جستجوگر پیشرفته سایت



مجموع تصویر پس زمينه ي جديد بنام Cool Gothic Wallpaper

http://vatandownload.com/img/dlarchive/wall.jpg

 

مجموعه اي از عكس والپیپر كه براي دانلود اماده شده است اين عكس ها با كيفيت بالا و فرمت jpg با سايز مناسب براي قرار گرفتن عكس پس زمينه ويندوز اماده شده اند.


ادامه مطلب مجموع تصویر پس زمينه ي جديد بنام Cool Gothic Wallpaper

تعداد بازديد : 159
برترین تصاویر از معماری داخلی ساختمان ها - شماره 2

http://vatandownload.com/img/dlarchive/decor.jpg

722 تصور از برترین  معماری های داخلی

(بخش ویژه وطن دانلود )

 

حتما برای شما پیش آمده است که برای معماری داخلی دفتر یا منزل خود دنبال مدل ها و طرح های جدید روز بوده باشد . و بیشتر افراد نیز سعی میکنند این کار را با توجه به مدل ها و مد های روز دنیا انجام دهند تا بتوانند بهترین معماری را برای محل زندگی خود داشته باشند .

معمولا با توجه به اهمیت بالای این موضوع ولی متاسفاته در سایت های ایرانی به آن توجهی نشده است و اکثر افراد برای الگو ها از سایت های خارجی استفاده میکنند . امروز وطن دانلود به عنوان بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان مجموعه ای از 722 عکس مربوط به معماری داخلی را برای دانلود قرار داده است . امیدواریم مورد پسند واقع شود

 


ادامه مطلب برترین تصاویر از معماری داخلی ساختمان ها - شماره 2

تعداد بازديد : 198
دانلود نرم افزار نمایش فیلم KMPLayer

 

نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری Kmplater 3.1
KMPlayer 3.1.0.0 Final

 

نرم افزار KM Player یک نرم افزار پخش فایل های تصویری است که بازه وسیعی از انواع پسوند های تصویری را پشنیبانی میکند که به دلیل حجم کم و قابلیت های خوبی که دارد امروزه در بین کاربران ایرانی، بسیار رواج پیدا کرده است.

این برنامه تقریبا با کلیه پسوندهایی که اخیرا بر روی اینترنت قرار داده می شود همخوانی دارد و بدون محدودیت در کیفیت و یا ایجاد وقفه در حین نمایش فیلم، کار می کند. کلید های ترکیبی و میانبر بسیار خوبی برای انواع تنطیمات و کنترل فیلم را در اختیار شما قرار می دهد که مطمئنا از کار با آن لذت خواهید برد. همچنین لینک دانلود این نرم افزار و قابلیت های کلیدی آن را در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید.




ادامه مطلب دانلود نرم افزار نمایش فیلم KMPLayer

تعداد بازديد : 226
دانلود نرم افزار VMware Workstation 8

 

 

دانلود نرم افزار VMWARE workstation 8


VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.
 

فواید این نسخه از vmWare

• Comprehensive Windows 7 support, including Easy install, 3D Graphics Support, live thumbnails, desktop preview, and XP mode.
• Install and run VMware vSphere 4 and VMware ESXi as a guest OS.
• AutoProtect makes it easy to go back in time when things were good, with automatic hourly, daily, or weekly snapshots.
• Remote Replay Debugging makes it easier to analyze and to debug hard-to-reproduce software defects.
Essential features such as virtual networking, live snapshots, drag and drop and sharedfolders, and PXE support make VMware Workstation the most powerful and indispensable tool for enterprise IT developers and system administrators.
VMware Workstation provides the most dependable, high performing, and secure virtual machine platform. It offers the broadest host and guest operating system support, the richest user experience, and the most comprehensive feature set. Automate and streamline tasks to save time and improve productivity. Run applications in Linux, Windows, and more at the same time on the same PC with no rebooting. Evaluate and test new operating systems, applications and patches in an isolated environment. Demonstrate complex software applications on a single laptop in a repeatable, reliable manner. Rich integration with Visual Studio, Eclipse, and the SpringSource Tool Suite make it incredibly easy to debug applications on multiple platforms.
VMware Workstation enables users to:
• Configure and test multi-tier applications, application updates, and operating systempatches on a single PC
• Easily restore or share archived test environments, reducing repetitive configuration and set-up time
• Streamline computer-based training by allowing students to always start from a "clean" state and experiment with multiple operating systems, applications, and tools in secure, isolated virtual machines
• Run software demos of complex or multi-tier configurations on a single laptop
• Accelerate help desk resolution of end-user problems with a library of pre-configured virtual machines
Operating System Support: All Windows 32-bit and Windows 64-bit

  


ادامه مطلب دانلود نرم افزار VMware Workstation 8

تعداد بازديد : 244
دانلود WinRAR v4.11 x86/x64 - نرم افزار فشرده سازی فایل ها

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
WinRAR محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی کهنرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR:
- سادگی و سرعت کار با نرم افزار
- پشتیبانی كامل از انواع فرمت فابل های فشرده:
RAR, ZIP, CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z وZArchives
- دارای محیط كاربری بسیار ساده و قابل دسترسی از منوی راست كلیك ویندوز
- دارای قابلیت Wizard جهت فشرده سازی قدم به قدم فایل ها به همراه راهنمایی های مختصر
- امكان مشاهده محتویات داخل فایل فشرده بدون نیازبه باز كردن آن
- قابلیت ایجاد فایل های فشرده با فرمت exe، جهت سهولت كار
- قابلیت تعیین رمز عبور شخصی برای فایل ها و داده های فشرده شده
- فشرده سازی فایل ها با استاندارد 128 bits كلیدی
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- قابلیت تعمیر فایل ها
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
- توانایی در ایجاد فایل های selfextracting و multivolume
- قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
- بهبود سرعت فشرده سازی برای سیستم های چند پردازنده ای و چند هسته ای
- اضافه شدن گزینه حذف پوشه های تکراری در تنظیمات برنامه
- استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز 7


ادامه مطلب دانلود WinRAR v4.11 x86/x64 - نرم افزار فشرده سازی فایل ها
تعداد بازديد : 148
دانلود Babylon v9.0.0.r30 - نرم افزار دیکشنری بابیلون


Babylon Ltd شرکتی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه "دیکشنری بابیلون" نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال 2001 این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است. نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon:
- ترجمه کلمات و متون
- دارای 25 فرهنگ لغت عمومی در 75 زبان مختلف از جمله فارسی
(برای فعال شدن تمامی زبان ها باید Glossary های مربوط به هر زبان را جداگانه دانلود کنید)
- تبدیل واحدها و تبدیل واحد پول کشورها به هم تنها با یک کلیک
- حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از 3 میلیون کلمه
- فرهنگ لغت های شخصی شامل 1600 موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کاموتر، شیمی و ... در بیش از 70 زبان
- فعال سازی دیکشنری تنها با یک کلیک بر روی هر لغت در برنامه های مختلف (Word, Excel, PowerPoint) و دیگر برنامه های تحت ویندوز
- مبدل واحد ها به یکدیگر
- اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی (غلط یابی به زبان های مختلف)
- روش صحیح تلفظ کلمات (با صدای مرد و زن)
- توانایی اتصال به دایره المعارف Wikipedia
- قابلیت جدید Auto Completion
- قابلیت جدید تغییر رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه
- و ...


ادامه مطلب دانلود Babylon v9.0.0.r30 - نرم افزار دیکشنری بابیلون
تعداد بازديد : 152
دانلود جدیدترین و برترین پلاگین های نرم افزار CINEMA 4D -آپدیدت 2012

دانلود جدیدترین و برترین  پلاگین های نرم افزار CINEMA 4D -آپدیدت 2012
Collection of Plug-ins for Maxon CINEMA 4D (2012)
(بخش ویژه وطن دانلود ) - 7 گیگابایت با لینک مستقیم

اگر شما نیز یکی از طرفداران طراحی 3 بعدی هستید و به دنبال نرم افزاری می گردید که سهولت استفاده داشته باشد به شما نرم افزار Maxon Cinema 4 D را پیشنهاد می کنیم. نرم افزار CINEMA 4D به سادگی در کاربرد مشهور است و یکی از نرم افزارهای حرفه ای در زمینه ی طراحی 3 بعدی می باشد.
اگر به دنبال رسیدن به نتایج حرفه ای هستید این محصول برای شما امکانات بیش از پیش در زمینه ی فیلم، تلویزیون، تبلیغات، شبیه سازی های علمی، معماری، طراحی محصول و یا هر رشته ی دیگر، فراهم می نماید به علاوه در راستای کامل سازی ظاهری مدل کاربر، تمامی مولفه های استاندارد و پیشرفته را در اختیارتان قرار می دهد.

امروز ما مجموعه ی کاملی از پلاگین های این نر م افزار بی نظیر را در اختیار شما قرار داده ایم .
لیست کامل و جزئیات این مجموعه در ادامه مطلب موجود میباشد



ادامه مطلب دانلود جدیدترین و برترین پلاگین های نرم افزار CINEMA 4D -آپدیدت 2012

خرید پستی مجموعه پلاگین های نرم افزار Cinema 4D آپدیت 2012
در قالب 2 دی وی دی 
- قیمت 9800 تومان
فیمت با تخفیف ویژه برای کاربران وطن دانلود 9800 تومان


تعداد بازديد : 141

>> مجموعه شامل 900 موسیقی برتر آرامبخش و بی کلام دنیا <<



مجموعه پیش رو شامل بیش از ۹۰۰ آهنگ آرامش بخش از بزرگان موسیقی جهان می باشد.

 - مجموعه 900 قطعه موسیقی بی کلام بسیار ملایم.
- مناسب برای رفع تنش های روحی و هیجان های مضر.
- رفع خستگی های روانی و ایجاد احساس سبکی و راحتی.
- ایجاد حس آرامش قبل از خواب و بعد از بیداری.
- مناسب برای محیط خانه، محل کار، اماکن عمومی و ...
- قابل اجرا در کامپیوتر، موبایل، و کلیه دستگاه های پخش MP3.


مجموعه ای بزرگ شامل 900 آهنگ از بزرگانی چون : گئورگ زامفیر ، تونی اوکانر ، آئولیا ، جان ویلیامز ، توماس نیومن ، یانی ، جاسپر کید ، شیلر ، ونجیز ، یانی ،
گروه های بزرگ موسیقی و ده ها موسیقیدان بزرگ دیگر که با تهیه این مجموعه می توانید ماه ها روح و روان خود را به آرامش برسانید.

برای دیدن جزئیات بیشتر این مجموعه اینجا کلیک کنید

قیمت  با تخفیف ویژه برای مدت محدود 5500  تومان 
برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید

 


تعداد بازديد : 123
بازی WWE All Stars - ستارگان کشتی کج
توضیحات محصول
قيمت: 3900 تومان
تعداد: DVD 
تعداد بازدید: 6104
شناسه محصول: 456
اضافه شده به فروشگاه در تاریخ: 1390/6/27

اضافه کردن این محصول به سبد خرید شما خرید پستی پرداخت نقدی خرید با پیک موتوری

توضیحات:

سری بازیهای WWE کمپانی THQ حدود یک دهه که هر ساله به انتشار می رسند و گاهی شاهد دو یا چند عنوان طی یک سال بوده ایم. WWE All Stars خود را به عنوان اثری جانبی معرفی می کند که قرار است طرفداران پروپا قرص را راضی کند، حال این که WWE AS  بهترین عنوان چند سال اخیر برای دعوت دیگران به دنیای کشتی کج است. WWE AS از نظر گرافیک و انیمیشن و گیم پلی بازی خوبی به شمار می آید.
با ورود به منوی اصلی، بازی با مدل های متحرک از ستارگان WWE از شما پذیرایی می کند. حرکات این مدل ها شباهت زیادی به حرکات اصلی آنها دارد که حس جالبی را به شما القا می کند. حالت های داستانی این بازی Fantasy Warfare و Path Of Champions هستند. در POC می توانید با انتخاب سوپراستار، طی یک رقابت مرحله ای، به رقابت بپردازید. 3 مسیر برای این حالت تعریف شده است. یکی از آن ها شما را در مقابل Undertaker و دیگری Randy Orton و سومی شما را مقابل D-Generation-X قرار می دهد. گفتنی است که هدف شما در مبارزه با Undertaker کمربند World Champion و در مبارزه با Randy Orton کمربند WWE Champion و در مبارزه با DX کمربند Tag Teamمی باشد. حالت Fantasy Warfare قالبی قدیمی را با ظاهری جدید ارائه می دهد. این حالت طی مسابقاتی متنوع، سوپراستارهای دهه ی اخیر را مقابل ستارگان و افسانه های کشتی کچ قرار می دهد. هر قسمت از این مبارزات طبق شباهت های ظاهری، توانایی ها یا قهرمانان مشابه تنظیم شده اند. هر قسمت از این مبارزات با یک ویدئو دراماتیک از دوران قهرمانی دو کشتی گیر آغاز می شود که به نوبه ی خود جالب توجه هستند.

گیم پلی
تنظیم کنترل نیز دستخوش تغییر شده و بیشتر به بازی های مبارزه ای شباهت پیدا کرده است. دو دکمه برای ضربات سنگین و سبک و دو دکمه برای فنون گرفتنی سبک و سنگین تعبیه شده اند. برای فنون گرفتنی از پشت سر در این بازی جایی وجود ندارد. با ترکیب ضربات سنگین و جهت عقب می توانید یک ضربه فوق سنگین بزنید که نیاز به زمان مناسب دارد. دو نوار نیرو در بازی وجود دارد که یکی برای Finisher و دیگری برای Signature هست. با ضربات بیشتری که به حریف می زنید نیروی زیادی جمع می کنید. خط سلامتی نیز به بازی هم اضافه شده که در عین ترغیب بازیکنان به بهتر بازی کردن، مشکل سابق بازی، که مدت زمان بیش از حد برخی مسابقات راحل می کند. حرکات Signature به ترکیب مورب دکمه های X,B,A,Y الصاق شده اند. فینیشرها با ترکیب دو دکمه ی تریگر عقبی ذخیره شده و با تکرار آن انجام می شود.در گذشته اجرای فنون تمام کننده های High Flyer ها که به نوعی ورزشکاران آکروبات باز WWE به حساب می آیند، چندان ساده نبود. باید بعد از رها کردن حریف روی زمین به بالای گوشه ی رینگ رفته و از آنجا  اقدام می کردید.





بازی WWE All Stars - ستارگان کشتی کج

کمپانی سازنده: THQ 
محدوده سنی: 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP sp3/Windows 7
Processor:Core 2 Duo/ A64 X2 5200+ 
RAM: 2 GB
Hard Disk Space: 4 GB
Graohics: 512 MB Graphics memory


اضافه کردن این محصول به سبد خرید شما خرید پستی پرداخت نقدی خرید با پیک موتوری



تعداد بازديد : 2492
دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 Integrated April 2013 - ویندوز 7 آلتیمیت، سرویس پک 1، همراه با
دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 Integrated April 2013 - ویندوز 7 آلتیمیت، سرویس پک 1، همراه با جدیدترین آپدیت ها

ویندوز ۷ آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.
آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد. نام Windows Security Center به Windows Action Center تغییر یافته ‌است.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.

تعداد بازديد : 192
ليست صفحات
تعداد صفحات : 65