جستجوگر پیشرفته سایت



دانلود مجموعه زنگ های گوشی های نوکیا Nokia ringtones Remix Collection
Nokia_ringtones.jpgامروزه کمتر کسی پیدا می شود که نام کمپانی بزرگ نوکیا را نشنیده باشد.این کمپانی یک شرکت چند ملیتی در حوزه ارتباطات می باشد که در حدود 40 درصد بازار موبایل دنیا را در دست دارد. همه ما زنگ های قدیمی گوشی های موبایل نوکیا را به یاد داریم که فقط چند صدای بوق ساده بود تا به امروز که زنگ های موبایل به صورت هارمونی در آمده اند.در سرار دنیا بعضی آهنگسازان و حتی افراد عادی اقدام به تغییر این آهنگ ها کرده اند تا آنها را از یکنواختی در بیاورند.این مجموعه شامل 47 زنگ تغییر یافته گوشی های موبایل نوکیا می باشد.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....
تعداد بازديد : 398
دانلود AV Voice Changer Software Diamond v7.0.51 Retail نرم افزار تغییر صدا
دانلود AV Voice Changer Software Diamond v7.0.51 Retail نرم افزار تغییر صدا
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار AV Voice Changer را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. همانطور که از نام این برنامه مشخص است، نرم افزاری است برای تغییر صدا. شما می توانید از این برنامه برای تغییر صدای مرد به زن و بلعکس استفاده کنید. همچنین میتوانید از آن برای دوبله و صدا گذاری برروی کلیپ های صوتی و تصویری، ساخت صدای سخنران برای مراسم ها و کنفرانس ها، ساخت صدای راوی برای داستان ها، ایمیل های صوتی، پیغام های صوتی، کارت های تبریک صوتی و ... استفاده کنید. علاوه بر این با این برنامه می توانید صدای هر کسی را تقلید کنید و یا برای تولید صدای حیوانات و حتی تغییر صدا در اهنگ ها استفاده نمایید. مهمترین ویژگی این نرم افزار امکان استفاده مستقیم از آن در گفتگو های آنلاین و نرم افزار های مسنجر است به طوریکه شما قادرید تا از این برنامه در محیط نرم افزارهایی همچون Skype, Ventrilo, TeamSpeak, Yahoo Messenger, MSN Live Messenger, AIM, XFire, GoogleTalk, Roger Wilco, Net2Phone و ... برای تغییر صدای خود در هنگام چت استفاده کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
تعداد بازديد : 201
دانلود بازی خوک های جهنمی برای گوشی های جاوا Pigs of Doom Java
دانلود بازی خوک های جهنمی برای گوشی های جاوا Pigs of Doom Java
بازی خوک های جهنمی محصول کمپانی Handy Games می باشد که چندی پیش روانه بازار شد.این بازی از معدود بازی هایی است که دارای گرافیک و صدا گذاری خوب است و بر روی تمامی گوشی هایی که از پلتفرم جاوا استفاده می کنند قابل اجراست.برای دانلود این بازی جذاب به ادامه مطلب مراجعه کنید...
تعداد بازديد : 119
دانلود بازی کم حجم Gardens Inc. From Rakes to Riches
Gardens Inc. From Rakes to Riches

این بار نیز با یک بازی جالب دیگر در خدمت شما کاربران گرامی هستیمGardens Inc. From Rakes to Riches یک بازی کم حجم در سبک بازی های مدیریتی می باشد. که شما در نقش جیل پسر بچه 13 ساله هستید که هنگامی که به خانه پدر بزرگ خود می رود متوجه می شود که یک سرمایه دار بزرگ خانه آنها رو با کلک از دست آنها گرفته و آنان را بی خانمان نموده است. شما باید به پدر و مادر بزرگ جیل کمک کنید تا دوباره خانه ای بخرند و دوباره به زندگی قبلی خود باز گردند. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت میهن دانلود دریافت نمایید. برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه کنید.  .
تعداد بازديد : 178
دانلود بازی Treasure Seekers IV جویندگان گنج
دانلود بازی Treasure Seekers IV جویندگان گنج
وقت آن رسیده است که نِلی و تام جلوی فاجعه بالقوه را گرفته و یکبار دیگر جهان را در قسمت جدید جویندگان گنج نجات دهند.! به آنها کمک کنید تا به هدفشان برسند!
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
تعداد بازديد : 120
دانلود بازی Dishonored The Knife of Dunwall
 دانلود بازی Dishonored The Knife of Dunwall

نام بازی: Dishonored - The Knife of Dunwall
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Adventure
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bethesda Softworks
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Arkane Studios
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

گیم پلی Dishonored به شکلی طراحی شده که در لحظه باید تصمیم بگیرید که دست به چه کاری بزنید و به شما اجازه داده نمی شود که بازی را برای خود پیش بینی کنید. چرا که محیط های باز و راه های گوناگونی که در بازی وجود دارند، این اجازه را به شما نمی دهند. ممکن است در یک لحظه کار خاصی انجام دهید و بمیرید و دوباره همان کار را به شکل دیگری انجام دهید و زنده بمانید. در دموی به نمایش درآمده، دقیقاً می شد به این موضوع پی برد.
تعداد بازديد : 138
دانلود مجموعه زنگ گیتار مهسا Mahsa Guitar Collection
MGC.jpgمجموعه موزیک های گیتار مهسا یکی از بهترین مجموعه های گلچین شده گیتار می باشد که شامل 73 فایل موزیک بی کلام گیتار می باشد که اکثر آنها به گوش شما آشنا می باشند که اهم استفاده آنها برای زنگ موبایل می باشد و شما می توانید از آن برای زنگ موبایل خود استفاده کنید .لازم به ذکر است تمامی فایلها با فرمت MP3  بوده و دارای کیفیت بالایی می باشند.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....
تعداد بازديد : 163
دانلود مداحی های دهه اول محرم 1391
دانلود مداحی های دهه اول محرم 1391
|مداحی های حاج محمود کریمی ، محرم 91 ، هیأت ثارالله|
مداحی های شب عاشورا اضافه شد|

با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان امام حسین ( ع ) ، برای شما عزاداران حسینی، مداحی های مداح اهل بیت ، حاج محمود کریمی را آماده دانلود کردیم.این مداحی مربوط به شب های دهه اول محرم امسال ( 1391 ) می باشد و مداحی های هر شب در همین پست قرار داده خواهد شد
برای رفاه حال شما کاربران عزیز میهن دانلود ، مداحی ها را به صورت جداگانه برای دانلود آماده نموده ایم.

میهن دانلود را در دعاها و عزاداری های خود فرا موش نفرمایید|

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
تعداد بازديد : 380
مجموعه ای جدید از عکسهای ورزشی Sport Wallpaper packs
http://mihandownload.com/ali/Sport%20Wallpaper%20packs-1%5Bwww.MihanDownload.com%5D.jpg

در این مجموعه تصاویری زیبا و منحصر به فرد با موضوع ورزشی را از سایت میهن دانلود در اختیار شما قرار می دهیم. این کلکسیون شامل 10 تصویر JPG در سایز تصویر 1024×768 پیکسل می باشد. امیدواریم از این مجموعه زیبا لذت ببرید. این تصاویر از کیفیت بالایی برخوردارند.
تعداد بازديد : 284
مجموعه ای از تصاویر پس زمینه مسابقات بسکتبال NBA 2010
مجموعه ای از تصاویر پس زمینه مسابقات بسکتبال NBA 2010

در کلکسیون تصاویر پیش رو، 48 تصویر پس زمینه با موضوع بسکتبال NBA 2010 قرار دارد. این تصاویر در فرمت JPG و سایر 1024x768 پیکسل می باشند و از کیفیت بالایی برخوردارند. این تصاویر برای علاقمندان به تصاویر ورزشی، بخصوص ورزش بسکتبال هم اکنون از میهن دانلود آماده دریافت است.
تعداد بازديد : 169
ليست صفحات
تعداد صفحات : 65