جستجوگر پیشرفته سایت



دانلود قوی ترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات با لینک مستقیم
http://vatandownload.com/image/img/h5lx3id0n140pozs00ih.jpg
 


از دست رفتن اطلاعات موجود بر روی سیستم یکی از پیش پا افتاده ترین مسایلی است که برای اکثر کاربران پیش می آید !! شاید در ابتدا مشکل زیاد مهم تلقی نشود ولی وقتی مشکل اهمیت خود را نمود می کند که اطلاعات حذفی و یا پاک شده ، حیاتی و مهم بوده و یا جزو فایل های کاری باشند! بازگرداندن اطلاعات از دست رفته به واسطه نرم افزارهایی که از طرف کمپانی های مختلف به بازار عرضه شده اند میسر شده است ! ولی مشکل اینجاست که آیا تمامی فایل های حذف شده توسط این دسته از نرم افزارها قابل بازگشت و بازیابی هستند ؟! آیا بازیابی فایل های حذف شده مدت زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد؟
این پکیج که شامل چندین نرم افزار ریکاوری در تمام زمینه هاست به شما این امکان را میدهد که در هر زمینه ای اطلاعات از دسته رفته خود را بازیابی کنید.
این Package شامل برنامه هایی برای بازیابی اطلاعات از سیستم فایل دیسک سخت ویندوز و لینوکس، سیدی های خش دار ، دیسکهای دی وی دی، کارت درایوهای فلش ، کارت های حافظه مختلف، دوربین، پخش کننده های MP3 است و همچنین می توان اطلاعات را از تلفن های همراه خود بازیابی کرد. چندین برنامه به منظور بازگرداندن اس ام اس، شماره تلفن از سیم کارت شما و برنامه ای برای بازیابی پیکسل گیر و کاهش نقاط بدپیکسل در مانیتور در این Package  جادویی وجود دارد که بیشتر نیاز شما را در زمینه بازیابی اطلاعات بر طرف خواهد کرد.

 

 

ادامه مطلب دانلود قوی ترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات با لینک مستقیم
تعداد بازديد : 131
مطالب مرتبط
طراحی سایت
Don't Sleep 3.22 جلوگیری از Shutdown ، Restart و یا Sleep شدن ویندوز
آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.2 Final
نرم افزار بانک اطلاعاتی شهرها Field Trip v1.21 – آندروید
نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر 8
دانلود جدیدترین کرک ویندوز 7 آپدیت شده تا تاریخ 2010/12/20 با Windows Loader 1.9.4
دانلود Format Factory 3-2-1-0 نرم افزار مبدل فایل های صوتی و تصویری
دانلود نرم افزار مشاهده ی کره ی زمین Google Earth v7-1-3-1255 – اندروید
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش