جستجوگر پیشرفته سایت



متن دلتنگی


این روزهای سخت از هر انگشتم یک هنر می بارد

شب ها می بافم خیالت را

روزها می کشم دردهای نبودنت را

و غروب ها هم

وای غروب ها می رقصم با سازِ دلتنگی هایم...

تعداد بازديد : 121
آهنگ پیشواز فریدون آسرایی آهنگ لحظه آخر


کد:٢٢١٢١٩١
نام:لحظه آخر
اثری از:فریدون آسرایی


کد:٢٢١٢١٩٠
نام:سریال بچه های نسبتا ...
اثری از:فریدون آسرایی


تعداد بازديد : 283
بیانات مقام معظم رهبری
تعداد بازديد : 114
نرم افزار بانک اطلاعاتی شهرها Field Trip v1.21 – آندروید

نرم افزار بانک اطلاعاتی شهرها Field Trip v1.21 - آندروید

آندروید مورد نیاز : ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار Field Trip یک بانک اطلاعاتی کامل سفر به شهرها برای گوشیهای آندرویدی میباشد. شما با این نرم افزار میتوانید هنگامی که به شهری سفر میکنید از تمام اماکن تفریحی و مذهبی و مراکز خرید آن باخبر شوید. اگر شما نگران پیدا کردن یک رستوران خوبی هستید میتوانید با فعال نمودن این نرم افزار از نزدیکترین رستوران به خود مطلع شوید. این برنامه اماکن مذهبی شهر را نیز به صورت صوتی و تصویری نمایش میدهد. برای دانلود و دیدن تصاویر بیشتر از محیط برنامه در ادامه مطلب همراه ما باشید!

دانلود در ادامه ی مطالب
تعداد بازديد : 214
کمی تامل کنید ...


image-beautiful-sentence-life12

image-beautiful-sentence-life6

image-beautiful-sentence-life5

image-beautiful-sentence-life2

image-beautiful-sentence-life1

image-beautiful-sentence-life

image-beautiful-sentence-life9

image-beautiful-sentence-life8

image-beautiful-sentence-life10

image-beautiful-sentence-life21

image-beautiful-sentence-life20

image-beautiful-sentence-life19

image-beautiful-sentence-life18

تعداد بازديد : 121
دانلود تم قطرات باران برای ویندوز های 7 ، 8 و 8،1

Raindrops theme  تم  زیبا و فوق العاده جذاب که با ویندوزهای ۷ ، ۸ و ۸٫۱ سازگاری کاملی نیز دارد. به وسیله این تم می توانید محیط ویندوز زیباتری داشته باشید و از کار کردن با رایانه خود لذت بیشتری ببرید. به همراه این تم ۱۱ پس زمینه با کیفیت که رنگ های شادی هم دارند قرار داده شده که محیط ویندوز را فوق العاده هیجان انگیزتر جلوه خواهد داد. هم اکنون می توانید این تم جذاب را در ادامه مطلب از همین وبلاگ دریافت نمایید…

تعداد بازديد : 200
دانلود مجموعه ی 32 فونت گرافیکی جذاب انگلیسی(لاتین)

a.variety.of .exclusive.fonts Eramdownload.com  دانلود مجموعه 32 فونت گرافیکی جذاب انگلیسی (لاتین)

در این پست در این وبلاگبرای شما یک پک شامل ۳۲  فونت زیبای انگلیسی برای سال ۲۰۱۳ که بسیار منحصر به فرد بوده آماده کرده ایم که  این فونت ها در دو فرمت TTF و OTF می باشند. فونت ها یکی از ابزارهای طراحی می باشند که برای زیبا سازی متن ها بسیار مهم هستند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها ، برای یک طراح ضروری است . برای استفاده از این فونت ها کافیست آن ها را در پوشه Fonts در کنترل پنل کپی کنید .هم اکنون می توانید این پک را در ادامه مطلب از همین وبلاگ دریافت نمایید…

تعداد بازديد : 112
دانلود مجموعه ای از عکس های اماکن مذهبی و دیدنی اسلامی

319.jpg

مجموعه حاضر شامل ۲۵ عکس از مکان های دیدنی اسلامی می باشد که نمونه هایی از آن را می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید. کلیه ی عکس های قرار داده شده از کیفیت تصویر بسیار بالای HD همچنین رزلوشن بسیار بالا برخوردار می باشند که برای استفاده به عنوان تصویر پس زمینه (Wallpaper) همچنین کارهای گرافیکی سطح بالا کاملا مناسب هستند والبته صرفا تماشای این مجموعه عکس ها و تصاویر که به دقت انتخاب و گلچین شده اند نیز به خودی خود خالی از لطف نیست. امیدواریم از دیدن این مجموعه عکس ها و تصاویر لذت ببرید. اطلاعاتاین مجموعه تصاویر را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

دانلود در ادامه ی مطالب

تعداد بازديد : 129
دانلود بازی تروریستی Terrorist Takedown 2

Terrorist Takedown 2 دانلود بازی تروریستی Terrorist Takedown 2

Terrorist Takedown 2 عنوان بازی پر از هیجان در سبک شوتر اول شخص و هم چنین اکشن برای PC بوده که City Interactive آن را عرضه کرده است. در این بازی باید در نقش یک فرمانده آمریکایی با نیرو هایتان به لهستان سفر کنید و با گروهک های ترورسیتی که در آن جا فعالیت می کنند، از بین ببرید. این تروریست ها تعدادی از افراد غیر مسلح و مردم بی گناه را برای رسیدن به خواسته های شومشان گروگان گرفته اند و قصد آذار و اذیت مردم این منطقه و رسیدن به هدف خود را در سر دارند. اکثریت تروریست های موجود در بازی Terrorist Takedown 2 دارای سلاح های معمولی با تجهیزات اولیه هستند ولی به دلیل پر تعداد بودنشان، منطقه را به طور کامل به تسخیر خود در آورده اند و کسی نمی تواند جلودارشان باشد.

ولی سلاح ها و تجهیزاتی که شما و نیرو های آمریکایی از آن ها بهره می برید، بسیار مدرن و فوق پیشرفته هستند و ارزش یکی از نیرو های شما بیشتر از چندین نیروی تروریست هاست. در بازی Terrorist Takedown 2 داستان نسخه اول را ادامه خواهید داد. در اولین نسخه از این بازی، جنگ های بسیاری در لهستان با گروهک های تروریستی در قالب چندین مراحل جالب و هیجان انگیز رخ داد و تا حدی نسل این افراد پست فطرت از آن جا ریشه کن شد. ولی با گذشت زمان و تجدید قوای تروریست ها، باری دیگر برای دست یابی به اهدافشان، حملات و درگیری های گسترده ای را در منطقه به وجود آورده اند. گرافیک بازی Terrorist Takedown 2 نسبت به ورژن قبل، پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده است و گیم پلی آن، کاربر را به طور کامل با محیطی کاملا نظامی و جنگ های تروریستی موجود در کشور لهستان و هم چنین سلاح های مورد استفاده در این نوع جنگ ها آشنا می سازد.

دانلود در ادامه ی مطالب
تعداد بازديد : 241
دل نوشته...
بارانکنارم هستی و اماکنارم هستی و اماشب گریهوایسا دنیاخدا ما رو برای هم نمی خواست
تعداد بازديد : 229
ليست صفحات
تعداد صفحات : 65