

.

ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

.

.

مـی فـهـمـی ۳ بـامـداد تـو نـگـهـبـانـی ، پـسـتِ ویـــژه بـنـویـسـی و ارسـال کـنـی یـعـنـی چـی ؟
بـخـدا اگـه بـفـهـمـی..
مـی دونـی از دوریـت چـی مـی کـشـم؟
ولـش کـن تـو کـه نـمـی فـهـمـی..

.

.

هرشب بخاطرتوازخواب پامیشم به درودیوار میزنم تابه توبرسم اى ” مستراب “

تعداد بازديد : 114
مطالب مرتبط
اس ام اس خنده دار سرکار گذاشتن جدید
اس ام اس سرکاري نصف شب (1)
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش