جستجوگر پیشرفته سایت



دانلود Birth of Europe 2011 BluRay 720p مستند تولد اروپا
دانلود Birth of Europe 2011 BluRay 720p مستند تولد اروپا

|مستند ( Birth of Europe ) محصول 2011  با کیفیت BluRay 720p| 
|تقدیم به کاربران علاقه مند به مستند حیات وحش میهن دانلود|
|این مستند به صورت کامل در سه قسمت آماده دانلود می باشد |

مستندی که به درخواست اکثر شما کاربران عزیز آماده نموده ایم ، در مورد شکل گیری و تولد قاره اروپا و جاذبه های طبیعی این قاره می باشد که در سه قسمت با کیفیت فوق العاده بر روی سرورهای میهن دانلود ، برای دانلود کاربران عزیز قرار گرفته است.
قاره اروپا در نیم‌کره شمالی قرار گرفته و پس از اقیانوسیه، دومین قاره کوچک جهان است. قاره اروپا با قاره آسیا در یک پهنه خشکی قرار گرفته‌اند و با یک‌دیگر اوراسیا را تشکیل می‌دهند. مرز میان اروپا و آسیا را کوه‌های آرال تشکیل می‌دهند. هنه اروپا به طور کل کم‌ارتفاع است اما کوهستان‌های آلپ، پیرنه، کارپات و بالکان از این قاعده مستثنا است. رودهای اصلی اروپا عبارتند از ولگا، دانوب، راین، رون، و البه. بزرگ‌ترین رود اروپا ولگا است. این رودها در جابه‌جایی مردم و کالا کمک زیادی به اهالی این قاره می‌کند.

 دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
تعداد بازديد : 144
دانلود آهنگ موبایل ویژه ایام محرم
 دانلود آهنگ موبایل مخصوص ایام محرم

محرم آمد و ماه عزا شد / مه جانبازی خون خدا شد
 
جوانمردان عالم را بگویید / دوباره شور عاشوار به پا شد

مجموعه ای از آهنگ های ویژه ماه محرم برای زنگ موبایل

با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین ( ع ) ، مجموعه ای از آهنگ های کوتاه و مخصوص زنگ موبایل برای شما عزاداران حسینی آماده کرده ایم.

تیم میهن دانلود را در عزاداری ها ، سوگواری ها ، گریه ها، و دعاهای خود فراموش نفرمایید
التماس دعا 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
تعداد بازديد : 104
دانلود کتابچه های پارسیان نسخه چهارم


از مطالب تکراری کتابچه های گوشی خسته شده اید ؟ آیا کتابچه های گوشی بر روی تلفن همراهتان اجرا نمی شوند ؟ آیا 

کتابچه های گوشی نیازهای شما را برطرف نمی کنند ؟
پس با ما باشید . این کتابچه را مطالعه کنید تا به منبع عظیمی از مطالب علمی تفریحی دست یابید .
در نسخه جدید چه اطلاعاتی موجود است ؟
اس ام اس و جک
آشپزی
داستانهای کوتاه و آموزنده
آیا می دانید
مطالب علمی
مطالب پزشکی
مطالب روانشناسی
مطالب ورزشی
از ایران چه می دانیم
و غیره
در ضمن شما می توانید در خواست های خود را از راههایی که درون کتاب ذکر شده در نسخه های بعدی مشاهده کنید
برای دانلود رایگان کتابچه های پارسیان نسخه چهارم از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
تعداد بازديد : 209
دانلود نرم افزار امنیتی NETGATE Spy Emergency 11.0.905.0 Multilingual

NETGATE Spy Emergency

NETGATE Spy Emergency 11.0.905.0 Multilingual نام نرم افزاری امینیتی ترکیبی می باشد که کار چندین برنامه امنیتی را در خود جمع کرده است. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی امنیتی خود برای مقابله با حملات و تهدیدات اینترنتی ، تروجان ها و ویروس ها شناسائی برنامه های ضد جاسوسی و .. می باشد. بعد از نصب ، نرم افزار شروع به جستجو در حافظه سیستم و ریجستری شما می کند و برنامه هاهی مخرب و فایل های آلوده را شناسائی و انها را پاکسازی میکند. این نرم افزار قابلیت شناسائی 985،000 تهدید را در پایگاه داده خود دارا می باشد و میتواند به آسانی به مقابله با انها بپردازد. یکی از ویزگی های منحصر به فرد در استفاده از این نرم افزار عدم کاهش و کارائی ویندوز می باشد که به هیچ عنوان سرعت سیستم شما پائین نمی اید. همچنین این نرم افزار از مروگر های اینترنتی از جمله Internet Explorer ، Firefox و Opera بطور کامل پشتیبانی می نماید. شما میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از وب سایت میهن دانلود دریافت نمائید.

تعداد بازديد : 133
دانلود ورژن جدید وردپرس WordPress 3.2.1 Final
wp321
شاید شما نیز به فکر طراحی سایت یا وبلاگ شخصی باشید.اگر چنین قصدی دارید میتوانید از وردپرس فارسی برای ایجاد سایت یا وبلاگ شخصی خود استفاده کنید.وردپرس یک نرم‌افزار انتشار شخصی پیشرفته در عین حال ساده و زیبا می‌باشد، وردپرس یک نرم‌افزار آزاد٬ رایگان و متن باز است. گستردگی افزودنی‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی این سیستم مدیریت سایت در آن حد است که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا سایت با هرگونه امکانات سازگار نموده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
تعداد بازديد : 134
دانلود MediaGet 2.01.1887 نرم افزار جستجو و دانلود از تورنت
دانلود MediaGet 2.01.1887 نرم افزار جستجو و دانلود از تورنت
MediaGet یک نرم افزار کاربردی و مفید در زمینه جستجو و دانلود فایلهای مختلف از سایت های تورنت می باشد که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت کنید. همانطور که می دانید در سایت های تورنت فایلهایی یافت می شود که شاید در هیچ سایت دیگری نتوانید آنها را بیابید و بطور کل می توان گفت سایت های تورنت مکانی هستند کهفایلهای نادر و کمیاب را در آنها یافت می شود. شما با استفاده از این نرم افزار براحتی می توانید با وارد کردن نام فایل مورد نظر شروع به جستحو و دانلود فایلها از تورنت کنید. این نرم افزار قدرتمند به شما کمک می کند تا انواع برنامه ها , فیلم ها , موزیک ها و... را براحتی با سرعت بسیار زیاد از تورنت دانلود کنید و مدیریت دقیق بر روی آنها داشته باشید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
تعداد بازديد : 209
دانلود Future Series v1 Theme For Windows 7 تم ویندوز سون
 دانلود Future Series v1 Theme For Windows 7 تم ویندوز سون
تم نرم افزاری است که به کمک آن چهره ظاهری ویندوز تغییر کرده و تصاویر و صفحه نمایش سیستم عامل براساس تنظیمات نرم افزار تغییر می کند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،تمی بسیار زیبا را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. "Future Series" تم بسیار زیبایی است که محیط دسکتاپ شما را از یکنواختی در آورده و نمایی زیبا بدان می بخشد. 
برای دانلود تم و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
تعداد بازديد : 210
کپی آسن دی وی دی ها کد دار با نرم افزار AnyDVD & AnyDVD HD 7.1.8.0 Final

AnyDVD & AnyDVD HD

AnyDVD & AnyDVD HD 7.1.8.0 Final نرم افزاری حرفه ای جهت کپی راحت و آسان فیلم های دی وی دی کد شده می باشد. این نرم افزار با استفاده یک درایور مجازی در پس زمینه ارجا شده و فیلم های کد شده و دارای قفل را به آسانی بر روی سیستم شما کپی می نماید. این نرم افزار هم چون سایر نرم افزار هائی چون CloneDVD، Pinnacle Instant Copy، Intervideo DVD Copy توانائی تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ها شما را دارا می باشد و میتوان به عنوان یک برنامه مکمل نیز به این نرم افزار های افزوده شود. شما به آسانی میتوانید کد های RPC را از دی وی دی ها حذف کرده و دی وی دی ها را در تمام دستگاه های نمایش دی وی دی اجرا نمائید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت کنترل كنترل سرعت درایو دی وی دی ، امکان تنظیم فرکانس مانیتور ،پشتیبانی از دی وی دی های HD DVD و Blu-Ray ، بهره مندی از قابلیت Magic File Replacement ساخت دوباره دی وی دی های اورجینال، قابلیت كپی و Rip كردن CD های صوتی و ... اشاره کرد.

تعداد بازديد : 222
دانلود سریال انیمه ای لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles 2012
دانلود سریال انیمه ای لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles 2012

| دانلود انیمیشن لاک پشت های نینجا محصول سال 2012 |
| فصل اول |
قسمت های 16 - 20 اضافه گردید |


ژانر : انیمیشن | هیجانی | اکشن | خانوادگی

سال انتشار :2012 

کیفیت : خوب 720p
انکودر : Nickelodeon
زیرنویس فارسی : دارد
اطلاعات کامل: IMDB
زبان: انگلیسی
در پست امروز میهن دانلود انیمیشن فوق العاده زیبا و خاطره انگیز لاک پشت های نینجا را برایتان آماده کرده ایم. این انیمیشن که از سالیان سال پیش طرفداران زیادی داشته  و سبک جالب آن مورد پسند همگان قرار گرفته است. خبر خوبی برای کاربران گرامی میهن دانلود داریم.. انیمیشن محبوب Teenage Mutant Ninja Turtles با قسمت های جدید 2012 منتشر شده است و در حال ادامه ساخت می باشد. و خبری بهتر از اینکه میهن دانلود قصد دارد تمامی قسمت ها را به محظ انتشار در سایت همراه با زیرنویس فارسی قرار دهد. امید است که مورد پسند نمامی کاربران عزیز باشد.. توجه داشته باشید که تمامی قسمت های قرار گرفته شده دارای کیفیت خوب و به زبان انگلیسی می باشند.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
تعداد بازديد : 177
پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 4.5

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.این نرم افزار فارسی و کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

myTV2 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 4.5

تعداد بازديد : 99
ليست صفحات
تعداد صفحات : 65