جستجوگر پیشرفته سایت



دانلود نرم افزار Adobe Air 2.5

http://vatandownload.com/img/dlarchive/adobeair.jpg

 


 

با توجه به درخواست کاربران سایت که بدلیل تحریم ایران از طرف شرکت ادوبی این کاربران نمیتوانند این نرم افزارruntime را دانلود کنند بر آن شدیم تا این نرم افزار را برای راحتی کاربران سایت برای دانلود قرار دهیم

Adobe Air  یک بستر برای اجرای فلش ، اکشن اسکریپت ، فایل های Html و کد های جاوا است به شکلی که به عنوان یک برنامه تحت دسکتاپ اجرا شوند . ادوبی ایر به عنوان یک Runtime که فاقد وابستگی به مرورگر است ، به اجرای برنامه ها ی غنی اینترنتی بر روی دسکتاپ کمک می کند .اجرای برنامه های اینترنتی بر روی دسکتاپ و وب ، مزایا و معایبی دارند به طور مثال برنامه های اینترنتی تحت مرورگر نیازی به نصب ندارند در حالی که نرم افزار های ایر نیاز به تهیه فایل نصب ، مجوز و سیستم فایل دارند . البته در نقطه مقابل آن مزیت بزرگ نرم افزارهای ایر دسترسی به سیستم فایل کاربر است . در نرم افزای های غنی اینترنتی که بر روی مرورگر کار می کنند شما غالبن فایل ها را بر روی سرور ذخیره می کنید ولی در اینجا دسترسی به سیستم فایل کاربر محدودیت های شما را در ذخیره سازی اطلاعات و خواندن آنها از میان بر می دارد که این امر انعطاف بیشتری برای نرم افزارهای شما به همراه دارد .
 

برنامه های ادوبی ایر می توانند به طور کامل توسط جاوا اسکریپت نوشته شوند . هر چند برخی از امکانات که با اکشن اسکریپت 3 در دسترس می باشد در اختیار جاوا اسکریپت نیست .

ادوبی ایر به چهار طریق می توانند با پایگاه داده ها ارتباط برقرار کند :
 

دیتابیس مستقر بر روی سرور
 

فایل محلی XML
 

پایگاه داده محلی SQLLite
 

پایگاه داده رمز نگاری شده ایجاد شده توسط خود ایر
 

در فوریه سال ۲۰۰۹ ، ادوبی ، ادعایی مبنی بر نصب ۱۰۰ میلیون نسخه از نرم افزار ایر بر روی سیستم های کاربران در سراسر جهان را کرد. 


ادامه مطلب دانلود نرم افزار Adobe Air 2.5
تعداد بازديد : 143
مطالب مرتبط
طراحی سایت
Don't Sleep 3.22 جلوگیری از Shutdown ، Restart و یا Sleep شدن ویندوز
آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.2 Final
نرم افزار بانک اطلاعاتی شهرها Field Trip v1.21 – آندروید
نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر 8
دانلود جدیدترین کرک ویندوز 7 آپدیت شده تا تاریخ 2010/12/20 با Windows Loader 1.9.4
دانلود Format Factory 3-2-1-0 نرم افزار مبدل فایل های صوتی و تصویری
دانلود نرم افزار مشاهده ی کره ی زمین Google Earth v7-1-3-1255 – اندروید
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش